דף הבית קניות וצרכנות קניות דיו למדפסת – כיצד נשמר את פעילות המדפסת לאורך זמן?
דיו למדפסת – כיצד נשמר את פעילות המדפסת לאורך זמן?
כותבים 25/01/14 |  צפיות: 3408

המדפסת מתקלקלת דווקא במקרים הכי פחות נוחים לנו... מוזר לא? סיימנו לכתוב את עבודת הגמר או הפרויקט הסמינריוני וכל מה שצריך הוא להדפיס, אבל דווקא אז המדפסת החליטה להיתקע ולהיות איטית להחריד. האינסטינקט הראשוני שלנו יהיה בדרך כלל הפעלת כוח על המכשיר ורק לאחר מכן בדיקה שתגלה לנו שכוח הוא לא תמיד הדרך הנכונה, בעיקר בעת עבודה מדפסות.

חשוב מאוד שלא לחכות לרגע האחרון, ולהחליף את הדיו, כבר כאשר הוא מראה סימנים של החוורה. שימת לב לפרט זה יכול למנוע את תקיעות המדפסת במקרים רבים. גם דיו שאינו מותאם לסוג המדפסת עלול לגרום לעבודה בלתי יעילה ולהרס המדפסת, אבל מה עושים כאשר הדיו יקר כל כך והצורך לדחות את הקץ, כלומר, לרכוש דיו חדש –  האם ישנה אפשרות לתחזק את המדפסת ולתרום לפעילות,ה ללא בזבוז כספים רבים על הדיו?

התאמת סוג הדיו לסוג המדפסת תתרום לפעילות תקינה וארוכה של המדפסת

חשיבות התאמת דיו למדפסת, באה לידי ביטוי כאחד העקרונות החשובים ביותר שאין להקל בהם ראש. חשיבות  ההשקעה בהתאמת הדיו למדפסת, תשרת אתכם לאורך זמן רב ואף שנים ארוכות יותר ותמנע מכם בזבוז מיותר ברכישת מדפסת אחרת. חוסר התאמת דיו למדפסת, עשויה לגרום ליציאתה של המדפסת מכלל פעילות,ולהוציא פלטים שאינם איכותיים מבחינה מראה, חדות הצבע ואיכות הצבע. התאמת דיו למדפסת, ניתן לבצע תוך רכישה בחברה אמינה ומוכרת אשר כוללת את סוגי הדיו וראשי הדיו, הנדרשים עבור המדפסות הנפוצות ולאו דווקא אחת כזאת אשר תתהדר במחירים זולים ומותגי דיו אלומי שם...

העדפת מדפסת לייזר למטרות חסכון בדיו

לקוחות רבים, זונחים מוצרים כמו המדפסות הקלאסיות העושות שימוש בדיו למדפסת. מדפסת  הלייזר היא הבחירה הנקייה והאיכותית אליה עוברים לקוחות פרטיים ועסקיים רבים תוך צניחת המחירים שלה בשנים האחרונות, המאפשרים נגישות לרכישת מדפסת זו על פני הצורך ברכישת דיו למדפסת. הדפסה באמצעות לייזר, נמצאת היום ברשימת המיקומים הגבוהה ביותר מבחינת מהירות, חדות הרזולוציה של ההדפסה מבחינת הגוונים, מהירות תחלופת הדפים, שמירה על איכות הסביבה.

המהירות של  הדפסת הלייזר והפיכת קניית דיו למדפסת לפעולה מיותרת, אלה אלמנטים הגורמים ללקוחות רבים לעבור אל האופציה הזאת ולוותר על המדפסות הקלאסיות המוכרות לנו. אופציה שהינה פחות מלכלכת, ועל אף המחיר המעט יקר יותר ביחס למדפסת הרגילה, מצטיינת במאפייני חסכון משמעותיים.

בחירת אפשרות הדפסה מונו כרום או צבע לצורכי המשרד

אחת הטכניקות החדשות אשר נכנסו לשוק ההדפסה והפרסום לפני מספר שנים היא הדפסת המונו כרום, המאפשרת הדפסת על דפי כרומו ובטכניקה גרפית מדהימה. הדפסת מונוכרום נדרשת בדרך כלל במשרדי פרסום ומשרדי מכירות הנוהגים להוציא פלאיירים וברושורים באופן תדיר. שימוש מועט בצורך זה מומלץ לבצע דרך חנויות ובתי דפוס ובמשרד להעדיף את מדפסות הצבע או הלייזר.

 

ההדפסה באמצעות מדפסת זו יקרה יותר, בעיקר עקב העלות הגבוהה יחסית של דפי הכרומו לעומת הדפים הרגילים, מבחינת התרומה לסביבה שני סוגי חומרי הנייר מתקלים באותה מידה אך יקרים יותר לייצור, ועל כן, ייקרו את ההדפסה וההפצה עצמה.

שימוש בהדפסה זו, מומלצת בעיקר בעת השתתפות בתערוכות. חלוקת דפי מידע לעובדים, מבחינת הפן הכלכלי מומלצת באמצעות מדפסת הצבע, על אף הנראות הפחות מושכת שלה.

מעוניינים להזמין דיו למדפסת - הגעתם למקום הנכון!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותבים


 


מאמרים נוספים מאת כותבים
 
ספא, המקום עבורך ליהנות
21/08/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה ליהנות מיום שלם של הנאה, מים ושלוות נפש אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהזמין ספא מפנק.

בתי ספא רק בשבילכם
21/08/14 | אטרקציות
בשנים האחרונות ניתן למצוא בארץ הרבה מאוד סוגי ספא שונים, בסגנונות מיוחדים שכל אחד אוהב. אם אתם רוצים למצוא את המקום בו תוכלו להתפנק ולכייף בו, כדאי מאוד שתגיעו ליום כיף בספא, שם נהנים ומבלים עם כל עינוגי הספא שמחכים רק לכם.

כיצד בוחרים מכון ספא
חשוב להעמיד קריטריונים ברורים כשבוחרים מכון ספא. כשחוגגים מסיבת רווקות בלופט לאירועים שיש בו הכל, אין צורך בלחפש פתרונות נוספים. אילו אטרקציות למסיבת רווקות פופולאריות במיוחד בתקופה האחרונה.

מדוע כדאי להזמין חבילות ספא לפני החגים
11/08/14 | אטרקציות
לפני שאתרי הנופש מתמלאים, כדאי לארגן חופשת ספא זוגית. ניתן לשכור וילות למסיבת רווקים יוקרתיות ומפוארות למשך ערב אחד או לסוף שבוע שלם. מי שמחפש לופטים במרכז יופתע משפע של הצעות להשכרת לופטים מעוצבים ויוקרתיים.

לופט, מקום מדהים לכל אירוע
11/08/14 | אטרקציות
לא משנה איזה אירוע יש לכם לופט הוא המקום המתאים ביותר עבורכם לערוך אותו בהצלחה רבה ובהנאה.

מלון ספא במרכז בתל אביב – פינוק אמיתי!
11/08/14 | אטרקציות
במיוחד בימים אלה, בהם הארץ לא שקטה כל אחד מאיתנו חייב למצוא לו דרך להירגע ולצבור כוחות מחודשים. אז לא חייבים להזמין חבילת נופש לחו"ל שעולה לא מעט כסף, ניתן לנפוש בדרך שונה ולו לכמה שעות וליהנות מחבילות טיפולים מרגיעות ומרעננות, חבילות הטיפולים הללו מתאימות לבודדים, לזוגות או לקבוצות.

לופטים למסיבת רווקים, ה-מקום עבורך
20/07/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה לארגן לעצמך מסיבת רווקים מוצלחת התקשר עוד היום והזמן לופטים למסיבת רווקים שיעזרו לך לעשות כיף עם חברך כמה ימים לפני החתונה.

בתי ספא אטרקטיביים במיוחד
20/07/14 | אטרקציות
כל אחד יודע כי במקום מיוחד כמו, אפשר להתענג מעיסוי מפנק שיכול לרפא את כאבכם הפיזי והנפשי על כן מומלץ לכל אחד להגיע ליום כיף באחד מבתי הספא הכי איכותיים והכי יוקרתיים שיש בארץ. יש באפשרותכם לשדרג או לשנות את חבילת הספא, כפי שתרצו ובתאום מראש.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת
20/07/14 | אטרקציות
אז הנה יום החתונה ממשמש ומגיע ואתן נרגשות עד כלות. מדובר על ימים וחודשים מרובי לחצים, וחייבים למצוא דרך להשתחרר מכל אלה. הדרך הטובה ביותר היא לארגן מסיבה עם החברות הכי טובות אותן צברתן במהלך השנים. חברות שישמחו לפגוש אתכן עוד לפני שאתן נכנסות תחת עול הנישואין.

ספא בצפון – בהחלט שווה את הנסיעה!
08/07/14 | אטרקציות
לא תמיד אנו מפרגנים לעצמינו ליהנות ולקחת פסק זמן ממרוץ העכברים, תירוצים ישנם למכביר, אבל בהחלט הגיע הזמן לעשות זאת במיוחד במציאות מורכבת בה אנו חיים. אז מה דעתכם על חבילות טיפולים שירגיעו את הנפש והנשמה? ניתן להזמין מקום במכונים הפרוסים לאורכה ורוחבה של הארץ, בבתי מלון ובתי מלון בוטיק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI