דף הבית בניין ואחזקה ריהוט לחדש את הבית לקראת האביב
לחדש את הבית לקראת האביב
מיכאל רומנסקי 02/04/14 |  צפיות: 3838


ישנן דרכים שונות כדי להפוך את הבית לנקי ורענן יותר. האביב הוא הזדמנות מצוינת לקחת את העניינים לידיים ולהתחיל במשימת הניקיון והחידוש. אם אתם רוצים לבצע זאת, אך תוהים כיצד עושים את זה נכון, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ליהנות מבית מצוחצח, נקי ונעים יותר, ורגע לפני שהחג מגיע:

אל תחכו לרגע האחרון

האביב הוא רגע מתאים לנקות את הבית, ובעיקר גם לנקות בכל האזורים ששוכחים לנקות בכל פעם או דוחים את ניקיונם למועד אחר. אלו יכולות להיות פינות נסתרות, מדפים גבוהים או אפילו ארון בגדים עמוס בפריטים שונים. מכיוון שסביר שמשימות הניקיון וחידוש הבית רגע לפני האביב כוללת, במסגרתה, לא מעט סעיפים, מומלץ שלא להמתין לרגע האחרון ולהתחיל בה כמה ימים מראש או אפילו שבועות. כדאי בכל יום לבצע משימה אחת וכשיש זמן פנוי רב יותר, כמו בסוף השבוע, לבצע קצת יותר.

ניקיון הספות והרהיטים בבית

האביב הוא גם הזדמנות לנקות את הספות שבבית ואת הרהיטים השונים. אם אתם רוצים ספות נקיות ומבריקות, פנו אל חברות המתמחות בניקוי ספות, שתוכלנה לבצע את הניקוי באמצעים משוכללים ומתקדמים ולהחזיר לכם ספות מבריקות מקסימות. כמובן שניקוי הספות נעשה בהתאם לסוג הבד וסוג הספה עצמה ובאופן עדין ומקצועי במיוחד. אם יש לכם רהיטי עץ ישנים, תוכלו לצבוע ולחדש אותם ולשוב להשתמש בהם בסלון או באחד מחדרי הבית (במקום לזרוק אותם בחוץ).

רכישת וילונות ושטיחים חדשים

במסגרת חידוש הבית לקראת האביב כדאי גם לשקול להחליף את הווילונות הישנים בווילונות חדשים וגם לרכוש שטיחים חדשים לבית. אם יש לכם שטיחים ווילונות ישנים שכבר אינם מתאימים לסגנונכם ובעיקר גם לסגנון עיצובו הכללי של הבית, כדאי לבחון את העיצובים השונים המוצעים כיום ולאתר את הווילון והשטיח המתאים ביותר לחלל. אלמנטים אלה יכולים להוסיף לא מעט למראה הבית וגם יכולים ליצור את האווירה הנכונה והמתאימה.

מחזור פריטים ישנים

אם יש לכם מחסן, שאליו אתם נוהגים להעביר פריטים ישנים, הצוברים לא מעט אבק לאורך השנים, זה הזמן להוציא אותם החוצה ולבדוק באילו מהם ניתן להשתמש שוב. ייתכן ותצטרכו לצבוע אותם, לנקות היטב את האבק שהצטבר עליהם ואולי גם להדביק או לתפור חלקים רופפים או חסרים. מחזור פריטים ישנים הוא רעיון מצוין שיכול להוסיף למראה הסלון או לאחד החדרים שלכם וליצור סגנון מסוג אחר.

לסיכום

בין אם מדובר בניקוי הספות, צביעות וחידוש רהיטים ישנים וגם רכישה של פריטים נוספים לבית, כל אחת מהאפשרויות האלו יכולה להפוך את הבית שלכם למיוחד הרבה יותר וגם לנעים מאד. נצלו את בואו של האביב לחידוש הבית שלכם והשקיעו בכך זמן. אם צריך, היעזרו במומחים בתחום על מנת ליהנות מתוצאות ברמה גבוהה וממראה שבו אתם מעוניינים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכאל רומנסקי


 


מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי
 
קווים לדמותו של מיצובישי אאוטלנדר phev
30/06/14 | רכב
כשמדברים על רכב חשמלי היברידי, מתכוונים לכזה המבוסס על שילוב מנועים. דגם האאוטלנדר phev מציע זאת בדיוק: פועלים בו, זה לצד זה, שני מנועים חשמליים, כל אחד מהם בנפח 82 כוח סוס, והם אחראיים על הנעת הגלגלים. את המשוואה משלים מנוע בעירה חשמלית (מנוע בנזין) בנפח של 2.0 ליטר (121 כ''ס), אשר מקבל על עצמו, מעבר להנעת הגלגלים, גם תפקיד של מחולל חשמלי לטעינת הסוללה.

מיצובישי אאוטלנדר phev - ליהנות ממכונית נפלאה
29/06/14 | רכב
מיצובישי, הנחשבת לאחת מחברות הרכבים הבולטות כיום, מציעה לנו בכל תקופה רכבים חדשניים ואיכותיים מאד. הפעם היא מביאה לנו, בעזרת חברת כמוביל, את האאוטלנדר phev, שהיא ללא ספק אחת המכוניות פורצות הדרך שניתן למצוא כיום.

ביטוח רכב - למה לשים לב
29/06/14 | ביטוח רכב
כמו כל מוצר ביטוחי אחר, גם ביטוח רכב נחשב למומלץ מאד והוא מוצע על ידי חברות הביטוח השונות בארץ. ביטוח רכב מציע למבוטחים כיסויים ביטוחיים חשובים ביותר, בין אם עבור הרכב עצמו ובין אם עבור הנהג שבו או נוסעיו. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח חובה, ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג', כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

בנק ירושלים משיק שירות קבלת הלוואות און ליין, ללקוחות כל הבנקים
29/06/14 | הלוואות
בשנים האחרונות, עלו הוצאות המחיה של הישראלי הממוצע באופן משמעותי. הדבר לא רק מקשה על ההתנהלות, אלא גם מצריך מחשבה מחוץ לקופסה ופניה לאי אילו פתרונות מימון ואשראי.

יונדאי i10 מול יונדאי i20
29/06/14 | רכב
לא פשוט למצוא את המכונית המתאימה. השפע הכל כך רב של דגמי המכוניות המוצעים לנו כיום, הפיתוחים הרבים בתחום וגם הצרכים שמשתנים עם הזמן, הופכים את משימת מציאת המכונית המושלמת ללא פשוטה.

יונדאי i10 מול יונדאי i20 - ההשוואה המלאה
27/06/14 | רכב
יונדאי, ענקית הרכב הדרום קוריאנית, אחראית לכמה מהדגמים הפופולאריים ביותר בישראל. מקום מרכזי, מהבחינה הזו, תופסים שני דגמים עיקריים: הראשון הוא דגם המיני i10, והשני דגם הסופר מיני i20. אז מה עומד בבסיס הדגמים המובילים האלה? ומה היתרונות של כל אחד מהם?

ביטוח דירה - כיצד ליהנות מהמענה הטוב ביותר
לא משנה כמה עלתה לכם הדירה, שבה אתם מתגוררים היום, או כמה רכוש יש לכם, סביר שהם חשובים לכם לא מעט וגם עולים לא מעט כסף. במיוחד בשביל זה מוצע לכם ביטוח דירה, המציע כיסוי במקרים שבהם נגרם נזק הן לתכולה שבבית והן למבנה עצמו.

פתרונות אשראי חוץ בנקאי של Cal: כל האפשרויות
27/06/14 | הלוואות
המציאות הכלכלית של שנת 2014 מאלצת רבים מאיתנו לשנות את חוקי המשחק. כאשר הוצאות המחיה עולות, וכאשר המצב בחשבון הבנק הופך לנזיל יותר ויותר, עולה לא פעם הצורך להתבסס על פתרונות אשראי. בהקשר הזה, על רקע הקשיים שמערימים הבנקים, נראה כי האשראי החוץ בנקאי מקבל עדיפות בעיני לא מעט אנשים, ומסיבות ברורות.

כל מה שחשוב וכדאי לדעת על ביטוח תאונות אישיות
רוצים לרכוש ביטוח תאונות אישיות ומתלבטים? סוכן הביטוח שלכם הציע לכם לרכוש את הביטוח הזה, אולם אתם לא בטוחים שהבנתם בדיוק מה הוא מציע, ובכלל - עד כמה הוא כדאי? אם כן, ובעיקר כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב וכדאי לדעת רגע לפני שרוכשים את הביטוח הזה. אז, קדימה, קחו נייר ועט ורשמו את ההערות הבאות.

רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה - על היתרונות שברכישה כזו
27/06/14 | רכב
לא בכדי בוחרים רבים באפשרות של רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה. אמנם אפשר גם לבחור ברכישה דרך אדם פרטי או מגרש למכירת רכבים מכל הסוגים ומכל המינים, ובכל זאת, רכישה כזו מציעה לנו לא מעט יתרונות, שלא תמיד מוצאים ברכישות אחרות. מדוע כדאי לרכוש רכב באופן זה ומהם יתרונותיה של רכישה שכזו? התשובה, לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI