דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיולים מאורגנים לאנטרקטיקה
טיולים מאורגנים לאנטרקטיקה
טיולים מאורגנים 17/04/14 |  צפיות: 3226

אנטרקטיקה היא אחד המקומות המסעירים על כדור הארץ. ארץ לא נודעת, מסתורית וקרה, בה נמצא הקוטב הדרומי של כדור הארץ. כמעט כל היבשת מכוסה קרח ועליו שוכנים זנים אקזוטיים של בעלי חיים- פינגווינים, כלבי ים, עופות ימיים. בים שסביב היבשת ניתן לחזות בלווייתנים, דולפינים ועוד.

הדיווח הרשמי על גילוי היבשת היה בשנת 1820 ומאז נותר האזור פראי וטבעי, מיזוג של עצמת הטבע עם בעלי החיים המרתקים ומעט היסטוריה אנושית. היא מציעה נופים מרהיבים של קרחוני ענק, הרים בגובה שלושה קילומטר וקרח בעובי 1.5 ק"מ.

כמעט בלתי אפשרי לטייל ביבשת זו באופן עצמאי ועל כן טיולים מאורגנים הם הדרך היחידה לבקר במקום קסום ומעניין זה.

אנטרקטיקה היא היבשת החמישית בגודלה בעולם ומשתרעת על שטח של כ-14 מיליון קמ"ר. זהו המקום הקר ביותר בעולם והקרח מכסה את רובו לאורך כל השנה. אין ביבשת תושבי קבע, בשל תנאי מזג האוויר, אבל ממשלות רבות מתחזקות בה תחנות מחקר המאוישות בעיקר בחודשי הקיץ. היבשת הינה שטח נייטרלי.

טיולים לאנטרקטיקה

טיולים מאורגנים לאנטרקטיקה מתבצעים באמצעות ספינות מיוחדות, שוברות קרח, אשר עוגנות בחופי היבשת. מנקודות אלה יוצאים המטיילים לגיחות על הקרקע ולתצפיות על נופי הפרא הטבעיים.

טיולים מאורגנים לאנטרקטיקה מתחילים, ברובם, מאושוואיה שבדרום ארגנטינה. הם ממשיכים דרך מיצרי דרייק, בשייט ארוך (כשלושה ארבעה ימים) שמתנהל בים לא קל. לאורך ההפלגה ניתן לחזות בעופות ים בשם יסעורי כף, מנומרים בכתמים שחורים, יסעורים כחולים שעל גבם משולש אפור, אלבטרוסים ועוד. עם ההגעה ליבשת אפשר לחזות בתופעות טבע מרהיבות- קרחונים, מערות קרח, מפלי מים בקרח, אלפי בעלי חיים- דובי ים, פילי ים, פינגווינים, אריות ים ועוד. מהאוניה יוצאים בסירות קטנות לסיורי חוף וניתן לטייל ברגל באזור. לרוב הטיולים המאורגנים מתלווים מדריכים מקומיים המסבירים על התופעות השונות.

אטרקציות מעניינות ביבשת כוללות את אי קורוניישן המוקף סלעים מטמורפיים, פסגות מושלגות וחזזיות כתומות; את האפשרויות הרבות לחזות בלהקות פינגווינים ענקיות ואת השייט עצמו, בו יש סבירות גבוהה לחזות במיני לווייתנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טיולים מאורגנים


 


מאמרים נוספים מאת טיולים מאורגנים
 
טיולים מאורגנים לאנטרקטיקה
טיול מאורגן באנטרטיקה? כן, אתם קוראים נכון...היכנסו למידע נוסף
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI