דף הבית קניות וצרכנות רהיטים עיצוב רהיטים
עיצוב רהיטים
ספוריני 02/03/14 |  צפיות: 3430

במאמר שלפניכם נדון בנושא עיצוב רהיטים. חשוב לעקוב מקרוב אחר מאמר זה להנחלת תוצאת עיצוב מוצלחת ומומלצת. בתחילת המאמר ניגע בעיצוב רהיטי הבסיס: הכורסאות, הספות, ריהוט המטבח ופינת האוכל, וריהוט חדר השינה. בהמשך – ניגע בפריטי ריהוט מיוחדים אשר לא מצויים בכל בית אב, על מנת לתת הזדמנות גם לצרכנים שהגדילו לעשות, והכניסו ריהוט מתקדם לביתם – לעצבו באופן האופטימלי ביותר עבורם:

עיצוב ריהוט הסלון

עיצוב רהיטים עבור סלון צריך להתייחס לחדרים שבשכנות לסלון ולשילוב תכולת הסלון עם תכולת חדרים אלו. במידה והסלון נושק לחצר אחורית או שטח ציבורי כלשהו, חשוב לתת את הדעה גם על שילובו של מערכות ישיבה פינתיות לבית עם צבעי הנוף החומים והירוקים. לשם השגת תוצאה אופטימלית יש לאתר מעצב פנים אשר עובד בחברת עיצוב רהיטים. מעצב פנים מעין זה יוכל להיות לך לעזר רב ולהציע תכנון עיצובי מושקע ומושלם עבור סלונך.

עיצוב ריהוט המטבח ופינת האוכל

עיצוב המטבח ופינת האוכל  דורש גם כן את התערבותו של מעצב הפנים מחברת עיצוב רהיטים. מעצב פנים מעין זה יסייע לכם לבחור שולחנות מטבח ופינת אוכל, ארונות מטבח וכסאות לפינת האוכל. הבחירה שהוא יסייע לכם לבצע תיקח בחשבון את המראה הפנימי של הסלון שלכם ואת השכנות לחדרים הסמוכים: התכנית שתיבנה תהיה משולבת היטב עם תכולת חדרים אלו מבחינה עיצובית נראית לעין.

עיצוב ריהוט חדר השינה

בעיצוב ריהוט חדר השינה יש לקחת בחשבון את נ ושא המקום שיישאר בחדר: בל נשכח שזהו חדר שחייב במיטה זוגית או מיטב מסוג אחר שתהיה נוכחת בו – פריט ריהוט שתופס מקום לא מועט. בנוסף, החדר יכיל גם מדפים וארונות שונים לאחסון חפצים. בחברת עיצוב רהיטים מאמינים כי ניתן ליצור רווחים ותנאי מחייה נוחים בכל חדר המיועד להיות חדר שינה גם אם הוא קטן במיוחד, ללא לוותר על שום פריט בסיסי, ולעתים – עם אפשרות להכניס פריטים מיוחדים.

ריהוט ייחודי לחדרים השונים

פריטים אלו אינם מצויים בכל בית אך נוכחותם אכן מוסיפה נופך לחדרים השונים. ניתן לקבל ייעוץ עיצוב רהיטים בנושא מזנוני סלון, ארונות משקה, מתלי בגדים ומתקני אחסון לעניבות לחדר השינה, ואפילו עיצוב רהיטים עבור הגן הפרטי שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספוריני

ספוריני ישראל מערכות ישיבה מעור מאיטליה - http://www.italiansalons.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת ספוריני
 
עיצוב רהיטים
02/03/14 | רהיטים
במאמר שלפניכם נדון בנושא עיצוב רהיטים. חשוב לעקוב מקרוב אחר מאמר זה להנחלת תוצאת עיצוב מוצלחת ומומלצת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI