דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן תנופת פיתוח לקראת עיר מערבית מודרנית מובילה
תנופת פיתוח לקראת עיר מערבית מודרנית מובילה
אבי 24/03/14 |  צפיות: 3216

ירושלים היא אמנם עיר הבירה של ישראל, אך בכל הנושא של תשתיות ופיתוח העיר, סבלה ירושלים משנים ארוכות של בצורת, עם שורה של ראשי עיר שבחרו לשמור על הקיים בכל ההיבטים, מבלי להצעיד את העיר קדימה עם הזמן. בשנים האחרונות חווה העיר תנופה משמעותית של פיתוח עם כניסתו של ראש העיר החדש, ניר ברקת, המקדם שורה של פרויקטים בתחום התחבורה, הספורט והפנאי שיסייעו לעיר להפוך למוקד משיכה הן לתיירים מן הארץ ומהעולם, והן לאירועי ספורט ובידור גדולים ומשמעותיים. כל הפעילות של פיתוח ירושלים מתבצעת על ידי חברת מוריה שבראשה עומד דורון נויוירט, המנכ"ל האחרון לאחר תחלופה של ארבעה מנכ"לים בשנה אחת, אם כי הפעם נראה שהמינוי היה נכון.

חברת תשתיות מן הגדולות בישראל

עם תנופת הפיתוח של העיר, נחשבת היום מוריה לאחת מחברות התשתית המובילות בארץ, עם מחזור של 700 מיליון שקלים בשנה. זאת על אף הניהול הרזה של החברה, הכולל לא יותר משלושים עובדים. סוד ההצלחה של החברה נעוץ בשיתופי הפעולה שהיא מקיימת עם שורה של מוסדות לאומיים כמו משרד התחבורה סביב פרויקטי תחבורה, ומשרד התרבות והספורט סביב פרויקטים רלוונטיים. אך בראש ובראשונה, הצלחתה ניתנת להסבר באמצעות הרוח הגבית לה היא זוכה מצד ראש העיר ניר ברקת, המקדם חזון ברור של עיר מודרנית ומערבית, וכן בירת ספורט ותרבות שתמשוך אליה תחרויות ספורט ארציים ובינלאומיים חשובים.

שיפור פני הכניסה לעיר והקמת רובע עסקים אטרקטיבי

אחד מפרויקטי הדגל הצפויים לעבור לשלבי ביצוע ראשוניים כבר במהלך שנת 2014, הוא פרויקט שינוי פני הכניסה לעיר. במסגרת פרויקט זה יבנה רובע עסקים באזור בנייני האומה בכניסה לעיר. הרובע יכלול 12 מגדלים לתעסוקה, משרדים ומלונאות, ויספק כארבעים אלף מקומות עבודה עבור תושבי העיר. במקביל לרובע העסקים, ייבנה באזור זה מרכז תחבורה גדול ומתקדם עם מעבר של הרכבת הכבדה לתל אביב, הקמת חניוני ענק במודל חנה וסע, וכמובן הרחבת הכביש ביציאה מן העיר ואל תוך כביש מספר 1. כל אלה צפויים להכניס את ירושלים לעידן חדש של מעמד לאומי כעיר אטרקטיבית לעסקים, ולא רק כפי שהיא היום, עיר של משרדי ממשלה.

שורה של פרויקטים לשיפור פני השכונות העיר על בסיס קבוע

פיתוח ירושלים אינו מסתכם כמובן בפרויקטים אלה, ובתכניות העבודה של חברת מוריה, נכללים גם פרויקטים רבים לשיפור פני העיר באופן קבוע על בסיס הקמת פארקים, שיפור תשתיות, גינות ירוקות, עצים, הגדלת יחידות דיור ופרויקטים נוספים המבוצעים בעיר כדבר שבשגרה. כל אלה צפויים להביא את ירושלים בתוך כמה שנים למעמד של עיר מערבית מודרנית בעלת סטנדרטים מערביים גבוהים, כפי שראוי שתהיה עיר הבירה של ישראל, והכל בהתאם לחזונו של ראש העיר ניר ברקת, ובניצוחו של מנכ"ל מוריה, דורון נויוירט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI