דף הבית בידור ופנאי צילום טיפים לשמירה ותחזוקה נכונה של המצלמה שלכם
טיפים לשמירה ותחזוקה נכונה של המצלמה שלכם
אבי רון 18/02/14 |  צפיות: 3340

תיקון מצלמות

מצלמה יוקרתית שנסדקה או התקלקלה יכולה להיות אירוע מאוד מצער ומאכזב, במיוחד אם מדובר גם באובדן של תמונות יקרות שאינן מגובות. יחד עם זאת תיקון מצלמה עשוי לעלות הרבה כסף, לעיתים אף יותר מרכישה של מצלמה חדשה, ועשוי להפוך להוצאה כלכלית גדולה ובלתי צפויה. אם כך, מה ניתן לעשות על מנת לשמור היטב על המצלמה ולהימנע מנזק כלכלי?

כיצד לשמור על המצלמה?

תיקון מצלמות או רכישה של מצלמה חדשה הוא עניין לא זול, שכולם מעדיפים להימנע ממנו. שמירה על המצלמה, וטיפול נכון יקטינו את הסיכויים שלכם לבקר במעבדת התיקונים.

· חול ואבק: חול ואבק הם האויבים הגדולים ביותר של מכשירים דיגיטליים, וביניהם גם המצלמה שלכם. גרגירים של חול או אבק אשר חודרים בין הלחצנים עשויים לגרום להרס של המצלמה כולה. נוסף על כך, גרגירי חול אשר עפים עם הרוח עשויים לשרוט את עדשת המצלמה. בכל פעם שאתם צריכים להחליף סוללות או עדשה, או כאשר אתם צריכים להחליף כרטיס זיכרון, הקפידו לעשות זאת במקום נקי, ללא רוח, על מנת למנוע חדירה של הגרגירים אל תוך המצלמה. נוסף על כך, הקפידו להצטייד בערכת ניקוי מיוחדת למצלמה, אותה ניתן לרכוש בכל המעבדות העוסקות בתיקון מצלמות, ונקו בעזרתה את גרגירי החול והאבק שהצטברו בחלקים השונים.

· נרתיק: הקפידו מאוד, כל עוד המצלמה אינה בשימוש, לשמור אותה בתוך הנרתיק אשר נועד למנוע ממנה לקבל חבטות ומכות. הנרתיק ישמור על המצלמה שלכם גם בפני חול, אבק, רטיבות ולחות, אשר יכולים להזיק למצלמה.

· להרחיק ממים: מומלץ מאוד להרחיק כמה שניתן את המצלמה ממים, שכן חדירה של מים למצלמה יכולה להרוס אותה לחלוטין. לכן, חשוב מאוד להקפיד להרחיק את המצלמה גם במקומות בהם ישנו רסס של מים כמו: שייט בנהרות, שחיה בים וכדומה.

שמירה על מצלמה במהלך טיול

אחד המקומות בהם רבים נוטים לאבד את מצלמתם הוא במהלך טיול. על מנת לשמור על המצלמה גם במהלך הטיול הקפידו על אמצעי הזהירות הבאים:

· השתדלו לשמור היטב על המצלמה שלכם מפני גניבות, בעיקר במקומות ציבוריים הומים. גם במקרים בהם אתם מחליטים להירדם במהלך טיסה או נסיעה החזיקו היטב את המצלמה קרובה לגופכם. בחרו במקום על יד החלון ורחוק כמה שניתן מן המעבר, כך יהיה קשה יותר לגנוב לכם את המצלמה.

· כדאי לקחת את המצלמה אתכם לכל מקום. אם בכל זאת בחרתם להשאיר את המצלמה במלון, וודאו כי היא שמורה במקום מאובטח כמו כספת, או שירות שמירת חפצים.

מצלמה חדשה, עולם חדש

אם בכל זאת המצלמה נהרסה בצורה שאינה מאפשרת תיקון מצלמות, ועליכם לרכוש מצלמה חדשה, אל תתנו למקרה הזה להרוס לכם את מצב הרוח. מצלמה חדשה מביאה איתה עולם חדש ומיוחד, ומאפשרת לכם ליהנות מאפשרויות שונות ומגוונות.

המידע באדיבות מעבדת תיקון מצלמות - דיגיטל וידאו סנטר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי רון


 


מאמרים נוספים מאת אבי רון
 
ציוד לקוסמטיקאיות
בחרת להקים מכון יופי שבו תוכלי לקבל את פני הלקוחות שלך? ממש כפי שעלייך לפרסם את העסק החדש, את גם צריכה לדאוג שיהיה לך במקום ציוד מתקדם ומקצועי. מה עושים ואיפה קונים ציוד לקוסמטיקאיות? על כך במאמר שלפנייך.

מכנסי חורף עם הסגנונות החמים ביותר
16/02/22 | אופנה
נכון שבישראל כמעט בכל חודשי השנה חם, אך מה בכל זאת את מתכוונת ללבוש באותן חודשיים-שלושה של חורף?

בחירת אינטרנט ביתי
האינטרנט הוא אחד השירותים המבוקשים ביותר במציאות שאנו חיים בה וכמעט בכל בית בישראל יש היום אינטרנט, בבתי עסק, במכללות, בבתי ספר ובכל מקום יש אינטרנט כיום.

SIP TRUNK
תקשורת בעסקים הינו אחד מהנושאים הכי חשובים ומשמעותיים בעיקר כאשר יש צורך בתקשורת בינלאומית

מהו הליך חדלות פירעון ואיך זה עובד?
כאשר אדם פרטי או בעל עסק מגיע למצב שבו הוא לא יכול לעמוד בסך חובותיו ואלה רק הולכים וגדלים לאורך הזמן, על אותו אדם להכריז על פשיטת רגל או בשמו החדש של ההליך – חדלות פירעון.

מהו מס שבח? ומהו החידוש לחוק בנושא זה?
על חוק מיסוי מקרקעין, לענייני שבח ורכישה, כל אדם שמוכר נכס כלשהו או זכות במקרקעין חייב בתשלום מס שבח על המכירה, אלא אם כן יש לו פטור מתשלום זה.

מועדון בת מצווה בראשון לציון
האם בדקתם עם הבת שלכם מה היא באמת רוצה לכבוד בת המצווה? מן הסתם, היא הייתה מאוד רוצה שתיקחו אותה לדיסנילנד, אבל היכן שהוא היא אפילו מעדיפה שתערכו לה אירוע.

פרופ' יהודה אדלר
12/07/18 | מחלות לב
ענף הקרדיולוגיה הוא אחד מהענפים היוקרתיים והמוערכים ביותר בעולם הרפואי, ולא לחינם. הלב הוא איבר שממלא את התפקיד החשוב ביותר בגוף האדם, וגם זוכה לסמליות תרבותית רבה.

תחומי העיסוק של עורך דין תעבורה
11/07/18 | תעבורה
עורך דין תעבורה הוא מונח גג שכולל בתוכו את כל ההתמחויות המשפטיות הנדרשות לטיפול בסיטואציות משפטיות הקשורות לעולם התעבורה.

מיקום עם בשר: הקמת מסעדה בפארק תעשיה
אם אהבה גדולה לבשר בוערת בקרבכם ומניעה אתכם לפתוח מסעדת בשרים מצליחה ואם אתם שואפים להגיע לקהל יעד איכותי וקבוע, הקמת מסעדה בתוככי אזור עסקים או בלב פארק תעשייה מצליח תאפשר לכם להצליח, ובגדול.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI