דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים כיצד לארגן בקלות יום כיף מושלם
כיצד לארגן בקלות יום כיף מושלם
קובי לביא 29/04/14 |  צפיות: 3150

אם הוטלה עליכם המשימה לארגן יום כיף לקבוצה, בין אם מצומצמת או רבת משתתפים, ייתכן שתרגישו את כובד משקלה. פרטי הפרטים, הרצונות השונים של המשתתפים, לעיתים התנגשות עם האינטרסים של ההנהלה, ועליכם לעמוד בפרץ.

 

לכן, דבר ראשון שיש לעשות אפילו לפני תיאום הציפיות והבחירות השונות, הוא להכריז על מטרת יום הכיף. ליום הכיף יכולות להיות מטרות מגוונות, וגם אם המעסיקים נוטים לכיוון מסוים, יש לזכור שרווחת העובד ועידוד משמע תועלת למקום העבודה.

 

יום כיף הוא יום של יציאה מהשגרה והתרעננות. בזכות כך הוא מאפשר כמה דברים שהם בסופו של דבר לתועלת מקום העבודה: יום גיבוש בין העובדים אשר יוצאים מאווירת המשרד לפעילות מהנה, העברת מסר לעובד שרווחתו חשובה ובכך להעלות את המורל, לימוד והקניית מסרים דרך הפעילויות עצמן.

 

כלומר, על המארגן לבחור או לשלב: גיבוש ובניית צוות ושאר פעילויות עם ערך מוסף או פשוט כיף כיף כיף. אחכ יש לבחור פעילות פנים או חוץ, ועד כמה אקסטרים היא יכולה להיות - בהתאם למשתתפים (גיל, מגבלות בריאותיות כאלה ואחרות).

 

מגוון הפעילויות הוא רב ואף מבלבל, אבל לאור הקווים המנחים תוכלו לבחור את הפעילות המושלמת. אל תשכחו לתבל את היום בדאגה לעובד, ובפינוקו. הדרך הפופלארית - האוכל.

 

יום כיף נעים!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קובי לביא

במרכז - תוכן איכות לקבוצות מפונקות



 


מאמרים נוספים מאת קובי לביא
 
שאהי קורמה - הגירסה הצמחונית - מתכון מהמטבח ההודי
תבשיל דלעת וכרובית בחלב קוקוס

כיצד לארגן בקלות יום כיף מושלם
ארגון יום כיף יכול להיות עניין מסורבל ומעיק. להלן מספר טיפים לתכנן אותו כהלכה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI