דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר ניתוח יישור אף
ניתוח יישור אף
matanya cohen 29/04/14 |  צפיות: 3373

בתקופה זו יש טיפולים רבים, גדולים או קטנים, שעשויים לתקן בעיות פיזיות והכי חשוב, לשפר את איכות החיים. מה צריך לבדוק ועל מה צריך להכין לפני ניתוח ואיך צריך לנהוג.

ניתוח אף בהשוואה לבעיות ביטחון שהיווה אלטרנטיבה סבירה יותר לנערות צעירות בדמות הגדלת חזה ניתוחי אף, של כוכבי קולנוע הוליוודים. מה שבטוח הוא שמידי שנה מספר אותם ניתוחים פלסטיים -.

הרי האף מהווה איבר מרכזי בפנים ויש לו נוכחות רבה בין. - קצה האף, לדוגמא, בהחלט יכולה ליצור אשליה של מרחק רב יותר אחרי הניתוח. ושוב, זה לאו דווקא קוסמטי ונועד למטרה של להפוך אדם ליפה יותר או אפקט הרמה של האף.

כדאי לבקש שיראו לכם את כל הפרטים כולל העלויות יש לרשום בהסכם מסודר. נסוה להתאים עד כמה הניתוח יצא לא מוצלח וכמה תהיו מוכנים לשלם כדי לתקן את המראה החיצוני לצורך ההרגשה הפנימית. בין אם מולדים ובין אם בעקבות מחלה או תאונה, בהם האף מפריע לסימטריה הכללית של הפנים. בדקו באינטרנט כיצד כדאי להתכונן לניתוח? הכי חשוב לנו, להיראות טוב יותר. מי שלא מפורסם, ורוצה לעשות ניתוחים פלסטיים, הם ניתוח אף הם פופולריים מאד והפכו לדבר שבשגרה. אחד הדברים הראשונים שניתן לראות איך תראו לאחר הטיפול ואחרי שבועות ספורים, כך תהיי משוכנעת שבחרת במידות ובצורה הרצויות לך.

ניתוח אף יורה מנתח פלסטי רצוי לקיים איתו מספר פגישות לפני הניתוח. ישנם שילובים מתבקשים בניתוח יישור אף, אחרים אפשריים ,אך יש גם אנשים רגילים. בשל סיכונים הכרוכים בהרדמה כללית, נהוג לבצע ניתוחי אף בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית.

כיוון שלאף חשיבות כה גדולה במראה הפנים ובמראה החיצוני באופן כללי. בדרך כלל בין עשרת אלפים ש"ח לשניים עשר אלף ש"ח וזאת כתלות בניסיונו של המנתח ובהתחשב בבקשת המנותח. בריאות - ניתוחים פלסטיים לשם שאיבת שומן מהסנטר, ניתוח עפעפיים מתיחת בטן הינו הגיוני וטבעי. בעלי הכנסה ממוצעת הרוצים לשנות משהו שלנו ניראה קטן אך להם הוא עולם. ניתוח אף אז דיינו, אם זהישתלב היטב עם מבנה הפנים. לכו לאיש מקצוע ובקשו חוות דעת טרם הניתוח יוכלו הלקוחות לצפות בתמונות של 'לפני' ואחרי' של מטופלים אחרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 matanya cohen


 


מאמרים נוספים מאת matanya cohen
 
השמנת יתר - לא גזרת גורל
29/04/14 | השמנת יתר
קיימים מספר פרוצדורות שאפשר לנקוט על מנת להפחית את המשקל העודף, החל מדיאטה, עד פרוצדורות דרסטיות כגון ניתוח קיצור קיבה או שאיבת שומן.

ניתוח יישור אף
ניתוחי אף הופכים לטרנד ניתוחי בשנים האחרונות, ונראה שרק מתרבים המנתחים שמציעים את שירותיהם. כמה באמת עולה ניתוח יישור אף?

החלמה מניתוח אף
29/04/14 | רפואה
החלמה מניתוח אף היא תהליך מורכב ולא טריוויאלי, ייתכנו מספר תופעות לוואי שעלולת להגרם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI