דף הבית קניות וצרכנות קניות סוף לסודה לשתיה עם באבל בר של תמי 4
סוף לסודה לשתיה עם באבל בר של תמי 4
אבי 19/01/14 |  צפיות: 3415

עד כמה שמדובר בעניין פעוט ופשוט כמו הכנת סודה בבית, מסתבר שכאשר מציעים לנו מוצר באמת באמת טוב, גם הדברים הפשוטים ביותר יכולים לשנות אצלנו הרגלים ותפיסות של שנים. מכשירי הסודה הביתיים הקיימים הצליחו להוציא מעולמנו את הסודה לשתיה להכנת סודה, שעד אז הייתה אחת הדרכים הפופולאריות ביותר להכין סודה, ואולי אפילו הדרך היחידה. במשך שנים ארוכות, שירתו אותנו המכשירים האלה נאמנה, ומה שהם הציעו לנו, התקבל אצלנו בברכה, כי זה מה שהכרנו.

מה ההבדל בין מים מוגזים לסודה לשתיה?

פתאום נכנס שחקן חדש לשוק ומציע לנו משהו שעוד אף אחד לא הציע לנו. הוא מציע לנו מים מוגזים בזמן אמת. אבל מה ההבדל בין מים מוגזים לסודה, או לסודה לשתיה? ובכן, מסתבר שההבדל הוא גדול. מכשירי הסודה הביתיים מאלצים אותנו להכין בכל פעם בקבוק שלם של סודה על אף שכל מה שאנחנו רוצים זה לגימה קטנה להרטיב את הגרון. כשזה מה שנדרש מאיתנו, זה אומר שאת מרבית הסודה שאנחנו מכינים, אנחנו בעצם שותים שעות או ימים אחרי שהכנו אותה, וכולנו יודעים שמשקה תוסס שנפתח בזה הרגע, לא דומה בכלום למשקה תוסס שנשמר במקרר אחרי שימוש במשך ימים.

מים מוגזים בזמן אמת

אז מה מציע לנו תמי 4 באבל בר? ובכן, באבל בר הוא בר מים המציע לנו את מה שכל בר מים מציע לנו, קרי סינון וטיהור מים, זמינות מיידית של מים קרים ומים חמים בכל רגע נתון, ועכשיו גם הגזת מים בזמן אמת. זה אומר שאם אתם רוצים לשתות כוס מים מוגזים, אתם לא צריכים לייצר בקבוק שלם, וזה אומר שאת המים המוגזים שלכם אתם תמיד תשתו כשהם הכי טריים שאפשר. בזמן שאתם לוחצים על הכפתור, הגז מתחבר עם המים, המים נמזגים אל הכוס, ושניות אחרי זה אתם כבר שותים את המים המוגזים שלכם.

ללא הכנות מראש

זאת ועוד, באבל בר מציע לנו גם לקבוע בעצמנו כמה תוסס אנחנו רוצים את המשקה שלנו. באמצעות כפתור קטן בבר המים, תוכלו לכוונן את עוצמת ההגזה הרצויה לכם באותו הרגע, בין שאתם מעדיפים משקה מוגז עדין ומעודן, ובין שאתם מעדיפים משקה תוסס מפוצץ בועות סודה. בכל מקרה, כדי להכין מים מוגזים עם באבל בר, אתם לא צריכים לעשות שום הכנות מראש. אתם לא צריכים למלא בקבוקים, ואתם לא צריכים לקרר אותם במשך שעות במקרר. המכשיר עושה את הכל בעצמו ובאופן אוטומטי, כך שבכל רגע שתיגשו אליו ותלחצו על הכפתור, יהיו זמינים עבורכם מים קרים מוכנים להגזה בדיוק בכמות ובמידה הרצויה לכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI