דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מתנות מיוחדות לבר ובת מצווה
מתנות מיוחדות לבר ובת מצווה
ליאור 27/01/14 |  צפיות: 3558

כיצד יודעים איזו מתנה לבר / בת מצווה לקנות? מאחר וקיים היצע גדול של מתנות המיועדות לבני ובנות מצווה, לעתים קשה לבחור מתוכן את המתנה המתאימה בדיוק.
רשימת מתנות מבוקשות שנשלחת לאורחים על יד ההורים היא הן פתרון עבור המוזמנים, והן מאפשרת לבר ובת המצווה לקבל את המתנות החביבות עליהם.
כמובן, מההורים ומהקרובים עצמם נדרשת השקעה לא פשוטה - מוטל עליהם לבחור מתנה מיוחדת ומרשימה, שתוזכר במשך שנים רבות.

חגיגה שהיא מתנה בפני עצמה

חגיגת בר או בת מצווה היא אירוע מיוחד וחד פעמי, כאשר יש להכין את בן המצווה לדרשה, או לסייע בבחירה הסופית של רעיונות לבת מצווה.
עבור הבוגרים הצעירים זו חוויה מרגשת,  וכיום בני נוער רבים לוקחים חלק פעיל בתכנון האירועים ואף מכינים בעצמם את הנאום או המצגת לאירוע.

המסיבה היא מתנה בפני עצמה. ההשקעה מתחילה זמן רב לפני המועד שנקבע, עם תכנון האירוע והכנת רשימת המוזמנים.

בחירת המקום חשובה ביותר. קיים מגוון של מקומות ייחודיים וניתן לקיים מסיבות בר ובת מצווה בטבע, באולמות פתוחים ואפילו במבנים היסטוריים שהותאמו במיוחד לאירועים.

כמובן, יש להשקיע גם באיכות הבילוי של האורחים, והחגיגות מתקיימות עם מגוון של פעילויות ואטרקציות המיועדות במיוחד לחבריהם של בעלי השמחה.

מתנות עם ערך מוסף

מתנות שהן בעלות ערך מוסף עבור בן או בת המצווה משלבות הנאה צרופה וחוויה לימודית. בין המתנות האיכותיות ניתן למנות קורסים וסדנאות, בהם מועברים נושאים ייחודיים על ידי מומחים בתחום, טיולים וסיורים מיוחדים, ופעילויות אקסטרים מיוחדות לבני נוער.

השתתפות באירוע מרתק היא מתנה המעניקה לצעירים חוויה מרגשת של פעם בחיים, במיוחד כאשר מדובר בספורט או בתחביב האהוב במיוחד על בן או בת המצווה.

מתנה לבר מצווה / בת מצווה יכולה להיות טיול מיוחד, למשל שייט או נסיעה עם המשפחה או במסגרת מאורגנת עם חברים. אין ספק כי טיול בר מצווה / בת מצווה בחו"ל הוא חוויה שטעמה נשמר זמן רב.

לימודים ומקומות חדשים

מחנה קיץ בארה"ב הוא מתנה מיוחדת המעניקה לבן / בת המצווה את ההזדמנות לפגוש צעירים בני גילם מכל העולם.

תחת השגחת מדריכים מיומנים הם מתנסים בפעילויות ספורט ושטח, משתתפים בתחרויות ומבלים באירועי תרבות עם חבריהם החדשים.

סאמר סקול הוא מתנה מתאימה במיוחד לבן / בת מצווה הרוצים בטיול המשלב הנאה ולימודים. במשך מספר שבועות בהם הצעירים שוהים הרחק מהבית, הם נהנים מעצמאות לוקחים אחריות, ולומדים את השפה האנגלית עם בני נוער מארצות שונות ברחבי העולם.

טיול לחו"ל המשלב בילוי, הנאה ובגרות הוא בילוי נפלא. זו ההזדמנות להיות רחוק מהבית, להכיר חברים חדשים, וללמוד להסתדר באופן עצמאי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליאור


 


מאמרים נוספים מאת ליאור
 
פעילויות לבנים ובנות בחופשת הקיץ
17/11/14 | אטרקציות
חופשת הקיץ היא תקופה נפלאה לתלמידים, המבלים בימי החופש החמים, מעבירים את הזמן עם חבריהם ואינם מחויבים למסגרת שעות בית הספר. עם זאת, תקופת החופש הגדול נחשבת בעיניי חלק מההורים כתקופה ארוכה מדי.

מתנות מיוחדות לבר ובת מצווה
כיצד יודעים איזו מתנה לבר / בת מצווה לקנות? מאחר וקיים היצע גדול של מתנות המיועדות לבני ובנות מצווה, לעתים קשה לבחור מתוכן את המתנה המתאימה בדיוק.

ללמוד אנגלית בכיף בחופש הגדול
גיבוש חברתי, עצמאות, למידת אנגלית והרפתקאות שונות הם חלק מהסיבות שבגללן מחנה קיץ הופך להיות פופולארי יותר ויותר עבור משפחות וילדים רבים בארץ ובעולם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI