דף הבית מחשבים וטכנולוגיה תוכנה הנהלת חשבונות באינטרנט – חשבוניות ללא עלות
הנהלת חשבונות באינטרנט – חשבוניות ללא עלות
אוהד זמלר 12/05/14 |  צפיות: 3314

כל בעל עסק, שואף להתייעל כל הזמן ולייעל את עבודתו, וכמו כן לחסוך בכסף שתשלומו אינו מחויב המציאות. אחת הדרכים לחיסכון בהוצאות היא שימוש בתוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט, שבאמצעותה ניתן לשלוח חשבוניות ללא עלות, ולייעל את עבודתו החשבונאית של בית העסק באופן שכמעט אינו משאיר מקום לטעויות אנוש. במאמר הבא נפרט מהן יתרונותיה של תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט.

מהן יתרונות התוכנה?

· תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט מאפשרת לעקוב אחר ההוצאות וההכנסות של העסק, להוציא דוחות שונים העוזרים לבית העסק להבין לעומק את מצבו, ולייעל את פעילותו הפיננסית. תוכנה זו המבצעת עבודת מבצעת את הנהלת החשבונות במהירות, ביעילות ובנוחות הסיכוי לטעויות אנוש בשימוש בה פוחת באופן משמעותי, ביחס לסיכוי לטעויות בשאר הדרכים.

· תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט חוסכת לכל עסק זמן וכסף, היות והחשבוניות שהיא מוציאה נשלחות דרך המייל. הכסף שהיא חוסכת הוא הכסף שבעל העסק נוהג לשלם עבור בולים ומעטפות, והזמן שהיא חוסכת הוא זמן ההגעה לדואר כדי לשלוח את החשבוניות, וזמן ההגעה לבית הדפוס על מנת לרכוש את פנקסי החשבוניות. בנוסף, בזכות התוכנה, עוסקים מורשים ופטורים כגון רופאים ועורכי דין, אינם נזקקים לשירותי רואה חשבון היות והיא זו שמנהלת את חשבונותיהם, וניתן להסתפק בה.

· תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט היא תוכנה אינטרנטית, שניתן להיכנס אליה בכל זמן ומכל מקום ולהתעדכן על מצב העסק, וזאת להבדיל מתוכנות אחרות של הנהלת חשבונות שעל מנת ליהנות מיתרונותיהן צריך להיות מול המחשבים בהם הן מותקנות.

· מדובר בתוכנה ידידותית שהשימוש בה הוא פשוט, כך שלא צריך להיות מבין גדול במחשבים כדי להשתמש בה. כמו כן היא לא דורשת מהמשתמש ידע מוקדם בניהול חשבונות, וכל שעליו לעשות הוא להזין את הנתונים. את השאר היא עושה בעצמה – וביתר יעילות.

· תהליך ההרשמה לתוכנה הוא פשוט מאוד, ולא אמור לקחת יותר מדקות ספורות. לאחר ההרשמה ניתן מיד ליהנות מכל יתרונותיה, וכל שיש לעשות הוא להזין אליה את שם המשתמש ואת הסיסמה, ומיד לאחר מכן להיכנס אליה ולהתחיל ליהנות מהיתרונות הרבים שהיא מספקת.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותי אתר אינטרנט עסקי ו חנות מסחר אלקטרוני


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוהד זמלר

אוהד זמלר

אודי כלי עבודה בירושלים



 


מאמרים נוספים מאת אוהד זמלר
 
מערכת home automation לבית
20/12/15 | בית חכם
כיום באמצעות שימוש בטכנולוגיה חדישה ניתן להפעיל את כל החשמל בבית במתג אחד בהתאם לשעה ביום. למשל אם אתם מצפים להגעת אורחים הביתה בצהרים ותרצו להפעיל את המזגן לא תצטרכו לגשת למתג של המזגן אלא ללחוץ על המתג היחיד בבית ומערכת home automation תבחר את הטמפרטורה הנכונה על פי מצב מזג האוויר בחוץ, וגם תדליק או תכבה את האורות בבית באמצעות החיישנים שלה.

מסור שולחן פיוניר - Pioneer PMS19
13/11/14 | צרכנות
מסור השולחן המקצועי של חברת פיוניר מדגם Pioneer PMS19 הינו מסור שולחן מקצועי חזק ואיכותי שהינו בעל הספק גבוה של 2000 וואט המתאים לחובבים ולבעלי מקצוע אשר מעוניינים במסור מצוין ואיכותי המיועד לביצוע מגוון רחב של סוגי עבודות.

היתרונות של פלס לייזר
03/11/14 | צרכנות
פלס לייזר הוא מכשיר שמשמש להרבה עבודות מקצועיות כמו עבודות רצפות, עבודות בנייה ועבודות גבס (פלס לייזר לגבס), ובנוסף גם עבור עבודות ביתיות פשוטות כמו תליית מסכי פלזמה או מדפים. פלס לייזר משמש בעלי מקצוע רבים כגון קבלני בניין, אנשי גבס ודקים ורצפים, ובנוסף גם פרטיים המעוניינים בביצוע עבודות ידניות בביתם בצורה מדויקת.

רכישת מכונת שטיפה בלחץ- גרניק
02/11/14 | צרכנות
אותו הדבר גם לגבי הבית שלכם. כשהבית מלוכלך לא נעים לשהות בו וכשהוא נקי ומצוחצח, הרבה יותר נעים ובריא לשהות בו ולארח בו אנשים. במאמר הבא נדבר על שני סוגים של מכונות שטיפה בלחץ , הנקראות גם מכונות גרניק שמשמשות לניקיון של בתים, משרדים, מפעלים ומוסכים.

מברגה אימפקט מקיטה V18 BTD140RFE
30/10/14 | צרכנות
מברגה אימפקט מקיטה דגם 18V BTD140RFEהיא מברגת האימפקט המקצועית והחזקה ביותר בחברת מקיטה ובשוק המברגות בכלל. דגם חזק זה של מברגה אימפקט מקיטה מגיע עם שתי סוללות ליתיום 18 V + מטען מהיר. מברגת אימפקט מקיטה זו היא מברגה מקצועית בעלת מומנט פיתול אדיר ונוחות מצוינת.

מברגה נטענת דגם Makita DF 330 DWE
28/10/14 | צרכנות
מברגת מקיטה 10.8 וולט מדגם DF330DWE היא מברגה נטענת קומפקטית שנחשבת למברגה משוכללת וחדישה. מברגה מומלצת זו מגיעה עם סוללות ליתיום במתח 10.8 V, ויש לה 2 מהירויות סיבוב.

מברגה מקיטה דגם 6261DWE 9.6V
27/10/14 | צרכנות
מברגות מקיטה דגם 6261DWE הינן מברגות מעולות אשר מגיעות עם מזוודת נשיאה, מטען ו- 3 סוללות. המברגות הללו הן בעלות קיבולת של 1.3 אמפר לשעה ומתח של 9.6 וולט. מברגה מקיטה זו היא מקיטה מברגה כדאית מאוד לרכישה ומתאימה עבור ביצוע של עבודות קדיחה ביתיות בפלסטיק, עץ, מתכת ועוד, וגם עבור הברגת והידוק ברגים.

כיצד לרכוש מסור שרשרת חשמלי או בנזין
23/10/14 | צרכנות
אם החלטת לעבוד בגינה שלך ואתה מעוניין לעשות את עבודת הגינון בעצמך, אתה צריך שיהיו ברשותך כלי עבודה טובים. ישנם כמה כלי עבודה אשר יכולים להפוך את העבודה שלך בגינה לטובה ונוחה יותר ואחד מהם הנו מסור השרשרת שיכול להיות מסור שרשרת חשמלי ויכול להיות מסור שרשרת בנזין. במאמר הבא נסביר כיצד לקנות מסור שרשרת חשמלי או בנזין.

גרונג וגרונג עם פנדל
22/10/14 | צרכנות
גרונג כעיקרון הוא מסור שולחן מסוג ספציפי עם אופציות מסוימות שמעניקות לו יתרון גדול בניסור מקצועי ומהיר של פרגולות, עצים ועבודות דומות אחרות. הפעולה של החיתוך אותה מבצע מסור גרונג היא די פשוטה, והיא מתבצעת באמצעות להבו אשר עולה ויורד במהירות, ומנסר את החלקים שאנו רוצים שינסר, באופן מדויק.

טיפים לרכישת מסור שולחן ולשימוש נכון בו
20/10/14 | צרכנות
מסור שולחן מוצב בדר"כ מעל מיתקן קבוע ולעתים על מיתקן נייד, ומנסרים אתו באמצעות דיסק ייחודי המורכב עליו. במאמר הבא יובאו טיפים לשימוש ורכישה נכונים של מסור שולחני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI