דף הבית קניות וצרכנות רהיטים סלונים מבד
סלונים מבד
ריהוט לבית 16/02/14 |  צפיות: 3491

במאמר זה תוכל למצוא את כל המידע אודות סלונים מבד. אנו נספק לך את כל הידע שתצטרך להפנים בטרם רכישת סלונים מבד. המידע יכלול פרקים על אופן נכון לרכישת סלונים מבד וכן יגלוש לנושאים טכניים כמו יכולת התחזוקה של מערכות ישיבה מבד והעצות הנבונות לשמירה עליהם שלמים ויפים. במאמר זה חלק מן החומר נכתב תוך התייעצות עם מומחים לתחום הבד, וחלק על סמלך ניסיון העבר של לקוחות קודמים אשר נלמד והופנם על מנת שלא תצטרך להתמודד עם נזקים דומים בעתיד:

סוגים נפוצים של סלונים מבד

בתחום הסלונים יש סוגים רבים של בדים עליהם מתבססים סלונים מבד. שני הסוכגים הנפוצים ביותר הם בד מיקרופייבר ובד דמוי עור. היתרון של הראשון – הוא דוחה כתמים וגם אם נשפך משקה דביק על הספה – ניקיון מינימלי יספיק על מנת להסירו. בד דמוי עור הוא בד המעניק הרגשה שמדובר בספת עור, כאשר בפועל מדובר בספת בד. המקצוע של הבד חלק ומזכיר מאד את החלקות של העור, אולם ךא ניתן להגיע לרמת גימור שמרגישה כמו עור במאת האחוזים.

התייעצויות עם מומחים לבדים

חשוב להתייעץ עם כמה שיותר מומחים כמו סוחרי בדים ושטיחים – על מנת שיתנו לכם עצות כיצד יש לנקות ולתחזק סלונים מבד על מנת שלא יצברו לכלוך רב ויישמרו חדשים למשך זמן רב. ככל שתתייעצו עם יותר מומחים תוכלו להגביר את סיכוייכם להחזיק סלונים מבד יפים, בוהקים ונקיים לאורך זמן.

בד דוחה כתמים

בתחום כמו סלונים מבד היצרנים מזמן אינם חושבים על העיצוב גרידא אלא על דרכים לדאוג לדחיית כתמים. האלמנט מספר אחד הוא שימוש בבד מיקרופייבר. בד זה הוא בד יחיד מסוגו אשר כפי שהוסבר בפסקה הראשונה – אינו משאיר סימני כתמים גם במקרים קשים.

מחירים של סלונים מבד

המחירים נקבעים לפי איכות הבד והפונקציונליות שלו: האם הוא דוחה כתמים או דמוי עור. בנוסף, ישנם אלמנטים הקושרים לתחום האומנות והעיצוב: באיזה פורמט מעוצבים סלונים מבד, מי עיצב אותם: מי האדריכל. ומה הוא נפח השוק שלו בתחום אדריכלות סלונים מבד. על סמך קריטריונים אלו נקבעים מחירי סלונים מבד. חשוב לבדוק ספות מהמותגים המובילים בדגמים זהים בחנויות מתחרות על מנת לפסוק מהו מחיר השוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריהוט לבית


 


מאמרים נוספים מאת ריהוט לבית
 
סלונים מבד
16/02/14 | רהיטים
במאמר זה תוכל למצוא את כל המידע אודות סלונים מבד. אנו נספק לך את כל הידע שתצטרך להפנים בטרם רכישת סלונים מבד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI