דף הבית קניות וצרכנות רהיטים עיצוב סלונים
עיצוב סלונים
א ש עיצובים 01/05/14 |  צפיות: 4089

עיצוב סלונים היא נשימה לא פשוטה, היות ומדובר בחלל הכי חשוב בבית בו מארחים, ובני הבית נפגשים בערב וצופים בטלוויזיה או סתם יושבים יחד. עיצוב סלונים הופך להיות מאוד מאתגר עבור רובנו. יש כאלה שסומכים על הטעם האישי שלהם, אך יש שמעוניינים להתייעץ עם מעצב פנים של רהיטי א. ש. עיצובים, הוא משפיע ישירות על המראה של הבית או הדירה שלנו. ישנה חשיבות גדולה לחדר המגורים. מערכות הישיבה בסלון הם ההשקעה הגדולה יותר מבחינה תקציבית. יש הרבה מעצבים העוסקים בתחום עיצוב סלונים, וניתן באמת למצוא הרבה מאוד סגנונות של מערכות ישיבה שיכולות להתאים לסגנון ולטעם של כל אחד מאתנו. יש אנשים שיעדיפו שתי מערכות ישיבה או מערכת ישיבה ופינת ישיבה שתהיה נוחה וקלילה יותר ותתאים לבני הבית המעוניינים להתפנק תחת השמיכה ולצפות בטלוויזיה.

עיצוב סלונים יוקרתיים

יש הרבה, שהסגנון היוקרתי מועדף עליהם, ולכן, הם ירכשו סלונים העשויים מעור איכותי על מנת שהסלון שלהם ישדר יוקרה. כל פריט חשוב בעיצוב הסלון כמו המזנון - טיפים לעיצוב המזנון, התאורה, צבעי הקירות ועוד. עיצוב סלונים הוא אינו זול, אך מי שיודע לחסוך ויש לו סגנון וטעם או כישרון בעיצוב, יוכל לעצב סלון במחיר שפוי. ניתן למצוא מבצעים של פרטי ריהוט. יש הרבה משפחות שאוהבות להחליף סלון פעם בארבע שנים, על מנת להתחדש או להחליף אווירה, או כאלה שמעדיפים להחליף את הריפוד של מערכות הישיבה בסלון. יש כאלה שיעדיפו לבצע עיצוב סלונים בסגנון אקלקטי שהפך להיות פופולרי בשנים האחרונות, אם יודעים לשלב סגנונות שונים, ניתן בהחלט להגיע לתוצאה טובה בעיצוב הסלון.

החשיבות של התאורה בעיצוב הסלון

יש לציין, כי כך פריט עיצובי או כל מה שנוסיף חוץ מפרטי הריהוט, ישפיעו בסופו של דבר על עיצוב הסלון, תאורה למשל היא חשובה במיוחד אם בוחרים את התאורה הנכונה. יש כאלה שיעדיפו להשקיע על אהיל מרכזי או מנורה גדולה באמצע שניתן לעמעם את האורות באמצעות דימר {עמעם}, ויש שיעדיפו סגנון מודרני יותר כמו ספוטים ששקועים בתקרה. חשוב כי התאורה תהיה נעימה לעין ולא תגרום לנו  או לאורחים שלנו לסנוור מיותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 א ש עיצובים

א. ש. עיצובים - http://www.sfurniture.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת א ש עיצובים
 
עיצוב סלונים
01/05/14 | רהיטים
עיצוב סלונים היא נשימה לא פשוטה, היות ומדובר בחלל הכי חשוב בבית בו מארחים, ובני הבית נפגשים בערב וצופים בטלוויזיה או סתם יושבים יחד.

סלונים במבצע
27/02/14 | רהיטים
רכישה של סלון חדש היא בדרך כלל הליך מרכזי. כשאנו מעוניינים לעבור דירה אנו חייבם לרכוש סלון חדש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI