דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים טפטים בדגמים שונים
טפטים בדגמים שונים
שמנת עיצובים 11/02/14 |  צפיות: 3421

עד לפני כשלושים שנה, לא ניתן היה לראות טפטים בארץ, הם היו פופולריים מאוד בשנות השבעים, ומאז הם נעלמו מהאופק. היום, ניתן לראות טפטים בדגמים שונים שחזרו אלינו בגדול. הדוגמאות של הטפטים לפני כשלושים שנה, היו בנאליות ומשעממות אך היום יש מגוון של טפטים בדגמים שונים שיתאימו לכל חדרי ילדים ולעיצוב בכל בית או דירת מגורים. הטפטים היום, הם בפירוש חגיגה מרהיבה לעיניים ועשויים בטכנולוגיה חדישה ושילוב של חומרים יוקרתיים ומעניינים כמו משי, קטיפה חומרם טבעיים כמו שעם וקש , בשילוב אבני סברובסקי ועוד הרבה דגמים מיוחדים. ניתן להתאים טפטים לחדרים השונים בבית ולהתאים אותם לאווירה ולריהוט הנמצא בכל חדר וחדר.

טפטים גם במטבח וחדרי האמבט

פעם לא היה נהוג להדביק טפטים במטבח או בחדרי האמבט, אך היום, עם הטכנולוגיה החדישה, ניתן להתקין גם במטבח ובחדרי האמבט טפטים העשויים בטכניקה מיוחדת בציפוי ויניל המונע רטיבות ועובש בכלל שמקומות אלה יש בהם הרבה רטיבות. כדאי למצוא טפטים בדגמים שונים אך איכותיים שיחזיקו מעמד לשנים, הכנסו לעיצובים מיוחדים לטפטים לעיצוב חדרי ילדים אולי הדוגמאות יסנוורו אתכם, אך כדאי לברר על סוג הטפטים וממה הם עשויים. אם השקעתם בדגמים יקרים של טפטים, ואולי אין לכם ניסיון בהדבקת טפטים, כדאי להזמין מתקין מקצועי. הטפטים, עשויים  משכבת נייר דקורטיבית בין החומרים השונים יש נייר, ויניל, בד, קטיפה, יריעות מתכת, פסיפס חרוזים, קש, במבוק, שעם ועוד. ניתן היום להתקינם טפטים כל מקום בבית אם מדובר באזור יבש או אזור לח.

מדוע הטפטים חזרו לאופנה?

הרבה מאוד ישראלים, אינם אוהבים שוב לצבוע את דירותיהם ובתיהם, הלכלוך הכסף הרב שהם מוציאים על חומר ושיפוצים וכמובן הלכלוך והבלגן בבית שמשבשים את השגרה שינתה להם את הכוון, ולכן הטפטים הם המענה הטוב ביותר עבור כל אחד היום. הדבקה של טפטים בדגמים שונים היא פשוטה ולא צריך ללמוד "תורה מסיני" על מנת להדביקם. הטפטים מודבקים בזמן קצר לקירות החיסכון בכסף הוא רב, ואין לכלוך ובלגן בבית. הדוגמאות של הטפטים הם מרהיבות וניתן לבחור סוגים רבים של טפטים שיתאימו לכל חדר וחלל בבית אפילו במטבח ובחדרי האמבט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שמנת עיצובים


 


מאמרים נוספים מאת שמנת עיצובים
 
טפטים בדגמים שונים
עד לפני כשלושים שנה, לא ניתן היה לראות טפטים בארץ, הם היו פופולריים מאוד בשנות השבעים, ומאז הם נעלמו מהאופק. היום, ניתן לראות טפטים בדגמים שונים שחזרו אלינו בגדול.

טפטים לחדרי ילדים
האם גם אתם מעוניינים לשדרג לילדים שלכם את החדר ולגרום להם לעניין רב כשהם נמצאים בו ? האם יש להם וילונות ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI