דף הבית קניות וצרכנות רהיטים חדרי שינה
חדרי שינה
טרימיום ריהוט בעיצוב כפרי 06/03/14 |  צפיות: 3406

חדרי שינה הם חלל מרכזי שמכיל פרטי ריהוט המיועדים לשינה ולמנוחה. חשוב מאוד להתאים את רהיטי חדרי שינה לחלל החדר. חשוב כי חדרי השינה לא יהיו צפופים ועמוסים כי האווירה תהיה צפופה ומחניקה בחדר השינה, דבר שהוא לא רצוי. יש למדוד את חדרי שינה לפני שאנו מחליטים לרכוש ריהוט עבור חדרי שינה. מי שמעוניין להכניס לחדר השינה ריהוט משלים כמו כורסא למשל , חשוב כי יהיה מקום מתאים בחדר עבור הכורסא. מצד אחד, יש לתת חשיבות לגישה נוחה בחדר אך מצד שני יש לנצל את החלל בו. יש לצבוע את חדרי השינה בצבעים רגועים יותר על מנת להשרות אווירה של רוגע בחדר זה.

חדרי שינה מעוצבים

היום יש דגש מיוחד בעיצוב של חדרי שינה, חדרי שינה מעוצבים, משדרים אלגנטיות ושכלולים בתחום זה.  יש להתייחס לחדרי השינה כאל מקדש כי שם אנו נחים ונרגעים לאחר יום עבודה מפרך.  יש היום מגמה חדשה בעיצוב של חדרי השינה כמו למשל חיפוי קירות באמצעות ריפוד. גם טפטים נכנסו לאופנה היום וניתן למצוא עיצובים מרהיבים של טפטים בחדרי השינה שמשדרגים אותו.  חדרי שינה נמדדים בכמה פרמטרים, חדרי השינה, חייבים להיות מתאימים לטעם האישי של בעלי הבית והם חייבים להיות נוחים במיוחד. חשוב מאוד כי תשקיעו בחדר השינה שיקנה אווירה מרגיעה ונעימה. ניתן ליצור אווירה כזאת בקבלה של השראה ממקומות שונים כמו מגזינים מיוחדים לעיצוב הבית, מאתרי האינטרנט מביקור באולמות תצוגה של ייצור ועיצוב רהיטים כפריים ועוד.

חדרי שינה – האינטימיות והרוגע שלנו בבית

את חדרי השינה אנו מקפידים שהם יהיו נקיים ומופרדים משאר חלקי הבית. הרבה זוגות שומרים על חדר השינה תמיד נקי, מאורגן ומסודר כך כשהם מגיעים הביתה מהעבודה הם מוצאים אותו נקי ומזמין על מנת שיוכלו לנוח בו לאחר יום עבודה ארוך. יש כאלה שמשקיעים הרבה בחדר השינה שלהם כי זה לא סוד שאנו מבלים כשליש מחיינו בחדרי השינה שלנו. ניתן לעצב גם את חדרי השינה של הילדים שלנו לפי טעמם, עיצוב הבית תמיד מקנה שמחה והרגשה של כיף. כל אחד בבית, יוכל לעצב את חדר השינה שלו על פי טעמו וצרכיו האישיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טרימיום ריהוט בעיצוב כפרי

טרימיום ריהוט בעיצוב כפרי - http://www.treemium.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת טרימיום ריהוט בעיצוב כפרי
 
חדרי שינה
06/03/14 | רהיטים
חדרי שינה הם חלל מרכזי שמכיל פרטי ריהוט המיועדים לשינה ולמנוחה. חשוב מאוד להתאים את רהיטי חדרי שינה לחלל החדר.

רהיטים
30/09/13 | ריהוט
מאמר זה עוסק בבחירת הרהיטים שלכם. רהיטים יכולים להירכש עבור בית מגורים, או עבור משרדים ומקומות עבודה. חשוב להתאים את חבילת הרהיטים שברצונך לרכוש – לצרכים שלך, ולהיעזר בגורמים המקצועיים שיתנו ידם בבחירה נכונה ובשידרוג מערך הריהוט שלך – לכזה שיגרום להשבחת הנכס שבבעלותך:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI