דף הבית קניות וצרכנות קניות במה שונה שתיית סודה ביתית ממים מוגזים של באבל בר?
במה שונה שתיית סודה ביתית ממים מוגזים של באבל בר?
אבי 19/01/14 |  צפיות: 3223

רבים חושבים שהשימוש במונח מים מוגזים במקום פשוט להגיד סודה זאת התחכמות שלא במקום, ואולם כאשר יורדים לפרטים מבינים מה ההבדל בין מים מוגזים לסודה, ולמה ההבדל הזה הוא חשוב לכל מי שאיכפת לו מחוויית השתיה שלו.

מים עם גז או גז עם מים?

ההבדל מתחיל במהות המשקה. סודה היא למעשה שילוב של מים עם גז פחמן דו חמצני, שבו הגז תופס את המקום המרכזי, והמים עוברים אל מאחורי הקלעים. כל מי שפתח בקבוק סודה קנוי, או בקבוק סודה בהכנה ביתית, מכיר בוודאי את הצריבה הקלה בגרון בשתיית הסודה, ומכיר את הרגשת "ההתפוצצות" מייד אחרי הלגימה הראשונה כאילו הגז מציף את גופנו. לא לזה התכוונו כשרצינו להכניס קצת טעם למים.

טרי זה אחר, לחלוטין

ההבדל ממשיך בטריות. ישנו הבדל גדול בטעם של סודה שהוכנה לפני מספר ימים או אפילו מספר שעות, ובין סודה שהוכנה ממש ברגע זה, שניות ספורות לפני ששותים אותה. כשצריך להכין בקבוק שלם רק כדי ליהנות מלגימה אחת של מים מוגזים, הרי שאת מרבית הסודה שהכנו נצטרך לשתות בתצורה הלא טרייה שלה, והרי כל מכשירי הסודה הביתיים הנוכחיים עובדים על פי עקרון זה של הכנת מינימום בקבוק של אחד ליטר.

מים מוגזים במידה הנכונה ובכמות הרצויה

מכשיר באבל בר מציע גישה שונה באופן משמעותי. עם באבל בר אתם לוחצים על כפתור והמכשיר מייצר לכם מים מוגזים בזמן אמת. עזבתם את הכפתור, הייצור נפסק. אתם רוצים לגימת מים מוגזים? אפשר, רוצים כוס שלמה? גם אפשר, רוצים בקבוק משפחתי מלא? בהחלט אפשר. הייתם מאמינים שיום אחד תוכלו להכין לעצמכם מים מוגזים בכמות של לגימה אחת או של כוס אחת בלבד, ללא צורך למלא בקבוקים שלמים ולקרר אותם במקרר?

עם מכשיר באבל בר תוכלו גם לכוונן את רמת ההגזה של המים. תוכלו לקבוע רמת הגזה מינימלית על מנת להעניק למים תסיסה קלה ומעודנת, או שתוכלו לקבוע רמת הגזה גבוהה במידה ואתם אוהבים את תחושת התסיסה בפה ובגרון. זו היא כמובן אופציה שלא יכולנו לחוות עד עכשיו עם אף מכשיר סודה ביתי, וכעת היא מונחת בפנינו בצורת כפתור אחד קטן ופשוט.

אחרי שמנסים את חוויית המים המוגזים של תמי 4, מבינים בדיוק מה ההבדל בין מים מוגזים לסודה, ומבינים בדיוק מה המשמעות של מים מוגזים טריים מול סודה ששכבה במקרר יומיים, ומעבר לכל אלה מבינים את היעילות הבלתי נתפסת, שעד כה לא יכולנו לחוות, של הכנת מים מוגזים בדיוק בכמות הרצויה לנו, לא טיפה אחת יותר ולא טיפה אחת פחות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI