דף הבית פיננסים וכספים הלוואות קרן תבור ויתרונות ערבות מדינה
קרן תבור ויתרונות ערבות מדינה
ערן רגב 04/03/14 |  צפיות: 3600

 

הקרן מציעה סיוע לעסקים קטנים ובינוניים קיימים שנקלעו למצוקת אשראי או לעסקים שמעוניין להשקיע ולצמוח, בנוסף הקרן מסייעת ליזמים חדשים ולעסקים בהקמה. הקו המנחה של הקרן הינו שעסקים קטנים ובינוניים רווחיים עלולים להקלע לקשיים תזרימיים בנקודת זמן מסויימת ולכן נדרש סיוע אשראי שיאפשר את המשך פעילות העסק. הלוואה בערבות מדינה הנתנת בתמיכת קרן תבור מציעה פתרון נוסף לבעיות תזרימיות של עסקים אשר מעבר ללקיחת הלוואות בנקאיות רגילות או הלוואות חוץ בנקאיות שאינן מטיבות עם העסק. תמיכת הקרן מאפשרת קבלת הלוואות לעסקים בתנאים עדיפים כגון פריסת תשלומים ארוכה, ריבית אטרקטיבית ועוד.

 

מהי קרן תבור

קרן תבור הינה גוף מקשר לקרן סיוע לעסקים שמאפשרת מימון סיוע לעסקים קטנים ובינוניים אשר נושאים מחזור עסקים שנתי של עד מיליון ש"ח. הקרן מהווה חלופת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים רבים על ידי סיפוק פתרונות חוץ בנקאיים נוספים מעבר לקיימים שניתנים בצורה של הלוואות בעלות תנאים עדיפים מהמקובל בשוק בשילוב העמדת בטחנות אישיים בשווי של עד 25% מגובה ההלוואה בלבד. הקרן פועלת הן עם עסקים קיימים והן עם עסקים בהקמה מטרה להוות כלי סיוע לעסקים קטנים.

 

מסלולי קרן תבור

לקרן תבור מספר מסלולי הלוואה שונים הנבדלים באופי העסק ומטרת ההלוואה:

  • הקמת עסקים

    מתן הלוואה בערבות מדינה ליזמים בתחילת דרכם שמעוניינים להקים עסק וזקוקים להלוואה ראשונית לצורך בניית העסק והרצתו בחודשיו הראשונים.

  • מסלול השקעה

    מתן הלוואה בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים קיימים אשר מעוניינים להשקיע בפיתוח העסקהן מבחינת הרחבת פעילות והן מבחינת השקעה בציוד.

  • מסלול הון חוזר

    מתן הלוואה בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים קיימים שנקלעו לקשיים תזרימיים נקודתיים וזקוקים לאשראי שיאפשר מרחב תמרון והמשך פעילות העסק.

 

איפה אנחנו נכנסים לתמונה?

הגשת בקשה לקרן תבור דורשת מילוי שאלון המהווה תכנית עסקית של העסק ובוחן יכולותיו הפיננסיות להחזיר את ההלוואה. מילוי השאלון הינו הליך מורכב שדורש זמן והבנה ולכן מומלץ להיעזר בחברות ייעוץ עסקי כגון מנועי צמיחה. חברת מנועי צמיחה מתמחה בכתיבת בקשות לקרן תבור ומבצעת בדיקת זכאות ללא עלות של תנאי סף הנדרשים לצורך הגשת הבקשה לקרן. אנו מציעים ליווי כלכלי מקיף וצמוד לכל אורך התהליך החל מבדיקת זכאות ראשונית ועד קבלת הכסף לחשבון הבנק. כמו כן, אנו נייעץ ונתאים את מסלול ההלוואה הספציפי בין אם קרן תבור או קרן סיוע לעסקים אחרת בהתאם לצורכי ולאופי העסק ונוביל אתכם בדרך הבטוחה לקבלת ההלוואה.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ערן רגב

ערן רגב, מוסמך במימון (MBA), מנכ"ל מנועי צמיחה - ייעוץ עסקי.



 


מאמרים נוספים מאת ערן רגב
 
שיפור התנהלות העסק מול הבנקים – חוזק לעסק
ישנן יתרונות רבים להתנהלות נכונה מול המערכת הבנקאית. התנהלות נכונה תוביל להתחזקות פיננסית של העסק ותאפשר המנעות מבעיות עתידיות כגון בעיות תזרימיות, צורך במימון לצורך צמיחה ועוד. פגישה עם מנהל הבנק ושיפור מספר מצומצם של נקודות בחשבון יפתרו בעיות אלו ושיפרו משמעותית מצבו של העסק.

הלוואה חוץ בנקאית היא מנועי הצמיחה של המשק
06/03/14 | הלוואות
עסקים רבים נמנעים תכופות מלקחת הלוואה חיצונית או לפגוע באובליגו הבנקאי שלהם אך לעיתים קרובות ישנו צורך במימון חיצוני בעקבות קשיי תזרים או צרכי השקעה וצמיחה.

פתיחת עסק, זכיינות וכל מה שבניהם
בשנים האחרונות צצה שיטה עסקית חדשה בשם זכיינות, שיטה זו מאפשרת לבצע פתיחת עסק בצורה מהירה ויעילה יותר. במאמר הבא ננסה לענות על השאלה: מהי בעצם זכיינות והאם היא מתאימה לכל אחד?

קרן תבור ויתרונות ערבות מדינה
04/03/14 | הלוואות
קרן תבור הינה גוף מקשר לקרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים. מטרת הקרן היא סיוע לעסקים קטנים ובינוניים שחשופים הרבה יותר לקשיים וקריסה.

מסלולי קרן סיוע לעסקים ומי זכאי להגשה
04/03/14 | הלוואות
קרן סיוע לעסקים הינה קרן תמיכה שנוצרה ביוזמה ממשלתית על ידי משרד האוצר. מטרת הקרן הינה הענקת הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בהתאם למגוון סיבות ובעיות. הקרן פועלת למעשה ב-2 מסלולים עיקריים: מסלול הון חוזר ומסלול השקעה.

ניהול עסק – מעשה פשוט או אתגר גדול
ניהול עסק קטן הינו אתגר גדול. ניהול נבון של עסק מצריך רכישת ניסיון לאורך זמן, וברוב המקרים מצריך גם קבלת עזרה.

בחינת מוצר, שירות וצרכי השוק
02/03/14 | מחקרי שוק
כל יזם המעוניין לפתוח עסק חייב לבחור, בראש ובראשונה, את היתכנות המוצר, שירות וצרכיה שוק שאותם הוא מעוניין לספק. יזמים רבים המבצעים בחינה נבונה וראויה של המוצר אותו הם מתכוונים לספק, יכולים להגדיל את סיכויי הצלחת העסק.

תפיסת החזון העסקי בעסק שלכם
מעטים רואים בחזון עסקי כמרכיב חשוב בהקמת עסק אך זאתי תפיסה לא נכונה. חזון מתווה את הדרך של העסק ומתווה דרך עסקית.

גיוס אשראי בקרב עסקים קטנים והקושי המתקיים בגיוס אשראי בקרב עסקים קטנים
17/02/14 | הלוואות
הדוח האחרון של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים שפועלת במסגרת משרד הכלכלה מעיד על נתונים קשים של מצב המשק בכל הנוגע לגיוס אשראי. לפי נתוני הדוח, עסקים קטנים ובינוניים מדווחים על על קושי בגיוס אשראי ומימון כקושי משמעותי בניהול העסק.

ייעוץ עסקי לעסקים - הקלה על עסקים קטנים ובינוניים
קרן סיוע לעסקים הינה יוזמה של הרשות לעסקים קטנים ובינוניים אשר מטרתה להעניק הלוואות לעסקים בערבות מדינה וכך להקל על עסקים בשלבי צמיחה ובקשיים תזרימים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI