דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל מקומות שחייבים לבקר בחו"ל-פעם בחיים!
מקומות שחייבים לבקר בחו"ל-פעם בחיים!
דוד שוקר 18/01/14 |  צפיות: 4016

לכל אחד יש מנהטן משלו, אם אתה לא שם אתה באמת לא קיים |  ניו יורק

כשניו יורק פורחת - העולם פורח, כשניו יורק נופלת - צונח איתה כל העולם. האמריקנים בעצמם שלא קיבלו אותה כבירת ארצות הברית, רואים בה בירת העולם כולו. כך, מי שחי על במת העולם חייב לפני קצו לבקר את מאחורי הקלעים שלה. כל הדרכים מובילות לניו יורק, המקום שנדמה כאילו כולם חיים בו לפחות פעם אחת ומושפעים ממנו לנצח. מנהטן, הרובע המפורסם של ניו יורק, הוא המקום שבו הכול מתחיל והכל נגמר. הגופייה שלבשתם אתמול, התקליט שניגנתם היום, והחדשות של מחר.

עם מי כדאי לנסוע: האי הזה מומלץ לכולם ולכל אחד מנהטן משלו שתסגור אתו מעגל: זוגות אוהבים שמבקשים להחסיר פעימה בשקיעה על אחד מהגגות המפורסמים של קו הרקיע הניו יורקי העוצמתי, רווקים נצחיים שרוצים להתחכך בהמון אדם ולהגיע לאחת המסיבות הלוהטות של בירת הלילה של העולם, וגם ילדים ומשפחות, שייהנו מהאטרקציות של אזור הטיימס סקוור, הלונה פארק של קוני איילנד, מוזיאון הילדים בברוקלין, וגן החיות של הברונקס. ניו יורק מומלצת במיוחד לחובבי המוזיקה, הספורט או האוכל- שרוצים את הסעודה האחרונה שלהם בגן העדן של כל סוגי המטבחים עלי אדמות.

אל תפספסו: לאכול את התירס הטעים בעולם של "קפה הוואנה", עשוי בגריל עם חמאה, צ'ילי וגבינה מגורדת, בצומת הרחובות פרינס ואליזבט, ולקנח בבראוניז הקרמל האלוהי של "Fat Witch Bakery" בצ'לסי מרקט. מנהטן הוא אי שיש בו כתובת לכל דבר שתחפצו בו לפני הסוף המר, אבל גם המקום היחיד בעולם שמרגיש שהשמש בכל זאת תזרח מחר.

אל תשכחו לשבת ליד החלון בטיסה לשם.הישראלים עוד לא גילו את האי | סרדיניה

סרדיניה, האי השני בגודלו בים התיכון, הוא גם האי האופנתי והיוקרתי ביותר באיטליה, ששחקנים, כדורגלנים ומפורסמים אחרים בוחרים לבלות בו את החופשה שלהם. הישראלים, לעומת זאת, טרם גילו אותו. בטיסה קצרה (חובה לשבת ליד החלון ולזכות בקדימון שרק יעשה עוד חשק) תוכלו להגיע אל אי קסום עם חופים חוליים ארוכים ובתוליים, ים צלול בצבע טורקיז, אגמי מלח, מערות נטיפים, אוצרות ארכיאולוגים, אוכל ויין משובחים והכנסת אורחים לבבית וחמה.

עם מי כדאי לנסוע: עם בן או בת הזוג לבילוי רומנטי.

אל תפספסו: בלב סרדיניה, ליד עיירה בשם אוליאונה, באזור כפרי של כרמים ועצי זית ישנו מלון בוטיק מיוחד מאוד בשם Su Gologone. כל חדר במלון הוא יצירת אומנות מסוג אחר, והמלון כולו הוא מין מוזיאון ענק. מאוד רומנטי ומומלץ לזוגות.

ויש גם את מזרקת המשאלות כמובן - למקרה שאתם מחפשים אהבה. כי אף גלידה בעולם לא מתקרבת לגלידה ברומא | רומא

הפיצה, הפסטה, הגלידה, הקפה, היין, מזג האוויר, חיי הלילה הסוערים, האנשים, החיוכים, האנרגיה האיטלקית הלא נגמרת - כל אלה העניקו ל-2.5 מיליון רומאים את האני מאמין המפורסם שלהם, כשם סרטו של פליני - "לה דולצ'ה ויטה" (החיים המתוקים). חייה, תהנה, ותבלה. ובקיצור - ברומא התנהג כרומאי.

עם מי כדאי לנסוע: עם בן או בת הזוג.

אל תפספסו: הגלידה של גראצי - אומרים על אלברטו מנסיי שהוא המציא את הקוקה קולה של הגלידה, המתכון הסודי והמנצח של כל הגלידות באשר הן. כשמגיעים לגלידרייה שלו חובה פשוט לטעום מכל הטעמים, שנוצרו על ידי יצרן הגלידות הטוב בתחום. הביקור בגלידריה של אלברטו הוא חוויה בפני עצמה, הן בשל הקפדנות האסתטית (כובעים וחלוקים לבנים) והן בשל האפשרות הניתנת לצפות כיצד מכינים את הגלידה מאחורי הקלעים. בשני הסניפים של גראצי משתמשים בפירות טריים המגיעים מדי יום, על מנת לייצר את הגלידות הטריות והאיכותיות ביותר שניתן, מבחר הטעמים הוא אינסופי ומחייב לפקוד את המקום כמה פעמים: שוקולד קובני, קרם צונברים, ריקוטה ואגס, שקדים קלויים וכמובן הפיסטוק המפורסם.

גם חופים, גם טבע ירוק וגם רוחניות. יש בה הכל מהכל | סרי לנקה

טבע בראשיתי ותרבות מקומית בעלת מסורת עתיקת יומין, יחזירו אתכם אחורה בזמן. האי סרי לנקה שוכן באוקיאנוס ההודי ונחשב אחד מהמקומות היפים בעולם. ללא ספק, מדובר במדינה יוצאת דופן המשלבת בין שפע של אטרקציות לנופים בתוליים.

עם מי כדאי לנסוע: עם בן הזוג, להחזיק ידיים כשאתם צועדים על החול ומביטים לעבר השקיעה האחרונה.

אל תפספסו: העיר דמבולה, ששונה מכל עיר אחרת במדינה. דמבולה ידועה בעיקר בשל המערות הרבות שלה, שמשמשות את הנזירים שבמקום להתבודדות ולמדיטציה. בעיר ניתן למצוא אתר מיוחד מאוד - המקדש המוזהב של דמבולה, שהינו מקבץ של חמש מערות שיוצרות יחד את אחד המקדשים היפים באזור. מקדש זה, שנבנה במאה הראשונה לפני הספירה, הוכרז כאתר מורשת עולמית.

גם תרבות וגם בטן גב.כי הבטן גב זול שם | מלטה

אם עדיין לא הגעתם למדינת האיים הקסומה, עכשיו זה הזמן. לצד החופים המפורסמים שניתן לרבוץ עליהם עד שיגיע סוף העולם, ישנה היסטוריה רצופת כיבושים וחילופי שלטון רבים, שגיוונו את אופי המדינה לאורך השנים. בנוסף, מלטה נחשבת ליעד זול יחסית שמספק חופשת בטן גב הולמת ומפנקת.

עם מי כדאי לנסוע: החבר\ה הכי טובה. מומלץ לשלב חופשת בטן גב עם טיולים יומיים של תרבות ססגונית.

אל תפספסו: הכפר מרסאקסלוק - כפר דייגים קטן, שממוקם לא רחוק מהעיר ולטה. הכפר מציע למבקרים בו שוק נפלא וצבעוני ופינות חמד מקסימות. בכפר מתגוררים פחות מ-4,000 תושבים והוא הוכרז כאתר מורשת עולמית.

אדריכלות מיוחדת ואווירה שמחה.כי לא יתנו לכם להפסיק לחייך שם | גאורגיה

אם כבר סוף העולם אז לפחות להגיע לפני כולם לגן עדן. בגאורגיה ניתן לחוות את הטבע המגוון ביותר של אירופה במלוא עוצמתו - נופים פראיים ועוצרי נשימה, נהרות, מפלים ויערות. גאורגיה יפה גם בשל המבנים יוצאי הדופן שלה - האדריכלות הגאורגית רבת השנים מתהדרת בשלל כנסיות מרהיבות, פרסקאות ומבני מגורים נהדרים. בנוסף, גאורגיה בולטת בתרבות ומסורת חזקה של הכנסת אורחים. בכל מקום אליו תגיעו, תיהנו מקבלת פנים חמה מאין כמוה.

עם מי כדאי לנסוע: עם חברים. מגוון הפעילויות בגאורגיה מאפשרות בילוי חברתי משותף לקבוצות, במיוחד לחובבי הספורט האתגרי. ניתן ליהנות מראפטינג בנהרות הבתוליים שבהרים, מטראקים, מטיפוס הרים ומסקי בפסגות הגבוהות ביותר של אירופה - בגודאורי, בקוריאני או מֶסטיָה.

אל תפספסו: לינה בבית מקומי באושגולי תהיה חוויה בלתי נשכחת. נסו גם את מרחצאות הספא המפורסמים של גאורגיה ותבלו בסאונות המסורתיות במרחצאות שבלב העיר טביליסי. הגאורגים מתגאים בתרבות עשירה ורבת שנים של אוכל טוב ויין משובח, בקרו במסעדות ובכרמים של גאורגיה והעניקו לעצמכם חוויה קולינרית אותנטית מופלאה. מומלץ ביותר לטעום יין מקומי מכרמים בני 100 השנים של קאחֶתי. מומלץ גם לבקר ברובע העתיק של טביליסי, עם הארכיטקטורה המרשימה ובתי הקפה האירופאיים. ולבסוף - אל תשכחו לצאת לשייט בנהרות המרשימים של מערות אימֶרֶתי.

רומנטיקה, שנורקלים ומסאז'ים.תרגישו שכל האי שלכם | האיים המלדיביים

צבע המים הכחול-טורקיז עם שמורות האלמוגים, אוושת הגלים, עצי הדקל הנצבעים באור קסום בעת שקיעה והשקיעות עצמן - מה עוד צריך לבקש? ככה מקבלים את סוף העולם. המלדיביים מחולקים למאות איים קטנים ("איונים") כשכל אי מהווה מלון או ריזורט, ובכך הוא בעצם "ממלכה" עצמאית. המלון מספק את כל השירותים הנדרשים לחופשה אקזוטית ורומנטית, מייצר בעצמו את החשמל, מייבא מי שתיה, מנהל את כל המערך הלוגיסטי המורכב לקיום חיים עצמאי, והתוצאה היא חופשה באי פרטי שמרגיש כמו בית.

עם מי כדאי לנסוע: טיול זוגי - הרומנטיקה במיטבה.

אל תפספסו: באי מאלה, בו ממוקם נמל התעופה קיימות מספר אטרקציות תיירותיות כמו מסגד יום שישי הגדול (המסגד הגדול ביותר באי), מסגד הוקורו מיסקי (המסגד הכי ותיק באי), המוזיאון הלאומי של המלדיביים הממוקם בפארק הסולטן, שוק הדגים של מאלה ומרכזי קניות מרשימים: צ'אנדאני מאגו ומצ'ידי מאגו. ניתן גם לצאת לדייג עם סירת דייגים בתיאום מראש או לסיור בסירת ספארי לצפייה בדולפינים ולווייתנים. לחובבי הספורט הימי, האיים מציעים חופים מושלמים גלישה וכן אתרי צלילה אקזוטיים.

בחזרה לפיפטיס. רק שם יש עוד מלא מכוניות משנות ה-50 | קובה

השילוב הקסום בין החופים הטרופיים היפים בעולם עם מיי הטורקיז הצלולים, תרבויות אמריקה הלטינית, אפריקה וספרד, האדריכלות המקסימה והמפגשים האנושיים המרתקים עם תושבי האי. זהו מסע אוטנטי בזמן אל שנות ה-50 אשר מציצות אל המבקר מכל עבר, החל במכוניות האמריקאיות העתיקות וכלה באדריכלות.

עם מי כדאי לנסוע: בזוג. להתפעם יחד מן היופי, להסעיר את החושים עד אור הבוקר בריקוד זוגי במועדוני הסלסה המקומיים, לשתות מוחיטו ולעשן סיגר איכותי מהיצור המקומי המפורסם.

אל תפספסו: סנטיאגו דה קובה. אומנם הוואנה היא בירת המדינה הרשמית, אך אם שואלים את התושבים, סנטיאגו, העיר השחורה והעליזה שבמזרח המדינה היא בירת האיים הקריביים כולם. תושביה מסבירי פנים, התרבות האפריקאית שולטת בה ובכל מקום אליו תפנו תשמעו את המוסיקה שאינה נפסקת אף לא לרגע קט.

אחד משבעת פלאי עולם.יש כבוד לצוללניות | האי ג'ג'ו בדרום קוריאה

האי ג'ג'ו (Jeju) הינו אחד משבעת פלאי עולם. הנוף הגעשי וצינורות הלבה מייחדות ומבדילות אותו מכל אי אחר ברחבי העולם. האי הוולקני, נמצא 130 ק"מ מחופה הדרומי של דרום קוריאה על שטח של 1,845 קמ"ר והוא נוצר כתוצאה מהתפרצות הר הגעש Halla-San, המתנשא לגובה של 1,950 מטר מה שהופך אותו להר הגעש הגבוה ביותר בקוריאה הדרומית.

עם מי כדאי לנסוע: עם חברים.

אל תפספסו: מומלץ להיכנס למערות הלבה בפארק האלים (Hallim) ולסייר במקדש הגדול ביותר באי - מקדש Yakcheonsa, הנחשב למקדש הבודהיסטי הגדול במזרח. גובה המקדש כ-30 מטר ושטחו משתרע על פני יותר מ-3,000 מטר רבוע. בנוסף, אחת מהאטרקציות המרכזיות באי הוא ה - Haenyeo Museum, מוזיאון הצוללניות של ג'ג'ו. בעבר, הייעוד היחיד של נשות האי, מרגע הגעתן לגיל בגרות ועד ליום מותן היה לצלול בים בכל מזג אוויר, במטרה לשלות ממנו צדפות ומאכלי ים. במוזיאון ניתן ללמוד על הטכניקות שפיתחו הנשים הצוללות, שאפשרו להן לצלול לעומקים של 40 מטר ולעצור את נשימתן ל- 3 דקות.

נחלת בנימין של הגרמנים? רובע שונברגכי תיירות גאה זה הכי הכי | רובע שונברג, ברלין

שכונת שונברג היא לא אולי מהיפות בשכונות ברלין, אך היא בהחלט מהמעניינות שבהן. כמעט בכל רחוב ברחבי השכונה תוכלו למצוא בר או שניים, מסעדה שכונתית וחנות סקס. ואם בקניות חשקה נפשכם תוכלו למצוא גם בגדי מעצבים לצד סופרמקרטים זולים ובעיקר המון יפים ויפות מכל העולם שמגיעים לחגוג את קיצו יחד אתכם. כן, אם כבר הגיע הסוף, אז לפחות שיהיה אחרי רצף של תענוגות לגוף ולנפש.

עם מי כדאי לנסוע: לבד או עם חברים.

אל תפספסו: שופינג ב - Ka De We, חנות הכולבו היוקרתית של ברלין, עם 7 קומות של תענוג - לבזבז כאילו אין מחר. בנוסף, אתם חייבים לאכול את השניצל של מסעדת More. במסעדה הטרנדית ברחוב Motzstraße, תקבלו מנה של שניצל עגל שפשוט לא תוכלו להפסיק לאכול. ללקק את האצבעות. ולבסוף, כשהלילה יורד צאו מיד לסיבוב בברים של השכונה, אבל חפשו בכל אחד את הירידה לקומת המרתף - שם מתרחשת באמת המסיבה האמיתית.

האגם העמוק ביותר. אגם אטיטלאן בגואטמלה בגלל שהכל נראה כמו מתוך גלויה | גואטמלה

גואטמלה היא אחד המקומות המקסימים בעולם. יש בה אווירה טובה, והיא מלאה באגמים והרי געש כבויים מסביב (מלבד ההר פעיל - וולקן פואגו). בנוסף, תמצאו במדינה היפהפייה הזו רק אנשים נחמדים שיקבלו את פניכם בהרבה אהבה.

עם מי כדאי לנסוע: חברים, בני זוג

אל תפספסו: אגם אטיטלאן (Lago Atitlan) - אחד מהמקומות היפים והרגועים בעולם. אגם זה הינו למעשה לוע הר געש שקרס ומימיו צלולים ובצבעי כחול מרהיבים. אגם אטיטלן ידוע כאגם העמוק ביותר במרכז אמריקה. מעריכים שהנקודה העמוקה ביותר היא 340 מטר. מדרום לאגם מתנשאים להם שלושה הרי געש. מסביב נשקפים נופי הרים עם צבעי ירוק של הצמחייה, ומספר עיירות ציוריות שכל אחת מהן מיוחדת בדרכה שלה. את העיירה המתוקה סאן פדרו ישראלים רבים מכירים טוב במיוחד. אני גם מאוד התחברתי לעיירה סן מרקוס בה התמקמתי במלון המשקיף מצוק לאגם וכארש מתעוררים בבקר ויוצאים מהחדר נגלית גלוייה מרביה של צמחייה ירוקה ומים  כחולים, אל המקום ניתן להגיע בטרק רגלי בלבד.

ניתן להגיע אליו רק בג'יפים. אגם סאריצ'לק בקירגיסטן לאלה שכבר ראו הכל | קירגיסטן

עולם אחר, מסעיר וצבעוני, שונה וקיצוני מחכה למי שמוכן לצלול אל מרכז אסיה. אחת המדינות היפות בעולם - עולם קרוב כל-כך ורחוק כל-כך. ערבות אין סוף, שבטים נודדים, בזים מאולפים עטים בצווחה על טרפם, רוכבי סוסים שועטים אל אופק שאין לו סוף, עדרים פראיים של אלפי סוסים, מחנות אוהלים הנראים כנקודות קטנות, אפסיות, בשוליו של המדבר האדיר אל מול פסגות מכוסות שלגי עד.

עם מי כדאי לנסוע: בעיקר בקבוצות מאורגנות.

אל תפספסו: אגם סאריצ'לק המדהים, שכלוא בתוך רכסים אדירים בגובה 5,000 מטר ועליהם קרחונים. האגם מבודד  וניתן להגיע אליו רק בג'יפים. בנוסף, שווה לבקר בקניון ג'טי אוגוז - קניון שבעת השוורים. מדובר בצורות סלע מדהימות בצבע אדום שהקירגיזים מדמים אותם ל-7 שוורים, ביניהם הלב השבור. מי שקרא את הספר נמר השלג או הכלה הנצחית של הסופר צ'יינגיס איטמטוב יודע על מה מדובר.

1,233 קילומטר של מסלולי סקי. סלה רונדה בגלל המדרונות | סלה רונדה, איטליה

האתר סלה רונדה נחשב לאחד מהיפים ביותר בעולם,בעיקר בזכות המצוקים המרשימים שלו ומרחב הגלישה הגדול בעולם. ה - Dolomiti Superski מציע 1,233 קילומטר של מסלולי סקי אדירים ו-450 מעליות בסקי-פס אחד.

עם מי כדאי לנסוע: עם בן או בת הזוג. קחו כמויות שלג אדירות, תוסיפו קצת מצוקי ענק המוקפים בעמקים רחבי ידיים, תצפיות עוצרות נשימה וקצת שמש לקינוח, ותקבלו תפאורה מושלמת לבילוי רומנטי בלתי נשכח.

אל תפספסו: את המצוקים המרהיבים מקיף מסלול מעגלי אותו תוכלו לעשות יחד עם או נגד כיוון השעון - 25 קילומטר של גלישה בנופים הכי יפים שיש. בשעות הערב לאחר הגלישה קחו לכם זמן להתרגע באחד ממרכזי הספא הרבים שיש בעיירה.(חברת Skideal)

אתר הוטלים אסף 4 מלונות שווים שיגרמו לכם לרצות שהיום הזה יגיע:

פריז בוערת? אל תצאו ממרפסת הסוויטה של מלון שנגרילה הסוויטה במלון Shangri La Paris

אם כבר פריז בוערת למה שלא נראה את המחזה במרפסת של הסוויטה, מול מגדל אייפל? מלון השאנגרי לה ידוע באורחיו העשירים, הנסיכים ונסיכה סעודית אחת, שלפני מספר חודשים ניסתה לברוח מהמלון כאשר גילתה שיש לה חוב של 5 מיליון פאונד. אם הצלחתם לחסוך או יש לכם אישור חריגה של 20 אלף שקלים, תוכלו גם אתם ליהנות מהסוויטה 2 הקומות של המלון, להחזיק כוס קוניאק ביד ולראות את עיר האורות פרוסה לפניכם, חתיכה אחר חתיכה.

7,000 אירו בלבד. הסוויטה ב -Cavelliהסוויטה של מלון Cavelli

ב-21.12 רומא תיהרס ביום אחד, אז אל תתנהגו כמו הרומאים הפוחזים שבוודאי ירוצו בהמוניהם לכיכר הוותיקן ויתפללו לישוע. קבלו את הסוף באהבה, בחדר המלון הכי טוב בעיר - הסוויטה של מלון Cavelli. תמורת מחיר סמלי של 7,000 אירו תוכלו ליהנות מחדר בגודל של דירה, מעיצוב הכולל פריטים אותנטיים מהמאה ה-18, ממשרת צמוד, חדר אמבטיה מעשוי שיש והכי חשוב, ג'קוזי חיצוני על המרפסת של החדר, שצופה על כל העיר המושמדת. כדי לא להסתבך עם הדת הנוצרית, לא נרחיב על המבנים המפוארים שנהרסים לנגד עינכם הנוצצות. רק הערה קטנה לבעלי המלון, אם בכל זאת נצליח לשרוד את היום הזה: הסלוגן שלכם, "בית רחוק מהבית", תחליפו אותו. לנו אין בית כזה ואם היה לנו, לא הייתי יוצא ממנו לשום מקום בעולם, גם אם זה היה יומי האחרון.

מלון Cosmopolitan

בדרך לסוף העולם עוצרים בלאס וגאס. ביום יום אנחנו אנשים קונפורמיים, סוציאליים, מתורבתים, אבל ביומנו האחרון? מה זה ייתן?? סעו לעיר החטאים לאס וגאס בצעו עבירות שהדף לא יכול לספוג ותצחקו על הקזינו שהיום גם הוא מפסיד ( איזה מבאס יכול להיות להרוויח מילון ד' בקזינו ביום האחרון?) ואם כבר חטאים, אז במלון הטרנדי Cosmopolitan שזכה לאחרונה בתואר "מלון הפיק אפ הטוב בעולם" בזכות 5 מועדוני לילה ובארים, אליהם נהגו להגיע אורחים, גם בימים כתיקונם, כדי למצוא חברה ללילה ובד"כ נחלו הצלחה.

בריכה פרטית ונוף עוצר נשימה.מלון St. Regis

אם החלטתם שאת היום האחרון לחייכם תרצו להעביר בשלווה, מול מים תכולים, באיגלו צף, עם שייק פירות ביד, מלון St. Regis  בבורה בורה יכול לענות לכם על הציפיות. במחיר של כ-8,000 שקל ללילה תקבלו חדר ענק ומפואר על המים השקופים, עם בריכה פרטית, שהיא חלק מהלגונה, ונוף עוצר נשימה, שאם זה לא היה יומכם האחרון, זה היה נחשב למשהו טוב.

תיק טיול-חו"ל בהתאמה אישית

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד שוקר


 


מאמרים נוספים מאת דוד שוקר
 
אנדלוסיה היפה-ספרד שכדאי להכיר
אנדלוסיה היא קהילה אוטונומית בדרום ספרד המשתרעת על שטח של 87,268 קמ"ר ובעלת תרבות ואופי ייחודיים. האימפריה הערבית, שהגיע עד למערב אירופה, שלטה באזור זה כ-800 שנים, עד לכיבושה על ידי המלכים הנוצרים, אך עדיין ניתן לראות השפעות ערביות רבות בתרבות המקום, בשמות המקומות ובארכיטקטורה. צאו איתנו למסע נהדר בין 15 עיירות לבנות באנדלוסיה הקסומה.

תכנון טיול משפחתי באיטליה
למעלה מ-40 מיליון תיירים מבקרים באיטליה מדי שנה. איטליה מציעה למבקרים בה אינספור חוויות: ערים יפהפיות, ארכיטקטורה מרהיבה, כפרים ציוריים, נופים ירוקים, פסגות מרהיבות, יצירות אמנות מפעימות, פסטיבלים ססגוניים, פינות חמד רומנטיות, אופנה עדכנית ואוכל משובח.

מסלול טיול בבנגקוק
בנגקוק, הידועה גם בכינויה על ידי המקומיים "Krungthep" (עיר המלאכים) הוקמה בשנת 1782 על ידי המלך ראמה ה-1 כעיר הבירה של ממלכת סיאם. במעל 200 השנה שחלפו מאז התפתחה העיר למטרופולין ענק עם אוכלוסיה של מעל 8 מיליון נפש. בדומה לערים גדולות אחרות בעולם, העיר גאה בגורדי שחקים רבים, בתי מלון מהיוקרתיים בעולם, מרכזי קניות מפוארים ושני שדות תעופה מודרניים. מצד שני - שווקים מרהיבים, מיליוני דוכני אוכל, בתים בתעלות, אוויר מזוהם והרבה מלוכסנים משמרים את קסם המזרח שלה המשתלב נהדר עם המודרניזציה במיקס מזרח מערב. היא נראית על פני השטח יותר מודרנית, אבל מתחת לפני השטח מתחבאת לה בנגקוק הישנה עם חיי היום יום של ת

תכנון טיול בארצות הברית
ארה"ב-ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, מציעה מגוון מסלולי טיול מרתקים אשר יותירו אתכם עמוסי חוויות. בואו להכיר ולחוות את הערים המפתיעות והצבעוניות של ארה"ב. ליהנות מהנופים הציוריים של סן פרנסיסקו, מהאתרים המפורסמים של וושינגטון, מהאורות של לאס וגאס ועוד המון המון אתרים ואטרקציות..

מקומות שחייבים לבקר בחו"ל-פעם בחיים!
יש המון מקומות ואפשרויות לטייל בחו"ל. כל אחד רואה את חו"ל בעיני רוחו שלו, ואין טיול אחד דומה למשנהו. אולם יש מקומות שפשוט אסור להחמיץ את הביקור בהם, לפחות פעם אחת בחיים.אז לאן נוסעים? עם מי נוסעים? מה אסור לפספס?

קרנבל המסכות בוונציה
פסטיבל המסכות בוונציה הינו אירוע מיוחד וססגוני, שאנשים רבים מרחבי איטליה והעולם מחכים ומצפים לו מדי שנה. בכל שנה בפברואר, עשרות אלפי אנשים נוהרים אל ונציה הקסומה שבצפון איטליה, על מנת להשתתף בקרנבל וונציה הצבעוני, שמקורותיו עוד בשלהי ימי הביניים. השנה פסטיבל המסכות בוונציה יתקיים ב- 15.02-04.03.2014.

אטרקציות חדשות בעולם ב-2014
שנת 2014 יוצאת לדרך והיא טומנת בחובה שלל הפתעות, אטרקציות, אירועים ובעיקר – ההבטחה לחדשנות, לחידוש ולהתחלות חדשות. אספנו כמה אתרים מרחבי העולם, חלקם שוברי שיאים של ממש, שייפתחו השנה, כדי שתוכלו להיות הראשונים שתבקרו בהם.

טיול קולינרי בחו"ל
טיול גורמה לחו”ל הוא שילוב מושלם של יעד טיול אטרקטיבי, אוכל מעולה ואוירה טובה יחד עם מעגל אנשים איכותי שיודעים להעריך את הנאות החיים וגם מוכנים לשלם על כך. טיול קולינרי בחו”ל-השילוב המושלם לחוויה מעולה! שף צמוד, צוות מפנק, אתרים מיוחדים לטיול, אוכל מעולה.

חבילות טיסה ושייט MSC CRUISES
22/12/13 | שייט
הרוח הרומנטית של שייט בחברת MSC חיה ונושמת בכל אחת מהאוניות ומרכיבה צי מודרני עם סגנון ייחודי ואלגנטיות ללא תחרות. כל אחת מ-12 האוניות מהווה רעיון מרכזי של אמנות מסורתית ועיצוב ייחודי.מההרמוניה האינטמית באוניה LIRICA ודרך צליליהם המתוחכמים של האוניות בקטגורית ה-MUSIC ועד ספינת הדגל בקטגוריית ה-FANTASIA, כל אניה מהווה יצירת אמנות בזכות עצמה, אשר נוצרה באופן בלעדי למימוש הבילוי הנפלא שלכם.

תכנון טיול בספרד
לתכנן טיול לספרד לבד זו לא משימה כל כך פשוטה. ספרד מדינה מתויירת מאוד, יש בה כל כך הרבה מה לראות, נופים מדהימים, תרבות והיסטוריה מעניינת, כפרים פסטורליים לצד ערים מודרניות, אוכל משובח ומגוון אטרקציות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI