דף הבית קניות וצרכנות רהיטים שידות לחדרי ילדים
שידות לחדרי ילדים
דורון יאנג 20/02/14 |  צפיות: 3415

מעוניינים בשידות איכותיות עבור הילדים שלכם? במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד הכל על רכישת שידות לחדרי ילדים. אנו נביא בפניכם מספר פרמטרים חשובים לרכישת שידות אלה על מנת שיספקו את חדר הילדים מבחינה עיצובית וגם יהוו מוצר בטוח לילד שלכם. המאמר יחולק לשתי פסקאות אשר בראשונה יובא לידי ביטוי האלמנט העיצובי ובשניה האלמנט הבטיחותי. אנו בטוחים כי קריאת מאמר זה תסב לכם ידע רב בכל נושא שידות לחדרי ילדים:

התאמת השידה לחדר

לשם כך יש להסתייע במעצב פנים אשר יבחן את חדר הילדים ויסייע לכם להחליט על שידה שתתאים לחדר. רצוי לבחור בשידה אשר צבעיה וצורתה יתאימו לנוף בחדר ולא יצרו חריגות כלשהי. ניתן למצוא קומודות מעוצבות לנוער ולחדרי ילדים במבחר עצום בחנויות לחפצי ילדים. אנו בטוחים כי ביקור בחנויות אלה יסייע לכם לאתר את השידה אותה חיפשתם בהתאם להנחיות מעצב הפנים או רצונכם אתם.

קניית מוצר בטוח

אנו ממליצים לרכוש מוצר ללא פאות חדות, אשר יהיה נמוך באופן יחסי ויאפשר לילד גישה אליו. רצוי שעל השידה יהיו 2-3 מדפים להנחת חפצים. במידה ויש לכם שידה שלא עומדת בקריטריונים, למשל שידת עץ חדה, ונוכחתם לדעת שהיא מתאימה לחדר מבחינת העיצוב שלה, ניתן עדיין להסב אותה כשידה לחדר הילדים על ידי הצבת קרטונים מתחתיה. שידות לחדרי ילדים אינן יקרות וניתנות במבחר רב ולכן אנו ממליצים להימנע ממהלך זה כמעט בכל מחיר, ולבצע אותו רק כאשר מיציתם את כל האפשרויות וזו הדרך היחידה שלכם להשיג שידות לחדרי ילדים.

אחריות מוצרי חדרי הילדים

מוצרי חדרי הילדים, ובפרט – שידות לחדרי ילדים, מגיעים עם כתב אחריות למשך זמן רב. לשם מימוש האחריות יש לשמור את כל מסמכי הקניה שלכם – מכתב האחריות ועד לחשבונית הקניה. כמו כן, יש להצטייד בפרטי אמצעי התשלום איתו רכשתם. במידה וזה נרכש במזומן יש לרשום לעצמכם עובדה זו במידה ותידרשו לספק מידע זה לחנות.

התחייבות למוצרי איכות לילדים

בחברות של מוצרי הילדים מתחייבים על רהיטי ילדים מובילים אשר יספקו את כל צרכי העיצוב חדרי נוער באתר דורון יאנג, הבטיחות והנגישות של הילד למוצר. שידות לחדרי ילדים, כונניות ילדים וארונות ילדים יסופקו תוך התאמה מלאה לצרכים של הילדים שלכם ושל הנעשה בחדרם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון יאנג

רהיטי דורון יאנג - http://www.doronyoung.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת דורון יאנג
 
שידות לחדרי ילדים
20/02/14 | רהיטים
מעוניינים בשידות איכותיות עבור הילדים שלכם? במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד הכל על רכישת שידות לחדרי ילדים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI