דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה הגדלת הפין
הגדלת הפין
Tsion Biton 05/03/14 |  צפיות: 4006

תעשיית הגדלת הפין התפתחה עם השנים והיום קיימים עשרות מוצרים המבטיחים להגדיל את הפין.

כדורים וגלולות

קיימים אין ספור סוגי כדורים וגלולות המבטיחים הגדלה של הפין תוך מספר שבועות יעילותם של כדורים אלה שואפת לאפס וחוץ מלספק זקפה חזקה בדומה לויאגרה אין ממש בהבטחות שלהם לגבי הגדלת הפין.

משאבות

העיקרון במשאבות הוא ליצור ואקום על הפין למשך כמה שניות כתוצאה מזה להגביר את זרימת הדם ובכך לגרום לגדילתו של הפין. האם זה נכון אין פה תשובה חד משמעית המפמפמים הותיקים טוענים שאחרי חצי שנה ראו תוצאות. דרך אגב על אותן משאבות לא רשום משאבה להגדלת הפין אלה משאבת זקפה.

מכשירים להגדלת הפין

המכשירים ל הגדלת הפין עובדים על עיקרון המתיחה בדומה לשבטים באפריקה המגדילים את הצוואר ע"י הלחמת לולאות מתכת על הצוואר וע"י כך מאריכים את הצוואר לאורך זמן. במכשירים אלה מכילים התקן לפין אשר יש צורך למתוח אותו כל פרק זמן ובכך למתוח את הפין , כתוצאה מהמתיחה הגוף יוצר תאים חדשים ובכך מגדיל ומעבה את הפין. אפשר לומר שאחוזי ההצלחה במכשירים האלה די גבוהים. את המכשירים תוכלו למצוא ב חנות סקס או ברחבי האינטרנט.

ניתוחים

לא מומלץ לעבור ניתוח להגדלת הפין אלה אם הפין ממש קטן ומומלץ ע"י הרופאים לבצעו.אחוזי ההצלחה בניתוח מסוג זה די נמוכים ויש סיכוי סביר שאחרי הניתוח הפין יראה מעוות.

שיטות ביתיות

רשת האינטרנט עמוסה באין ספור שיטות עשה זאת בעצמך. לא מומלץ לבצע תרגילים אלה והמבצע אותם לוקח על עצמו סיכון גדול היכול לגרום לו נזק בלתי הפיך מה עוד שיעילותם של תרגילים אלה לא הוכחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Tsion Biton


 


מאמרים נוספים מאת Tsion Biton
 
הגדלת הפין
מאז ומעולם התחבטו בשאלה האם הגודל קובע ומאז ועד לעצם היום הזה עדין לא נמצאה תשובה. ולמרות שעדין לא נמצאה תשובה חד משמעית גברים רבים מוטרדים בשל גודל הפין שלהם. גודל הפין הממוצע הוא כ-15 ס"מ כך שאם אתה בטווח הזה אז אין כל סיבה לדאגה. הפין שלך יעשה את עבודתו נאמנה אצל כל אישה. לגבי הנשים גם כאן הדעות חלוקות, פין גדול יכול להבהיל חלק מהנשים בעוד שנשים אחרות יכולות להתגרות ולהנות ממנו. בכל מקרה אם אתם מעוניינים להגדיל את הפין שלכם ישנם כמה אפשרויות.

חווית קניה בחנות סקס
הרבה אנשים שואלים אותנו מדוע היום בעידן האינטרנט אנחנו צריכים חנות, לא מספיק אתר אינטרנט ?. היום אפשר לקנות הכל באינטרנט הם טוענים. מסתבר שלא הכל ורוד ורשת האינטרנט ולא בטוח שאת המוצר שהזמנתם ברשת באמת רציתם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI