דף הבית תיירות ונופש צימרים צימר בצפון עם בריכה
צימר בצפון עם בריכה
moran saar 11/02/14 |  צפיות: 11706

הגיע הזמן לחופש!

כל אחד חייב לפרגן לעצמו בחופשה מידי פעם. במציאות בה כולם משתתפים במרוץ אינסופי, במרדף יומיומי בכדי להספיק, מוצפים בעבודה אינטנסיבית, אחת לזמן מה צריך להכריז על פסק זמן יזום, לכבות את הנייד ולנסוע לטייל. ישראל, אמנם מדינה קטנה, אך עשירה מבחינת נוף והיצע טיולים. אזור הצפון, על נופיו הירוקים הוא מהמועדפים על המטייל הישראלי. בכל הנוגע ללינה עומדות בפני הנופש שתי אפשרויות עיקריות – צימר או מלון.

למה דווקא צימר?

צימרים הם רומנטיים, מפנקים ואישיים בהרבה מהלינה במלון. יש משהו משחרר בפשטות הזו שמסביב. ישנם שפע של צימרים בצפון המציעים לינה מפנקת, וחשוב מכך אווירה כפרית ומרגיעה אשר מסייעת בתחושת הניתוק והשלווה. כמובן שישנם צימרים שונים ומגוונים, המציעים חוויות שונות. ישנם צימרים בצפון עם בריכה וכאלו עם ג'קוזי, כאלו שהם בקתת עץ כפרית או כאלו שנחצבו כמערה בכל מקרה מדובר בחופשה מיוחדת ונעימה.

כיצד בוחרים צימר?

תחילה, חשוב להחליט מהו סוג הנוף ומזג האוויר המבוקש. האם נוף ירוק ומזג אוויר קריר או שמא נוף ומזג אוויר מדבריים. לאחר מכן, תוכלו באמצעות האינטרנט לראות את ההיצע הקיים על פי אזורים ותתי חלוקות על פי התנאים והמתקנים שמציעים הצימרים. כיוון שצימרים הפכו פופולאריים מאוד בישראל בשנים האחרונות, לצד צימרים מדהימים, מפנקים וקסומים ישנם גם כאלו מוזנחים בתנאים מחפירים. חשוב מאוד לפני החופשה, מעבר לבדיקה באתרים המפרסמים את הצימרים, לחפש ולקרוא חוות דעת נוספות על המקום מפי גולשים. לא פעם, שומעים על מקרים בהם הצימר נראה מרהיב באתר אולם בעת ההגעה, מגלים שהתמונות הן מלפני שנים רבות וכל קשר בין התמונה למציאות הוא מקרי בהחלט.

צימר בצפון עם בריכה!

אנו ממליצים על צימר בצפון עם בריכה, כיוון שאין כיף גדול מלהתעורר ביקיצה טבעית בצימר הנעים, לאכול את ארוחת הבוקר הכפרית, וללכת לקרוא ספר לצד הבריכה המפנקת. אם מטרת החופשה היא הירגעות, אז השילוב בין ספר טוב, אוכל טוב ובריכה צוננת מהווים את השילוב האידיאלי לנרגע המתחיל. כמובן שגם הצימרים הנמנים על אלו עם הבריכות נעים על סקאלת איכות בין צימרים בסיסיים לכאלו מפוארים ויוקרתיים ועליכם מוטלת החובה לבחור בהתאם לתקציב. ישנם צימרים המציעים בריכה פרטית ויש כאלו עם בריכה משותפת השייכת לכל הצימרים יחדיו. זהו דבר אשר חשוב לברר בטרם יוצאים לחופשה בכדי לא להתאכזב. אז צאו לחופשה נעימה, מרגיעה ומפנקת והכי חשוב, שחררו!

בברכה,

מורן סער, אחראית צימרים, איסתא


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 moran saar


 


מאמרים נוספים מאת moran saar
 
צימר בצפון עם בריכה
11/02/14 | צימרים
כל אדם חייב לעצמו מדי פעם נופש כדי להרגיע את הגוף ולצבור כוחות. חופשה בצימר היא החופשה האולטימטיבית. כאן תמצאו הנחיות לתכנון חופשה

צימרים מערות
19/12/13 | צימרים
צימר במערה, חוויה שלא תשכחו עוד זמן רב. צימר שנחצב בתוך סלע יקנה לכם חוויה בלתי נשכחת. במאמר זה תקראו על חופשה בצימר מערות!

צימרים ברגע האחרון
11/12/13 | צימרים
הזמנת צימר ברגע האחרון יכולה להניב הטבות והנחות וריגוש ספונטני והכרת צימרים חדשים עליהם לא חשבתי ולא שמעתם בעבר. המאמר הבא מציג את יתרונות וחסרונות הזמנת צימר ברגע האחרון
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI