דף הבית תחבורה ורכב רכב השוואת מיצובישי אאוטלנדר מול יונדאי ix35
השוואת מיצובישי אאוטלנדר מול יונדאי ix35
מיכאל רומנסקי 28/04/14 |  צפיות: 3180

בחירת רכב חדש, ובמיוחד לאור מגוון הרכבים המוצעים כיום, עשויה להיות משימה לא קלה. אפשר למצוא כיום לא מעט דגמים המציעים, במסגרתם, נוחות רבה, אבזור מצוין וגם ביצועים לא רעים. כל זאת, כמובן, לצד מחיר אטרקטיבי, ההופך את ההשקעה למשתלמת ביותר. מבין הדגמים שאפשר למצוא בשוק הרכבים כיום, מוצעים לכם המיצובישי אאוטלנדר החדשה והיונדאי ix35. מה כולל כל אחד מהדגמים האלה, מהם יתרונותיו וחסרונותיו, ומה כדאי לבחור מבין השניים? על כך ועוד, בהשוואה שלפניכם.

מה כולל במסגרתו מיצובישי אאוטלנדר

הרכב מיצובישי אאוטלנדר מציע לכם חסכונות רבה. בתקופה שבה לכולנו חשוב לחסוך בהוצאות, ובמקביל גם לשמור על איכות הסביבה, אין ספק שמדובר בדגם מצוין העונה על צרכים אלה ואף יותר מכך. המיצובישי אאוטלנדר החדשה מעמידה לרשותנו כיום לא מעט יתרונות. מדובר ברכב נוח, יציב ובטוח מאד ולכן גם כזה הנחשב לאטרקטיבי במיוחד. מצד שני, בהשוואה לרכבים מאותה הקטגוריה, ובמיוחד בהשוואה ליונדאי ix35, הוא איננו חזק כל כך, ובעיקר בנסיעות הכוללות לא מעט האצות וגם עלויות ממושכות מאד. לעומת זאת, עבור נסיעות עירוניות רגילות הוא נפלא ומתאים מאד. את המיצובישי אאולנדר החדשה אפשר למצוא כיום בכמה דגמים: ישנו דגם הכולל מנוע של 2 ליטרים וישנו גם כזה הכולל מנוע של 2.2 ליטרים. אמנם הדגם הקודם לו נחשב לנוח יותר, אולם אין ספק שמדובר בגרסה משופרת ולא רעה. גולת הכותרת שלו הוא הדגם הכולל, במסגרתו, שבעה מושבים המצוינים למשפחה עם ילדים. למרות שעיצובו של המיצובישי פחות מרשים וחדשני, הדגם הגדול הזה מושך לא מעט תשומת לב ומתאים לצרכים שונים. מחירו בהחלט סביר ויכול  להתאים לרבים.

מה כולל במסגרתו יונדאי ix35

בהשוואה למיצובישי אאוטלנר החדשה, יונדאי ix35 כולל במסגרתו לא מעט יתרונות, ההופכים אותו למבוקש במיוחד. עיצובו החיצוני והפנימי של היונדאי ix35 הוא נאה מאד ומושך, בעיקר תשומת לב. הוא כולל מאפיינים עיצוביים מודרניים וגם לא מעט מערכות, שבהן ניתן להשתמש במהלך הנסיעה. היונדאי מוצע לנו כיום בכמה אפשרויות. אפשר למצוא אותו עם מנוע בנזין של 2 ליטרים או של 2.4 ליטרים, או עם מנוע דיזל של 2 ליטרים, הנחשב לחזק הרבה יותר בהשוואה למנוע בנזין. היונדאי הזה הוא רכב יציב ובטיחותי מאד. חובבי הרכבים הספורטיביים יוכלו ליהנות ממנו לא מעט וכן כאלה המעוניינים ברכב מעוצב ומסוגנן. הנוכחות של היונדאי ix35 היא בולטת מאד וקשה לפספסו. אמנם גרסת הדיזל שלו עשויה להיות רועשת מאד, בדומה לגרסאות דיזל אחרות אך בניגוד לגרסת הבנזין שלו, אך היא בהחלט משתלמת לאור הביצועים הנפלאים שלה.

לסיכום

אם משווים בין מיצובישי אאוטלנדר ליונדאי ix35 אפשר למצוא לא מעט הבדלים, הבאים לידי ביטוי בעוצמה, בחוזק וגם במראה החיצוני. למרות שהמיצובישי לא רעה, היונדאי נחשבת לטובה הרבה יותר, למסוגננת וחדשנית מאד. למיצובישי יתרון בולט בזכות הדגם הגדול שלו, הכולל, כאמור, שבעה מושבים, אולם ליונדאי יתרונות אחרים, כמו גרסת דיזל חזקה ומומלצת במיוחד. אם אתם מתלבטים במה לבחור, בצעו סקר שוק, בדקו היטב את מידת הנוחות שמציע לכם כל דגם ואל תשכחו גם להתייחס אל המחיר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכאל רומנסקי


 


מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי
 
קווים לדמותו של מיצובישי אאוטלנדר phev
30/06/14 | רכב
כשמדברים על רכב חשמלי היברידי, מתכוונים לכזה המבוסס על שילוב מנועים. דגם האאוטלנדר phev מציע זאת בדיוק: פועלים בו, זה לצד זה, שני מנועים חשמליים, כל אחד מהם בנפח 82 כוח סוס, והם אחראיים על הנעת הגלגלים. את המשוואה משלים מנוע בעירה חשמלית (מנוע בנזין) בנפח של 2.0 ליטר (121 כ''ס), אשר מקבל על עצמו, מעבר להנעת הגלגלים, גם תפקיד של מחולל חשמלי לטעינת הסוללה.

מיצובישי אאוטלנדר phev - ליהנות ממכונית נפלאה
29/06/14 | רכב
מיצובישי, הנחשבת לאחת מחברות הרכבים הבולטות כיום, מציעה לנו בכל תקופה רכבים חדשניים ואיכותיים מאד. הפעם היא מביאה לנו, בעזרת חברת כמוביל, את האאוטלנדר phev, שהיא ללא ספק אחת המכוניות פורצות הדרך שניתן למצוא כיום.

ביטוח רכב - למה לשים לב
29/06/14 | ביטוח רכב
כמו כל מוצר ביטוחי אחר, גם ביטוח רכב נחשב למומלץ מאד והוא מוצע על ידי חברות הביטוח השונות בארץ. ביטוח רכב מציע למבוטחים כיסויים ביטוחיים חשובים ביותר, בין אם עבור הרכב עצמו ובין אם עבור הנהג שבו או נוסעיו. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח חובה, ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג', כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

בנק ירושלים משיק שירות קבלת הלוואות און ליין, ללקוחות כל הבנקים
29/06/14 | הלוואות
בשנים האחרונות, עלו הוצאות המחיה של הישראלי הממוצע באופן משמעותי. הדבר לא רק מקשה על ההתנהלות, אלא גם מצריך מחשבה מחוץ לקופסה ופניה לאי אילו פתרונות מימון ואשראי.

יונדאי i10 מול יונדאי i20
29/06/14 | רכב
לא פשוט למצוא את המכונית המתאימה. השפע הכל כך רב של דגמי המכוניות המוצעים לנו כיום, הפיתוחים הרבים בתחום וגם הצרכים שמשתנים עם הזמן, הופכים את משימת מציאת המכונית המושלמת ללא פשוטה.

יונדאי i10 מול יונדאי i20 - ההשוואה המלאה
27/06/14 | רכב
יונדאי, ענקית הרכב הדרום קוריאנית, אחראית לכמה מהדגמים הפופולאריים ביותר בישראל. מקום מרכזי, מהבחינה הזו, תופסים שני דגמים עיקריים: הראשון הוא דגם המיני i10, והשני דגם הסופר מיני i20. אז מה עומד בבסיס הדגמים המובילים האלה? ומה היתרונות של כל אחד מהם?

ביטוח דירה - כיצד ליהנות מהמענה הטוב ביותר
לא משנה כמה עלתה לכם הדירה, שבה אתם מתגוררים היום, או כמה רכוש יש לכם, סביר שהם חשובים לכם לא מעט וגם עולים לא מעט כסף. במיוחד בשביל זה מוצע לכם ביטוח דירה, המציע כיסוי במקרים שבהם נגרם נזק הן לתכולה שבבית והן למבנה עצמו.

פתרונות אשראי חוץ בנקאי של Cal: כל האפשרויות
27/06/14 | הלוואות
המציאות הכלכלית של שנת 2014 מאלצת רבים מאיתנו לשנות את חוקי המשחק. כאשר הוצאות המחיה עולות, וכאשר המצב בחשבון הבנק הופך לנזיל יותר ויותר, עולה לא פעם הצורך להתבסס על פתרונות אשראי. בהקשר הזה, על רקע הקשיים שמערימים הבנקים, נראה כי האשראי החוץ בנקאי מקבל עדיפות בעיני לא מעט אנשים, ומסיבות ברורות.

כל מה שחשוב וכדאי לדעת על ביטוח תאונות אישיות
רוצים לרכוש ביטוח תאונות אישיות ומתלבטים? סוכן הביטוח שלכם הציע לכם לרכוש את הביטוח הזה, אולם אתם לא בטוחים שהבנתם בדיוק מה הוא מציע, ובכלל - עד כמה הוא כדאי? אם כן, ובעיקר כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב וכדאי לדעת רגע לפני שרוכשים את הביטוח הזה. אז, קדימה, קחו נייר ועט ורשמו את ההערות הבאות.

רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה - על היתרונות שברכישה כזו
27/06/14 | רכב
לא בכדי בוחרים רבים באפשרות של רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה. אמנם אפשר גם לבחור ברכישה דרך אדם פרטי או מגרש למכירת רכבים מכל הסוגים ומכל המינים, ובכל זאת, רכישה כזו מציעה לנו לא מעט יתרונות, שלא תמיד מוצאים ברכישות אחרות. מדוע כדאי לרכוש רכב באופן זה ומהם יתרונותיה של רכישה שכזו? התשובה, לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI