דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות ואשראי בבנק ירושלים
הלוואות ואשראי בבנק ירושלים
אבי 21/01/14 |  צפיות: 3221

ניתן לקחת הלוואות בנק ירושלים ללא ריבית לחלק מסוים באוכלוסייה. אין מדובר פה בגימיק או בפיתיון מסוים, הרי ידוע כי הבנקים נותנים הלוואות שלם רווח. בנק ירושלים למשל נותן הלוואות בנק ירושלים על מנת לגייס יותר לקוחות לשורותיו. היום הרבה יותר קל לעבור מבנק לבנק וזה הזמן לבדוק את התנאים שהבנקים השונים מעניקים ללקוחותיו החדשים. בדרך כלל, הלוואות ניתנות כנגד ביטחונות או משכורות קבועות. ישנן סוגים שונים של הלוואות כמו למשל הלוואה צמודת מדד שהיא קבועה אך בנוסף לריבית ישנו מדד חודשי המתפרסם אחת לחודש. ישנה גם הלוואה בריבית קבועה שהיא הלוואה במסלול קבוע, כלומר הריבית הבסיסית שנקבעה להלוואה ואינה צמודה למדד. החזר ההלוואה ידוע מראש. הלוואות אלה יכולות להיראות אטרקטיביות אך לא בהכרח, היות וצפי הריבית במשק עלול לעלות, אז כך שהריבית הקבועה עלולה אף לעלות. הלוואות בריבית משתנה הן הלוואות שהן צמודות למדד אך הריבית עליהן היא קבועה לתקופה הראשונה ולאחר מכן היא משתנה בתחנות שנקבעו מראש, בדרך כלל , התקופה הראשונית היא בין שנה לשנתיים.

הלוואות בריבית פריים

הלוואה שהיא צמודה לריבית פריים היא הלוואה שהפריים בה משתנה ע"י בנק ישראל בדרך כלל, מתווסף לפריים הריבית של המלווה, למשל אם לקחתם הלוואה  היא תהיה בתוספת פריים+2% . ניתן לקבל הלוואות אקספרס או הלוואות לכל מטרה בפרק זמן קצר באמצעות הבנקים השונים. הלוואות אקספרס הן בפירוש מוצר פיננסי שבא לענות על צרכים מידיים של אנשים הזקוקים לכסף מידי. יש הרבה אנשים המעוניינים בהלוואות אלה לשם כיסוי חובות שונים. הלוואות אקספרס או הלוואות לכל מטרה, הן בסכומים נמוכים יחסית עד כמה עשרות אלפי שקלים. ניתן לקבל הלוואות לכל מטרה מהבנקים עבור לקוחות טובים שיש להם חסכונות, אחרת אם אין ללקוחות חסכונות, הם יצטרכו לשעבד נכס. ניתן היום לקחת הלוואות מכל הבנקים אפילו אם אינכם נמנים על לקוחותיו כמו הלוואות בנק ירושלים המציע ללקוחות כל הבנקים הלוואות לכל מטרה בסכום של עד 50,0000 ₪.. ניתן היום לחשב בקלות את החזרי ההלוואה באמצעות מחשבון להחזר הלוואה וכך תוכלו לדעת את ההחזרים החודשיים שלכם.

הלוואות לסטודנטים בבנק ירושלים

הלוואות לסטודנטים הם מוצר פיננסי נפוץ. כל בנק מציע הלוואות לסטודנטים בתנאים טובים, כמו הנחות בעמלות ותנאים מיוחדים בחשבון הבנק. הבנק עושה את מטב יכולתו על מנת שלקוחותיו יישארו בבנק. לבנקים יש מדיניות שהם נותנים אמון רב בסטודנטים היות ומדובר על אנשים משכילים שלומדים לתואר והבנק מעוניין לשמור על אוכלוסייה זו. ההלוואות לסטודנטים ניתנות בפרישה רחבה ובריבית נמוכה ומשתלמת מאוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI