דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות יורם קראוס – מהם קירות ללא סדקים
יורם קראוס – מהם קירות ללא סדקים
הדס כהן 17/04/14 |  צפיות: 3286

יורם קראוס הוא מנכ"ל SMS ניהול פרויקטים מסביר כיצד לבנות את קירות הבית ללא סדקים ומקל עליכם בבחירה בין השיטות השונות הקיימות לשם כך.


מהי נקודת התורפה בבנייה מסוג של קירות ללא סדקים?
יורם קראוס אומר שעקב אכילס של הבנייה קיים בכל הקשור לסדקים ונמצא בחיבור שבין הקירות בבית לעמודים. זאת נקודת התפר שבה צריכים להתמזג שני חומרים שאינם דומים, בלוקים ובטון. עוד מוסיף יורם קראוס כי לכן היא מועדת לפורענות בכל השיטות הנהוגות כיום בישראל לבניית קירות חיצוניים.


מה הן השיטות לבניית קירות חיצוניים?


יורם קראוס: "קיימות שתי שיטות. למרות שמבחינת הסתכלות על הסדקים ישנה עדיפות לשיטה אחת ספציפית. עדיין משתמשים בשטח בשתי השיטות ולמה? הרבה מכך עניין של הרגל והצמדות לשיטות ישנות." עוד מוסיף יורם קראוס כי בשיטה הישנה מרימים קודם את העמודים לאחר יציקת הרצפה והעמודים האלה הם אלו שיקחו את משקל התקרה שתשען עליהם. כשמסיימים לצקת את העמודים מתחילים למלא את חלל העמודים והבלוקים. מרימים את קירות הבלוקים בין העמודים כדי להתאים את הבלוקים בדיוק לקו העמוד, חותכים את הבלוקים בקו ישר, בנקודה מתאימה וכך נוצר חיבור ישר של הבלוקים. הבעיה בשיטה הזאת היא שיש כאן חיבור בשני חומרים שונים וזה יוצר בעיות בנקודות החיבור האלו. הפתרון נקרא בשפת הקבלנים "שטראובה" – קודם יוצקים רצועות בטון צרות בקו התפר שבין הבלוקים לעמודים כדי למנוע את הווצרות הסדקים.




דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הדס כהן


 


מאמרים נוספים מאת הדס כהן
 
שווי יהלומים
01/03/24 | חתונות
עבור רבים מאיתנו, יהלומים הם הבחירה הטבעית כאשר מתכוונים לרכוש תכשיט יוקרתי. בכדי לוודא כי אכן מדובר ביהלום איכותי, ושאנחנו מקבלים תמורה מלאה למחיר הקנייה, חשוב לבדוק את שווי היהלומים. כיצד עושים זאת בדיוק? מוזמנים לקרוא ולגלות

הערכת תכשיטים
01/03/24 | עיצוב
בין אם בחרנו לרכוש תכשיט כמתנה יוקרתית, ובין אם קיבלנו את התכשיטים בירושה, אין ספק כי מדובר בפריטים העשויים להיות שווים כסף רב. בכדי לוודא שאכן מדובר בתכשיטים כאלו, חשוב ומומלץ לקחת אותם לבדיקת הערכה מקצועית ומהימנה, שתצביע על השווי המדויק של כל תכשיט

שווי יהלומים
28/01/24 | נישואין
יהלומים הם ללא ספק הבחירה המועדפת של רבים מאיתנו במסגרת מגוון התכשיטים השונים. לצד היוקרתיות והערך הרב שיש לכל יהלום, ניתן למצוא גם לא מעט חיקויים וזיופים. אז כיצד נדע להעריך שווי יהלומים?

הערכת תכשיטים
בעולם התכשיטים ניתן למצוא מגוון נרחב של תכשיטים, כך שאין פלא שעסקאות רכישה/ מכירה של תכשיטים הן עסקאות נפוצות למדי. מאחר ומדובר בעסקה הכרוכה בהשקעה של סכומים לא מבוטלים, מומלץ יהיה לפנות לשירותי הערכת תשיטים, בכדי לוודא כי התכשיט המיועד אכן שווה את ההשקעה שלנו

שווי יהלומים
יהלומים הם בעלי מקום ייחודי בהיסטוריה, וזה כך כבר מאות שנים. מעבר ליופי המיוחד שלהם, הם גם בעלי משמעות סימבולית- יהלומים מייצגים אהבה, כוח ויוקרה. מסיבות אלה ליהלומים יש שווי גבוה, אותו מודדים דרך ארבעה קריטריונים. השילוב של ארבעתם נותנים לכם את הערך של היהלום ואת השווי שלו בהתאם. את כל אלה מודדים אנשי מקצוע בתחום היהלומים.

הערכת תכשיטים
תכשיטים קיבלו מקום של כבוד בעולמנו, ורבים בוחרים לענוד אותם - גם ליומיום וגם לאירועים מיוחדים. יש להם ערך מבחינה תרבותית ומבחינה היסטורית, והשווי שלהם בהתאם. הערכת תכשיטים היא חיונית מסיבות רבות, ואותה מבצעים אנשי מקצוע שידעו לבחון את הקריטריונים השונים.

הערכת תכשיטים. שווה השקעה
על מנת לבצע הערכת תכשיטים נכון וכדאי לגייס אנשי מקצוע בעלי ידע עשיר ומתקדם בחומרים בהם מיוצרים תכשיטים: כסף, פלטינה, זהב ועוד.. היום ניתן למצוא כמעט כל תכשיט שרק נדמיין בטווח רחב של מחירים. לצד תכשיטים שווי ערך המיוצרים מחומרי גלם משובחים קיים שוק עצום של תכשיטים שעל פניו נראים המיטב שבמיטב אבל בפועל הם מיוצרים מחומרים זולים ופשוטים.

שווי יהלומים – כי יש להם ערך רב
שווי יהלומים צריך להיעשות על ידי מביני עניין ודבר בלבד. אנשי מקצוע מיומנים, בעלי ידע וכלים. ומדוע זה חשוב? כי יש לזה ערך. האם הייתם רוצים שיהלומים שבידכם יוערכו מחצית משווים? ככל הנראה לא. ההשערה היא שתבחרו לגשת למי שייתן לכם הערכה מדויקת. לכן, בדיקה מקצועית של שווי יהלומים שווה את ההשקעה ואת הזמן.

בדיקה גיל
02/11/23 | NLP
בדיקה גיל

כיצד מתבצע אבחון שווי יהלומים?
24/09/23 | חקירות
אם חשבתם שלהביט ביהלום ולהתפאר מיופיו החיצוני זו הערכה לשוויו של יהלום אז קבלו תיקון. שוויו של יהלום נמדד על ידי פרמטרים רבים, לצד זאת, צריך לדעת להבחין כי איננו מעריכים חיקוי זול שאיננו שווה הערכה ראויה כלל. על מנת לבצע בחינת שווי יהלומים נכון להיוועץ באיש מקצוע בעל ידע נרחב בענף.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI