דף הבית בניין ואחזקה ריהוט מחיצות למשרד
מחיצות למשרד
רינות מחיצות למשרד 07/04/14 |  צפיות: 3373

במאמר שלפניכם נלמד כיצד יש לבחור מחיצות למשרד. מטרת המחיצות היא ליצור חייץ בין חללים, ובלעז – CUBICS. הקיוביקס הנם חדרי משרד בעלי מחיצות של 0.75 מגובהו של קיר קבוע. הקיוביק מוקף כולו במחיצות למעט החלק ממנו נכנסים למשרד. מעוניינים לדעת עוד על מחיצות למשרד? יש לכם מחיצות למשרד ואתם מעוניינים לשדרג? במשרד – חדר אחד ואתם מעוניינים לחסוף את עלות פיצולו בשיפוץ? לשאלות אלו – ועוד, יינתן כאן מענה מהיר וקל. אנו מזמינים אתכם לקרוא מאמר זה ולקבל את כל האינפורמציה בנושא מחיצות למשרד:

מה היתרונות במחיצות למשרד?

יצירת אזורי חייץ בחדר המשרד בקלות ובמהירות. המחיצות יוצרות קיר יש מעין, קיר שבאמצעותו ניתן לחלק את המשרד למחלקות. דוגמאות: הנהלה ועובדים, או בודקי תוכנה וצוותי תכנות. באמצעות המחיצות תוכלו להשיג חלוקה זו ביעילות ובקלות.

ממה עשויות המחיצות?

המחיצות עשויות ממתכות שונות המצופות בד. ציפוי הבד נועד ליצור שני אלמנטים חשובים: לדאוג שהיושבים בקיוביק ייהנו מקיר בד ולא קיר אלומיניום או ניקל אשר מושפע ממזג האוויר בטמפרטורה שלו. בנוסף, זהו בידוד רעשים יעיל המאפשר ליושבים בקיוביק שקט יחסי, אף על פי שזהו לא קיר מלא ואינו מגיע עד לתקרה.

האם ההפרש במחיר לעומת יציקת גבס או בטון כה משמעותי?

זהו הפרש שאי התייחסות אליו בהחלט עשויה לפגוע לך במאזנים: יציקת קיר גבס או בניית קיר בטון יעלו לך הון רב. בנוסף, יציקת הגבס לא תיצור את הבידוד האקוסטי שייצור קיר מחיצה מבד. מחיצות למשרד גם זולות יותר וגם מזכות אותך ברמת בידוד טובה יותר.

כיצד מתקינים מחיצות למשרד?

עלייך להזמין את צוותי ה ITשל החברה שלך או לאתר שירותי התקנה יעילים. בגדול, המחיצות מורכבות לקרקע ומרותכות אליה. כמו כן, מתבצע חיבור באמצעות ברגים בין מחיצה אחת לשניה באופן אנכי. הכניסה לחדר שיוצרת המחיצה היא באמצעות פתח ללא דלת אשר מיועד לכניסה.

כיצד מומלץ לבחור מחיצות למשרד?

על ידי התייעצות עם מעצבי פנים מטעם חברה לממכר מחיצות למשרד, ותוך התחשבות במידות של המשרד שלך. ניתן תמיד לפנות לחברת מחיצות למשרד רינות הן לשם ייעוץ ראשוני, הן לשם סקירה על דגמים אחרונים והן לשם ביצוע הרכישה בפועל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רינות מחיצות למשרד

רינות מחיצות למשרד - http://www.xn--7dbdfiqie5dvaji.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת רינות מחיצות למשרד
 
מחיצות למשרד
07/04/14 | ריהוט
במאמר שלפניכם נלמד כיצד יש לבחור מחיצות למשרד. מטרת המחיצות היא ליצור חייץ בין חללים, ובלעז – CUBICS. הקיוביקס הנם חדרי משרד בעלי מחיצות של 0.75 מגובהו של קיר קבוע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI