דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות ואשראי בבנק ירושלים לחיים בריאים יותר
הלוואות ואשראי בבנק ירושלים לחיים בריאים יותר
אבי 16/02/14 |  צפיות: 3048

סל הבריאות לא תמיד מכסה את הטיפולים החיוניים שאנשים צריכים. תוסיפו לכך את העובדה שמטבע האדם, ישנה נטיה לדחות כמה שיותר התמודדות עם כאבים ותקבלו החמרה במצב הבריאותי. דחיית מתן פתרון רפואי מתאים בזמן עלול לגרום להחרפה רצינית בבריאות ואף לגרום לאדם להיות במצב בלתי הפיך. הלוואות בנק ירושלים יכולות לסייע במקרים כאלה עם הלוואה לכל מטרה רפואית. אז למי זה מתאים? כל התשובות לפניכם כדי שתהיו בריאים.

הלוואה לטיפולי שיניים

מאז ומעולם טיפולי שיניים נחשבים לטיפולים יקרים, גם עבור צעירים שעסוקים בתיקון השיניים עם התקני גשר לדוגמה, אך במיוחד בגילאים מבוגרים כאשר מערך השיניים ניזוק מזלזול בטיפול בזמן או מפאת חוסר יכולת לעמוד בתשלומים הגבוהים שאינם נכללים בסבסוד קופת החולים. כדי לתקן את המצב ולשפר לחלוטין את איכות החיים, קחו הלוואה לכל מטרה ותעניקו לעצמכם את היכולת לאכול ולשתות ללא כאבים.

הלוואה לטיפולי שיניים אסתטיים

הלוואה לכל מטרה עבור טיפולי שיניים אינה מתאימה אך ורק להבראת מערך השיניים והחניכיים מבחינה רפואית, אלא גם לתיקון המראה החיצוני האסתטי של הפה. שיניים שבורות חלקית או חסרות לגמרי, כתרים שנפלו, חניכיים נפוחים, חיוורים או כהים כתוצאה מדלקות, שיניים צהובות עם כתמים חומים ותזוזה במבנה השיניים בפה גורמים לחוסר אסתטיקה ולחוסר ביטחון אצל אנשים שממש חוששים לחייך ולצחוק.

הלוואה להתמודדות כלכלית זמנית עקב תאונה

אנשים שעברו תאונה כלשהי והפכו למוגבלים באופן קבוע או זמני, לעיתים נתקלים באטימות מצד הגורמים הביורוקרטים ואינם מאשרים, או לחלופין, מעכבים משמעותית את הטיפולים הנדרשים להבראה. קבלת פיצוי יכולה להגיע חודשים אחרי התאונה בעוד שבינתיים, מי שנפצע אינו מסוגל לממן את המציאות החדשה. הלוואה תעזור לכם לעמוד בתשלומים הבסיסיים והחריגים, כמו מנקה/מטפלת/מבשלת.

הלוואה למימון טיפולים רציניים

אנו מאחלים לכל עם ישראל רק בריאות, אולם לצערנו הרב, ישנם מקרים לא מעטים של חולים במחלות סופניות שאינם מסוגלים לעמוד בהוצאות השוטפות וגם בטיפולים ההכרחיים שאינם נכללים בסל הבריאות. כאשר המחלה היא פתאומית, ההלם הוא גם נפשי וגם כלכלי. עם הלוואה נכונה, תוכלו לסדר את מערך התשלום לטיפולים יקרים שנקווה שיהיו זמניים עד להחלמה מהירה.

הלוואה לטיפולים אסתטיים וקוסמטיים

הלוואות בנק ירושלים המיועדות לכל מטרה לא מתערבות בצורך הלווה, כל עוד יש אפשרות להחזירה. טיפולים כמו ניתוח אף, ניתוח חזה, שאיבת שומן, טיפול רפואי באקנה חמור בפנים ועוד יכולים להיות חלומם של אנשים שמעבר לרצון לשפר הופעה חיצונית, ישנו את ביטחונם העצמי ואף הבריאותי. אם יש לכם הכנסות קבועות ובטיחונות אך אתם לא רוצים לשבור את החסכונות, הלוואה לכל מטרה היא הפתרון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI