דף הבית עסקים נדל"ן משרדים להשכרה בתל אביב
משרדים להשכרה בתל אביב
איריס - סיטי אופיס 29/01/14 |  צפיות: 3357

בחירת משרדים להשכרה היא משימה לא תמיד פשוטה, במיוחד שמדובר בתל אביב. העיר הידועה בשמה "עיר ללא הפסקה", "עיר הבילויים" או פשוט "מדינת תל אביב"!

כיום, הזירה המרכזית של מרבית העסקים והחברות הגדולות שוכרות משרדים בלב תל אביב, באזורים המבוקשים, במגדלים נחשבים ובפאתי העיר – העיקר שיהיה בתל אביב בכדי שהעובדים והלקוחות יוכלו ליהנות משהותם במרכז העיר אם זה במרכזי האוכל, הקניות והבילוי הנמצאים בו.

מיקום השכרת המשרדים היא משימה לא פשוטה, במיוחד כשמדובר ב השכרת משרדים בתל אביב . הדבר יוצר ניגוד, מצד אחד ברגע שתשכור משרד באזור מרכזי יותר יהיה קל להגיע אליו בתחבורה ציבורית אך לאלה שרגילים להגיע עם אוטו, תהיה בעיית חנייה ולכן יש לבדוק האם יש חניה מסודרת באזור לעובדים וללקוחות. בנוסף, אזורים מרכזיים בד"כ פקוקים מאוד בשעת העומס, דבר שיכול להוביל לתסכול העובד / הלקוח.

תחבורה ציבורית
אוטובוסים: ישנם מבחר קווים להגעה מכל עיר בארץ ישירות למרכז תל אביב. מסיבה זו, מרכז תל  אביב מתאימה לחברות גדולות שבהן עובדים מגיעים באוטובוס / מוניות שירות.
רכבת: יש מספר תחנות המגיעות למרכז תל אביב (רכבת מרכז, רכבת השלום, האוניברסיטה..) בקלות ובמהירות מרוב חלקי הארץ. כך שרכבת היא אופציה נוחה ונגישה לרבים מאיתנו.

אוכל, קניות ובילויים
לב תל אביב מלאה בדוכני מזון מהיר, מסעדות המתאימות לפגישה עסקית, בארים, בתי קפה, ומקומות מהם ניתן להזמין משלוחים. כמו כן, באזור נמצאים מרכזי קניות ובילוי, מרכזי תרבות ואטרקציות רבות. תמיד נחמד לצאת להפוגה מהמשרד ולהיות בלב העניינים.

שכירות
השכירות הינה תלויה בדבר, האם השכרת משרד במגדל נחשב? או בפאתי העיר?
לדוגמא – במגדלי עזריאלי המבוקש, מחיר השכרת משרד הינו 120 ₪ למ"ר, אך עם זאת בלב תל אביב בשדרות רוטשילד היוקרתיות תוכלו למצוא משרדים ב-90 ₪ למ"ר. אם תשכירו בפאתי העיר ברחובות כגון המסגר / ריב"ל תוכלו למצוא משרדים ב-50 ₪ למ"ר.

מי שאינו מגיע מן התחום, יתקשה בהגדרת השימושים הייעודיים של שטח המועמד בתור משרדים להשכרה בתל אביב וכן יתקשה להגדיר באם השטח מתאים לשכירתו או לא. חברה מקצועית המתמחה במציאת משרדים להשכרה תוכל להעניק את היחס האישי המסור והמקצועי ביותר לכל אורך הדרך החל משלב הגדרת צרכי הלקוח ועד לשלב מציאת הנכס האולטימטיבי המתאים ביותר תוך התמצאות וידע רב של שנים והיכרות עם עסקאות קודמות שהתקיימו.

אין ספק ששכירת משרדים בתל אביב הוא אחד מהיעדים החמים ביותר עבור חברות הייטק וחברות גדולות בכלל. לחברות גדולות בעלות תקציב מומלץ לשכור משרדים במגדלים, הכוללים חניונים תת קרקעיים לעובדים וללקוחות המשרד. לחברות קטנות בעלות תקציב נמוך יותר מומלץ לשכור משרדים בבניינים הישנים או בפאתי העיר. בדרך זו ניתן ליהנות מהיתרונות הרבים שיש לאזור להציע, ולשלם מחירי שכירות אטרקטיביים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס - סיטי אופיס


 


מאמרים נוספים מאת איריס - סיטי אופיס
 
משרדים להשכרה בתל אביב
29/01/14 | נדל"ן
בחירת משרדים להשכרה היא משימה לא תמיד פשוטה, במיוחד שמדובר בתל אביב. העיר הידועה בשמה "עיר ללא הפסקה", "עיר הבילויים" או פשוט "מדינת תל אביב"! כיום, הזירה המרכזית של מרבית העסקים והחברות הגדולות שוכרות משרדים בלב תל אביב, באזורים המבוקשים, במגדלים נחשבים ובפאתי העיר – העיקר שיהיה בתל אביב בכדי שהעובדים והלקוחות יוכלו ליהנות משהותם במרכז העיר אם זה במרכזי האוכל, הקניות והבילוי הנמצאים בו.

משרדים להשכרה – עבודה מהבית או במשרד שכור?
20/01/14 | נדל"ן
דמיין לך את הסצנה הבאה: אתה תקוע מאחורי שולחן בחדר שינה בבית. יש אינטרנט, וספל הקפה האהוב עליך בהישג ידך , אבל זה יכול להיות הקיום הבודד , כאשר יש לך עמיתים ולקוחות שנמצאים בעבודה ובפעולה במרכז העיר או בשטחי משרדים במקומות אחרים.

השכרת משרדים בר"ג / תל אביב
20/01/14 | נדל"ן
בעל עסק יקר.. הגעת ליום לו ייחלת, פתחת עסק משלך! פתיחת עסק חדש דורשת מציאת מקום התואם את צרכיך ומשמש את העסק על הצד הטוב ביותר. ואז מגיעה ההתלבטות... בניין יוקרתי? מגדל? מיקום מרכזי? ת"א? ר"ג?

משרדים להשכרה – עבודה מהבית או במשרד שכור?
20/01/14 | נדל"ן
דמיין לך את הסצנה הבאה: אתה תקוע מאחורי שולחן בחדר שינה בבית. יש אינטרנט, וספל הקפה האהוב עליך בהישג ידך , אבל זה יכול להיות הקיום הבודד , כאשר יש לך עמיתים ולקוחות שנמצאים בעבודה ובפעולה במרכז העיר או בשטחי משרדים במקומות אחרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI