דף הבית ספורט וכושר גופני חדר כושר אימון TRX
אימון TRX
רונאל 01/04/14 |  צפיות: 13300

אימון TRX הוא אימון מיוחד אשר נעשה באמצעות רצועות כושר תלויות והמתאמן יכול לבצע בעזרתן תרגילים אשר עובדים על כל שרירי הגוף ומשפרים באופן ניכר את הכושר הגופני.

תחילתו של אימון הTRX הוא ביחידות הקומנדו של חיל הים של ארה"ב, אשר פיתחו את השיטה ומאז היא הפכה לטרנד וזכתה לפופולאריות בכל העולם. כיום מתקיימים אימוני כושר מיוחדים שמתמקדים ברצועות TRX ומתקיימים בקבוצות קטנות או כאימונים אישיים.

בשיטה ניתן לתרגל מעל 500 תרגילים שונים אשר מאפשרים לעבוד על כל שרירי הגוף כולל בטן, גב, שריר התאומים, שרירי חזה ועוד ועוד. האימון עוזר לחטב ולעצב את השרירים ולפתח אותם. ניתן לבצע בעזרת רצועות הTRX הן אימוני כוח והתנגדות והן אימוני אירובי וליהנות מהיתרונות ששני סוגי האימונים נותנים.

יתרון נוסף של השיטה הוא שכמעט ואין סיכוי להיפצע באימונים. בשום שלב אין לחץ על המפרקים, אלא רק עבודה על שרירים. בנוסף האימון הוא אימון פונקציונאלי, כלומר עובד על מספר דברים במקביל. האימונים יכולים לשרוף קלוריות, לחטב, לשפר קואורדינציה, לשפר שיווי משקל, לשפר סיבולת לב-ריאה ועוד.

האימון מתאים לכולם מכיוון שהוא מאפשר מגוון רחב של תרגילים וכך כל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו ולרמת הכושר שלו. האימון מאפשר השגת תוצאות טובות בזמן קצר יחסית. האימון מועבר על ידי מדריכי כושר מוסמכים וניתן למצוא אותו בחדר כושר ברמת גן או בכל חדר כושר מובחר אחר ברחבי הארץ. רצועות הTRXהן ניידות וניתן לקחת אותן לכל מקום ולבצע אימון גם מחוץ לבית או לחדר כושר. נסו גם אתם את השיטה המצליחה להיכנס לכושר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונאל


 


מאמרים נוספים מאת רונאל
 
אימון TRX
01/04/14 | חדר כושר
מהו אימון TRX ומה יתרונותיו על פני אימונים אחרים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI