דף הבית קניות וצרכנות רהיטים כיסאות מזכירה
כיסאות מזכירה
דורון אופיס 06/02/14 |  צפיות: 3408

זו עובדה ידועה שמזכירות יושבות הרבה שעות במשרד, יש לבחור כיסאות מזכירה נוחים וארגונומיים שמאפשרים למזכירות ישיבה נוחה במחשב עם ריפודים בצבעים שונים. ניתן למצוא כיסאות נוחים לכל מזכירה לישיבה נוחה ובטוחה.  כל מזכירה תוכל להעיד כי הרהיט החשוב ביותר וזה שחייב להיות נוח הוא הכיסא שלה. על מנת לבחור את הכיסא היעיל ביותר עבור המזכירה, יש להתייעץ עם מומחים בריהוט המשרדי שיוכלו לייעץ לכם לגבי הבחירה של הכיסא האידיאלי עבור המזכירה שלכם. יש לציין, כי כיסאות מזכירה יהיה גורם יעיל להגברת תפוקת העבודה של כל מזכירה. לבחירה זו, יש חשיבות על בריאותה של המזכירה ובחירת כיסא נכון לא יגרום לה לכאבי גב, והיא תוכל לעבוד שעות רבות.

בחירה של כיסא מזכירה אינו עניין פשוט

האיכות של כיסא למזכירה, ייקבע את איכות ההנאה שלה. יש היום מבחר גדול של כיסאות מזכירה, והבחירה היא קשה. חשוב לגשת לחנויות ידועות יותר המוכרות ריהוט משרדי איכותי. יש לבחור כיסא מזכירה שיהיה אורתופדי שעומד בתקנים. לרוב הבחירה של כיסאות מזכירה יכולה לערוך רק כמה דקות. התשובה היא לא מספקת, כדאי להתאים את הכיסא למידות גופה של המזכירה. אם תבחרו בכיסא מזכירה בעל חמישה גלגלים, הוא יסייע לה לנוחות בתנועה  במשרד, יש לדאוג כי כיסא המזכירה יהיה מרופד בבד נוח שימנע ממנה הזעה או החלקה.

מה כדאי לבדוק לפני שרוכשים כיסאות מזכירה

על מנת לבדוק את איכות ונוחות הכיסא, יש להישען אחורה כמה שאפשר על מנת לבדוק אם משענת הכיסא היא אכן תומכת. המרחק בין החלק הקדמי לבין החלק האחורי של כיסא המזכירה  חייב להיות בגודל של אגרוף. הברכיים יהיו מונחות מתחת לגובהם של הירכיים. ניתן למנוע את הנזקים כאשר בוחרים כיסא נכון ונוח שישמור על בריאות הגב של המזכירה. חשוב כי למזכירה שלכם יהיה נוח לעבוד והיא תוכל לייעל את עבודתה. הריהוט המשרדי שישרת את המזכירה בעבודה הוא חשוב, אם למזכירה שלכם יהיה נוח, גם העבודה תתייעל ובחירה מושכלת של ריהוט משרדי איכותי , ישתלם לך בסופו של דבר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון אופיס

רהיטי דורון אופיס - http://www.doronoffice.com/



 


מאמרים נוספים מאת דורון אופיס
 
כיסאות מזכירה
06/02/14 | רהיטים
זו עובדה ידועה שמזכירות יושבות הרבה שעות במשרד, יש לבחור כיסאות מזכירה נוחים וארגונומיים שמאפשרים למזכירות ישיבה נוחה במחשב עם ריפודים בצבעים שונים. ניתן למצוא כיסאות נוחים לכל מזכירה לישיבה נוחה ובטוחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI