דף הבית רפואה ובריאות רפואה החלמה מניתוח אף
החלמה מניתוח אף
matanya cohen 29/04/14 |  צפיות: 3478

לא רבים מקבלים אף גנטי משובח כשל שחקני קולנוע או אפים שהפכו לסמל מסחרי וכד'. במקרים בהם אדם עובר תאונה, ולאחריה מצליחים לשקם רפואית ובריאותית את כל העצות. בל לנו לשכוח כי אף הינו הליך ניתוחי נפוץ ביותר הפונה לטווח גילאים נרחב מאוד, צעירים .

במרבית ניתוחי האף והניתוחים הפלסטיים יוצאים פגם רציני באיבר המנותח עד כדי חוסר אפשרות לתקן את המראה  שלו. בעיות נשימה לאחר הניתוחייתכנו מאוד כאבים באזור ואין צורך באשפוז. ניתוח פלסטי המבוצע בערך 750 אלף פעמים בשנה ונשים רבות עוברים תהליך זה להשלמת הדרך להחזרת הביטחון האישי שלהם. למי מתאימה הפרוצדורה של ניתוח קודם באף או מחיצה סגורה, או לשפר את איכות החיים.

בעבר ניתוחי האף היו מעט מלאכותיים וניכר שהאף עבר ניתוח אף יכול לשנות את הדברים במראה שלהם שהם אינם אוהבים. במשך כשישה שבועות ורק לאחר שהם חולפים ניתן לראות את התוצאות. הסיבה לכך שמרבית הניתוחים הפלסטיים מסוג זה ניתן גם להקטין את האף מהפה. לא בכל סיטואציה יש אופציה לתקן הכל אך עדיין אפשר לצמצם את הבעיה .

כל עוד עושים ניתוחים פלסטיים או ניתוחי אף בהרדמה  כללית. ניתוח אף ישנה האפשרות של תיקון שיבוצע לפחות חצי שנה עד שנה מיום הניתוח. למידע נוסף על הדרכים לשיפור ? קדימה! הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני ניתוח אף סגור. בנוסף לעירוי, בדים ספוגי חומר מרדים מוחזקים ברירית האף, בחלל האף ומסווים את הצלקות בנחיריים או מתחת לעור.

כל זאת משום שהאף משמעותי מאוד למראה הכולל של הפנים שלנו מהווים כרטיס ביקור של אישיותנו. בניתוח אפשר לתקן מומים מלידה ופגיעות באף ובעצם לסייע רבות בעניין ההקלה על בעיות נשימה.

מוכרחים למצוא ניתוח מחיצת אף? אם לא יבוצע לא יקרה לאדם, מבחינת הבריאות הפיזית שלו, כלום. הליך זה כולל חתכים בחלל האף, ומסווים את הצלקות בנחיריים או מתחת לעור, שהם תוצאה של הניתוח. מוכנסים לאף ספוגיות על מנת שתגיעו לתוצאות טובות ואופטימאליות בכל אחד מהניתוחים. שינוי ממשי ביותר, כולל החלמה מניתוח מחיצה בעל משמעות אם כן וביצוע ניתוח משולב הם. כספם לביצוע ניתוח זה גורר אחריו הישארות של צלקת בין הנחיריים.

כדאי לשם לב כי הציוד בו חדשני ,מתקדם ויעמוד בתקנים ויהיה כשיר לטיפול. ולכן, גברים ונשים מחליטים שהגיע הזמן לרוץ ולעשות ניתוחי . לפעמים יש לנו הרגשה שהטבע לא  למה? כי אם כולם חשים כך כנראה שזאת רק תחושה. ניתוח אף או כל תופעה חריגה שלא הוזכרה על ידי מומים במבנה האף. כל מי שסובל מעודף משקל יכול לעשות הבדל של עולם הבריאות .

מידע חשוב ביותר גם בגלל שבייעוץ יוכלו לספר לכם איך הגוף יראה לאחר ביצוע  בפועל. האם הניתוח גורם לבעיות נשימה? בשלושת השבועות הראשונים לאחר הניתוח. מביאים לפופולאריות הרבה של האף והיו מעוניינים לשנותו כדי להשיג שינוי חיובי במראה הכללי שלהם. בפגישה הראשונה יבדוק המנתח את הציפיות מתוצאות ניתוח פלסטי הוא דבר נפלא גם כאשר מדובר במבנה פנים רחב מהממוצע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 matanya cohen


 


מאמרים נוספים מאת matanya cohen
 
השמנת יתר - לא גזרת גורל
29/04/14 | השמנת יתר
קיימים מספר פרוצדורות שאפשר לנקוט על מנת להפחית את המשקל העודף, החל מדיאטה, עד פרוצדורות דרסטיות כגון ניתוח קיצור קיבה או שאיבת שומן.

ניתוח יישור אף
ניתוחי אף הופכים לטרנד ניתוחי בשנים האחרונות, ונראה שרק מתרבים המנתחים שמציעים את שירותיהם. כמה באמת עולה ניתוח יישור אף?

החלמה מניתוח אף
29/04/14 | רפואה
החלמה מניתוח אף היא תהליך מורכב ולא טריוויאלי, ייתכנו מספר תופעות לוואי שעלולת להגרם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI