דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים Haier, ענקית מוצרי החשמל הסינית, מקימה מרכז חדשנות בישראל בכדי לאתר טכנולוגיות מקומיות
Haier, ענקית מוצרי החשמל הסינית, מקימה מרכז חדשנות בישראל בכדי לאתר טכנולוגיות מקומיות
מיכל זילבר 28/01/14 |  צפיות: 3150

Haier (האייר), ענקית מוצרי החשמל הסינית, מינתה את ABG (Asia Business Gateway) להקמת מרכז חדשנות של החברה בישראל. מרכז החדשנות מוקם בישראל במטרה לאתר אחר מוצרים, פיתוחים חדשניים וטכנולוגיות ישראליות, עבור מרכז החדשנות העולמי של החברה ולשלבם בקווי המוצרים ובמערך החנויות הענק של החברה הפרוס בכל רחבי סין.

במסגרת ההסכם, ABG המתמחה ביצירת קשרים ושיתופי פעולה טכנולוגים בין ישראל לשווקי אסיה, תשמש כמוקד הגישה עבור חברות ויזמים ישראלים, המעוניינים בשת"פ אסטרטגי ועיסקי עם האייר. מרכז החדשנות בישראל יהיה אחראי גם על תאום קבוצות מחקר ופיתוח בארץ, עבור הקבוצות וקווי המוצר בהאייר.

טנג דונגווי, מנהל מרכז החדשנות של Haier: "ישראל ידועה כמובילה עולמית בחדשנות טכנולוגית וכמקור למשאבים טכנולוגיים מתקדמים. להאייר חשובה גישה ישירה וייצוג מלא בישראל ולכן החלטנו להקים בישראל מרכז עם נציגים מקומיים. ABG יהיו אחראים באופן מלא וישיר לאיתור הזדמנויות עיסקיות, טכנולוגיות ומוצרים, עם התאמה טובה לתוכניות הפיתוח ומדיניות המוצרים של האייר. ישראל תהפוך למקור חשוב לטכנולוגיות תחת האסטרטגיה החדשה של Haier ולשם כך אנו שמחים לצרף את ABG לרשת הטכנולוגית העולמית שלנו".

דניאל אולייסקי, שותף ב- ABG: "אנו גאים על כך שנבחרנו על ידי קונצרן הענק האייר ובכך הפכנו לחלק ממערך משרדי הטכנולוגיה של החברה בעולם. אנו מתכוונים למנף את שנות הנסיון שלנו בתחום הטכנולוגי בישראל ולהקים גשר עסקי בין ישראל לבין האייר. במהלך זה קיים פוטנציאל אדיר עבור חברות ישראליות, המוכנות ללכת צעד אחד קדימה ולשתף פעולה עם קונצרן ענק המוביל בשווקי העולם. כבר הצגנו בפני האייר מספר רב של טכנולוגיות ישראליות נבחרות והן נמצאות בתהליך בדיקה הן במישור הטכנולוגי והן במישור העסקי".

לאחרונה השיקה האייר את פלטפורמת HOPE - Haier Open Partnership Ecosystem, שמטרתה ליצור קהילה אינטראקטיבית של האייר עם שותפיה בעולם (http://hope.haier.com).

פלטפורמת HOPE כוללת פירוט אודות הדרישות העכשוויות של המשתמשים, יחד עם הזדמנות לשיתוף מידע בין שווקים שונים ובין אנשים מוכשרים ברחבי העולם. HOPE מעודדת יצירת פתרונות ייחודיים וחדשניים, ונועדה לאפשר ליזמים ומשקיעים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מומחים מנוסים מתעשיית מוצרי החשמל הביתיים, באימות רעיונות חדשניים עד ליישום מוצלח של מוצרים ופתרונות.

"פלטפורמת HOPE של האייר מאפשרת לחברות ויזמים להפוך את החזון למציאות. יזמים וחברות המרגישים כי הטכנולוגיה שלהם עשויה להתאים לקווי המוצר של האייר, מוזמנים להיכנס לקהילה זו, להיתרם ולתרום ובעיקר לבדוק האם יש מקום אופציונאלי לשת"פ. בשלב הבא אנחנו נוכל לסייע לו בחיבור ממשי עם האייר לבחינת שת"פ עסקי או טכנולוגי", הוסיף דניאל אולייסקי.

אודות Haier

קבוצת Haier מובילה עולמית בתחום מוצרי החשמל. הקבוצה נוסדה ב- 1984 ומאז גדלה במהירות והפכה לאחד מיצרני מכשירי חשמל הביתיים הגדולים והידועים בעולם. בשנת 2012, דורגה Haier על ידי Euromonitor כמותג גלובלי מספר אחת למכשירי חשמל גדולים זו השנה הרביעית ברציפות, עם נתח שוק עולמי כולל של 8.6%. בקטגוריות כגון מקררים, מקפיאים, מכונות כביסה, נתח השוק העולמי של Haier עולה על 15%. סך הכנסות בשנת 2012 היו 163.1 מיליארד יואן (כ 26.5 מיליארד דולרים). משרדיה הראשיים ממוקמים בסין צ'ינגדאו והיא מעסיקה 80,000 עובדים ברחבי העולם, עם לקוחות בלמעלה מ 100 מדינות ואזורים. Haier מדורגת על ידי BCG (בוסטון קונסלטינג גרופ) במקום ה -8 ברשימת "החברות החדשניות ביותר בשנת 2012".
לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת: www.haier.com

אודות ABG - Asia Business Gateway

ABG הוקמה על ידי שני שותפים, דניאל אולייסקי ורון וולדמן, בעלי נסיון רב בתחום ההיי-טק הישראלי.

מטרת החברה להוות גשר בין טכנולוגיות ישראליות לבין חברות ותאגידים  באסיה. לחברה ניסיון רב בשווקים אלו והיא כבר אחראית למספר קשרי עסקים שנוצרו והובילו לשת"פ מוצלחים.

כנציגת מרכז החדשנות של Haier בישראל ABG תקשר בין חברות ישראליות, המציעות טכנולוגיות שמתאימות להשתלב בקווי המוצרים של Haier לבין החברה.

ליצירת קשר ופרטים נוספים: www.asiabizgate.com, [email protected]


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל זילבר


 


מאמרים נוספים מאת מיכל זילבר
 
אטרינט מתרחבת – חתמה על הסכם נרחב עם נוקיה ותגייס עובדים חדשים
אטרינט הישראלית חתמה על הסכם שירות עם נוקיה העולמית לתקופה של 3 שנים בהיקף כספי של מיליוני דולרים

הכנס השנתי של ISACA ישראל יתקיים ב 3 בנובמבר 2014
"ניווט ה- IT על פני מים סוערים" - ניהול סיכוני IT כאמצעי להשגת מטרות הארגון

HIT מכון טכנולוגי חולון פותח מסלול לימודים חדש לתואר ראשון
"מערכות משובצות מחשב" – מקצוע הנמצא במגמת עלייה בביקוש בשוק העבודה מדובר במסלול משותף לפקולטה להנדסה, מדעי המחשב ומתמטיקה שימושית

ההרצאות של TEDxHIT מכון טכנולוגי חולון
ההרצאות של "TEDxHIT" מכון טכנולוגי חולון עלו לרשת ופתוחות לקהל הרחב בקישור : https://www.youtube.com/playlist?list=PLW6KNQoisKdvltwwYhllepZJFfh3g0blG

קבוצת ISS ישראל ברשימת 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן
• מדובר בהישג חסר תקדים, לאחר שלראשונה בתולדות הדירוג השתתפה בו ISS, כחברה המשתייכת לתחום אספקת השירותים לארגונים ועסקים • מנכ"ל ISS ישראל, איציק סבג: "הבוקר שמחנו לגלות כי העובדים שלנו נתנו ציון גבוה לארגון והם מרוצים להימנות על משפחת ISS הישראלית והעולמית, המונה כחצי מליון עובדים ב-53 מדינות"

סקר שנערך בקרב ניצולי השואה בישראל, על ידי מרכז הארגונים של ניצולי השואה ומכון Market Watch מצא:
• מעל ל- 1/3 סבורים שממשלת ישראל לא דואגת מספיק לצורכיהם • כ- 1/4 מאמינים כי גם היום יכולה להתקיים שואה נוספת נגד העם היהודי • מעל מחצית מהם סבורים כי אין לציבור הרחב מספיק ידע אודות השואה

סקר שנערך בקרב ניצולי השואה בישראל, על ידי מרכז הארגונים של ניצולי השואה ומכון Market Watch מצא:
• מעל ל- 1/3 סבורים שממשלת ישראל לא דואגת מספיק לצורכיהם • כ- 1/4 מאמינים כי גם היום יכולה להתקיים שואה נוספת נגד העם היהודי • מעל מחצית מהם סבורים כי אין לציבור הרחב מספיק ידע אודות השואה

תערוכת באמצע של המחלקה לתקשורת חזותית ב HIT
תערוכה אינטליגנטית, נטולת פילטרים ובועטת של המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית ב HIT - כרזות, איורים, אפליקציות, מיצגים אינטראקטיביים, סרטונים ועוד יעמדו במרכזה של תערוכת עיצוב יוצאת דופן שתוצג בהקרנה על הקירות. התערוכה מתקיימת במסגרת שבוע העיצוב של חולון ותוצג במתחם התחנה בנווה צדק. פתיחת התערוכה: יום רביעי 16 באפריל 2014 בשעה 19:30 נעילת התערוכה : יום רביעי 23 באפריל התערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום

סטודנטים מ-HIT הציגו בפני שר החינוך שי פירון סרטונים שיצרו בנושא פרויקט הדגל של משרד החינוך: "האחר הוא אני"
03/04/14 | לימודים
הסרטונים מיועדים לשימוש במערכת החינוך ולשידור בטלוויזיה החינוכית ללימוד הדור הצעיר לערכי סובלנות וקבלת האחר

HIT מכון טכנולוגי חולון יקיים יום עיון בנושא: מגמות חדשניות בפיתוח מערכות משובצות מחשב
יום העיון יעסוק בחשיבות הנושא לתעשייה ולמשק; מגמות והתפתחויות בתחום; הצורך העולה במהנדסים לתחום זה בעשור הקרוב ועוד. בהשתתפות מומחי אקדמיה ובכירים מהתעשייה ביניהם: אלישע ינאי, יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה; עודד כהן, יבמ; אריה צ'רנוברוב, אל-אופ; אשר סטרקין, סיסקו יום שני, 7 באפריל 2014, HIT, 8:30-17:00, בניין 8, גולומב 52 חולון
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI