דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות ואשראי בבנק ירושלים למימון אירועים משמחים
הלוואות ואשראי בבנק ירושלים למימון אירועים משמחים
אבי 23/02/14 |  צפיות: 3339
כיצד חוגגים בר מצווה בעזרת הלוואות בנק ירושלים

במהלך השנים יש רגעים שאם לא הייתה לנו את האפשרות לקבל הלוואה מהבנק, היינו צריכים לוותר על אירועים חשובים או לגנוז חלומות יקרים. זהו המצב כשאתם מתכננים לחגוג אירוע משפחתי כמו בר/בת מצווה, חתונה וכדומה. גם אם אתם לא מתכננים אירוע גרנדיוזי, עדיין, עריכת אירוע משפחתי באולם אירועים הינו עסק יקר. באמצעות הלוואה לכל מטרה המוצעת ע"י מחלקת הלוואות ואשראי בבנק ירושלים תוכלו להגשים חלום חשוב ויקר לליבכם.

מדוע עדיף לקחת הלוואות בנק ירושלים מאשר לפנות לגורמים חוץ בנקאיים

לפעמים מאד מפתה לקחת הלוואה חוץ בנקאית מגורמים שאינם דורשים מכם להציג בטחונות כדי לקבל הלוואה, אלא מסתפקים בהסדר תשלומים באמצעות כרטיס האשראי של הלווה. כידוע, לא ניתן לבטל עסקאות שנעשו באמצעות כרטיס אשראי. כשאתם לוקחים הלוואה מגורם חוץ בנקאי אתם נאלצים לשלם ריבית גבוהה ביותר על ההלוואה מבלי היכולת להקטין את הסכומים. לעומת זאת, כשאתם לוקחים הלוואות בנק ירושלים, אתם מחליטים מתי ואיך אתם מחזירים את ההלוואה בפרק זמן שבין שנה עד חמש שנים מאישור ההלוואה.

הלוואה לכל מטרה לרגעים יפים של החיים

בדיוק לרגעים כאלה אתם צריכים הלוואה לכל מטרה. כשאתם מגיעים למחלקת הלוואות ואשראי בבנק ירושלים תוכלו לקבל פרטים על הלוואה, האם היא עונה על הדרישות שלכם, מבחינת גובה ההלוואה, גובה הריבית, אופן ההחזרים החודשיים וכו'. מדובר בהלוואה של עד 50,000 ₪ המאפשרת לכם לארגן אירוע עשיר ושיישאר גם כסף למתנה יפה לחתן/כלת השמחה. במידה ואתם מעדיפים לארגן אירוע צנוע ולהשתמש בכסף הנותר לטיול בר מצווה, זאת גם אפשרות. אתם יכולים להתחיל בהחזרי ההלוואה כשאתם חוזרים מהטיול.

איך מארגנים אירוע בלי להיכנס לחובות

אם אתם מתכננים אירוע משפחתי גדול אבל כל הכסף שלכם נמצא בחיסכונות או בפיקדונות שעוד לא הגיע זמן פירעונם, יש לכם אפשרות לקיים את האירוע מבלי לשבור את הפיקדונות שלכם או למשוך את החיסכון טרם זמנו. בנק ירושלים מציע לכם אפשרות של לקיחת הלוואה כנגד פיקדון המאפשרת לבעלי תכניות חיסכון או פיקדונות בבנק לקבל הלוואה כנגד שיעבוד הפיקדון הקיים בבנק.

מדוע כדאי לקחת הלוואה כנגד פיקדון כשיש לכם חיסכונות בבנק

 

האופציה של קבלת הלוואה כנגד פיקדון, מבלי שתצטרכו להוציא את הפיקדון טרם זמן הפירעון שלו, זו אופציה נהדרת המתאימה לאנשים שעומדים לפני הוצאה גדולה, אבל לא רוצים לקחת הלוואה מהבנק, אבל גם לא רוצים לשבור את הפיקדון שעדיין צובר ריבית ורווחים. אתם יכולים לדחות את תחילת התשלומים על ההלוואה למועד מאוחר יותר, או לשלם את הקרן והריבית ביום שמסתיים מועד החזר ההלוואה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI