דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר לבחור קבלן שיפוצים ולהישאר בחיים
לבחור קבלן שיפוצים ולהישאר בחיים
totach kidum 27/03/14 |  צפיות: 3157

אין כל ספק שאם תבחרו קבלן שיפוצים ראוי, תוכלו להיות בטוחים שעבודת השיפוץ מתבצעת על הצד הטוב ביותר ולאחר שתסתיים, תחזרו אל בית חדש, רענן ומפואר. אם כך, מהם הדברים שחשוב לדעת בבואנו לבחור קבלני שיפוצים בתל אביב רבתי ובכל מקום. לפני שתחילים לנהל משא ומתן עם קבלן השיפוצים רצוי לבדוק האם הוא קבלן רשום לקבל אסמכתא לכך. אם הקבלן שבחרתם הוא קבלן רשום, רשמו לו גם אתם נקודות זכות – הוא אכן מופיע בספריהם של התאחדות קבלני השיפוצים. ברשותכם, נסביר בקצרה את הסיבה שבגינה אתם מעוניינים בקבלן רשום; מפני שבמקרה ועבודתו תקולה או הוא אינו מתנהל כשורה, הוא יצטרך להסביר זאת לאיחוד. יתר מכך, קבלן שיפוצים החבר בהתאחדות קבלני שיפוצים הוא קבלן שסביר להניח כי יחפש לבנות את שמו ואת המוניטין שלו.

אם כן, לאחר שדאגתם לכך שקבלן שיפוצים במרכז או בכל מקום אחר לצורך העניין הוא קבלן רשום, אתם בהחלט יכולים לראות כיצד הוא עובד הלכה למעשה! כן, כן, תתפלאו, שיפוצניקים ששמם הולך לפניהם יאפשרו לכם להיכנס אל אתר הבנייה שאותו הם מנהלים ואף יתגאו בכך. בעידן האינטרנט שבו כל קבלן יכול "להמציא" לעצמו ממליצים ועבודות, ההמלצותשאתם קוראים בכתב אינן מספקות. נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא הכסף שלכם. מי כמותכם יודע שאתם משקיעים ממיטב כספכם בשיפוץ וייחוד כאשר מדובר בעריכת שיפוצים בתל אביב או שיפוצים במרכז. לכן שימרו על כספכם מכל משמר. אין לתת לקבלן את כל כספי השיפוץ בתחילת.

לבחירתכם ושיקולכם אתם יכולים להעניק לו מחצית מהסכום בתחילת השיפוץ ומחצית מהסכום בסופו, או לחילופין לעבוד על פי שלבים: לשלם מקדמה ובסיום השלב הראשוני להעניק לו שליש מהסכום, בסיום השלב השני עוד שליש ובסוף את הסכום הנותר. השליטה על כספכם תסייע לכם הן בניהול התקציב לשיפוצים והן לשלוט בלוח הזמנים, ולוודא כי הקבלן עובד לפיו. כך אתם יודעים גם מתי התחיל השיפוץ ומתי הוא מסתיים כאשר הכול מתועד ומסודר. נושא חשוב נוסף שהוא נגזרת של הנקודה האחרונה שאותה ציינו הוא: בקשו מקבלן השיפוצים תכנית מפורטת של כל מה שהולך להתבצע. ודאו כי אתם אכן מבינים במה מדובר. אז חברים, מקווים שנתנו לכם מעט טיפים. שיהיה לכם שיפוץ נעים!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI