דף הבית בניין ואחזקה ריהוט מה דלתות הכניסה לא מספרות לך
מה דלתות הכניסה לא מספרות לך
eran glasswood 19/05/14 |  צפיות: 3219

יש שבע שניות בשביל להשאיר רושם ראשוני. דלת הכניסה היא האחראית על הרושם הראשוני.אך מלבד זאת, דלת הכניסה אחראית על הגנת הבית ושמירה על המתגוררים בבית.
הבאים בשערי ביתך ישימו לב אל הדלת דבר ראשון. אם אלו אורחים חשובים, בני הבית בעצמם או שליח הפיצה שבדיוק הזמנתם. דלתות כניסה מרשימות ויפות בהחלט מרמזות על הבית המסתתר מאחוריהן. חשוב שמראה דלתות הכניסה ישתלב עם מראה הגינה והבית עצמו. מלבד מראה יפה, עיקר חשיבותן של דלתות הכניסה היא ברמת הביטחון שהן מעניקות ליושבי הבית. לכן חשוב להקפיד לבחור עיצוב שמוצא חן בעינכם לדלתות הכניסה, אך גם לוודא שדלתות הכניסה מספקות ביטחון ויציבות.

מבין כל המבחר הרב הקיים, איך לבחור דלתות כניסה בטוחות?
הנה כמה טיפים שיכוונו אתכם לבחירת דלתות כניסה המתאימות לביתכם:
1.    שוטטו בעצמכם באתרים המציגים מבחר דלתות כניסה ובחרו כמה עיצובים הנראים לכם לעין. כאשר תגיעו אל החנות עצמה, היצמדו לרשימה שערכתם ובקשו מהמוכר להראות לכם דלתות כניסה בעיצוב שבחרתכם. הניחו למוכר להנחות אתכם בבחירת דלת לפי היתרונות שלה ואת העיצוב השאירו לעצמכם לבחור.
2.    סמכו על המוכר. נכון, הוא מנסה למכור לכם - אבל אתם הרי באתם לקנות ממילא. המוכר יודע מה היתרונות של כל אחת מדלתות הכניסה ויוכל לספר לכם על הדלתות הכניסה שתרצו. את ההחלטה בצעו לבד לאחר שכל הידע נמצא ברשותכם.
3.    הקפידו לסנן ולבחור מראש רק דלתות כניסה המגיעות מיצרנים מוכרים. דלתות כניסה זה הביטחון שלכם ואינכם רוצים לסכן אתכם ואת משפחתכם.
4.    שאלו את המוכר על עמידות דלתות הכניסה, וכמה שנות אחריות מגיעות עם דלתות הכניסה. בררו מראש לגבי תיקונים או שינויים שיתכן ותצטרכו בעתיד .ישנן דלתות כניסה שלא ניתן לערוך בהם שינויים, דבר שיכול מאוד להגביל אתכם בעוד מספר שנים. בחרו דלתות כניסה בעלות שנות אחריות רבת ושניתן לערוך בהם שינויים, במידה ותרצו לחדש בעוד מספר שנים.
דלתות כניסה צריכות להיות יציבות, בטוחות ויפות. עם המבחר הרב הקיים כיום, אין סיבה שתתפשרו על דלתות כניסה שהן פחות מכך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eran glasswood

מאת ערן גלאסווד

גלאסווד דלתות



 


מאמרים נוספים מאת eran glasswood
 
מה דלתות הכניסה לא מספרות לך
19/05/14 | ריהוט
יש שבע שניות בשביל להשאיר רושם ראשוני. דלת הכניסה היא האחראית על הרושם הראשוני.אך מלבד זאת, דלת הכניסה אחראית על הגנת הבית ושמירה על המתגוררים בבית.

דלתות חוץ –כל סוגי העצים
כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של דלתות חוץ המיוצרות מעץ. דלתות אלו מיוצרות מסוגים שונים של עץ המשמש לצרכי ריהוט שונים ומגוונים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימת סוגי עץ נפוצים המשמשים לצרכי ייצור של דלתות החוץ המרשימות והמעוצבות הממתינות לכם בסוף תהליך הייצור.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI