דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום אתרים בגוגל - אם אתה לא שם אתה לא קיים
קידום אתרים בגוגל - אם אתה לא שם אתה לא קיים
טובה 20/05/14 |  צפיות: 3533

היום זה כבר ברור לכולם שלהקים אתר אינטרנט זה פשוט לא מספיק. בעלי עסקים רבים מעניינים להתקדם לעידן הדיגיטלי ולשם כך פונים לחברה אשר תבנה עבורם אתר אינטרנט. והנה יש לכם אתר אינטרנט מדוגם, מושקע ומלא תכנים מקצועיים וטובים. אבל איזה ערך יש לכל ההשקעה שלכם אם אף אחד לא נחשף לאתר, לא רואה אותו וברור שלא מבקר בו?

קידום אתרים בגוגל – אל תתנו לאתר שלכם להעלם

אז אחרי שהסברנו שלהקים אתר אינטרנט זו התחלה טובה אבל ממש לא סוף הסיפור, נציין כמה שיטות לקידום אתרים בגוגל, שהמטרה שלהן זהה והיא להגדיל את החשיפה לעסק שלך.

קידום אתרים בגוגל - אורגני

קידום אתרים בגוגל בשיטה האורגנית מאפשר לגולש למצוא בקלות את העסק שלך מבין כל העסקים התחרים, וזאת באמצעות הגדרת מילות חיפוש, מילות מפתח, המתארות בצורה הטובה והמדוייקת ביותר את פעילות העסק שלך. שיטת קידום אתרים זו לוקחת זמן אך תוצאותיה יציבות באופן יחסי.

קידום אתרים בגוגל - ממומן

שיטה זו לקידום אתרים מאפשרת לכל בעל עסק לנהל מסע פרסום מקוון תוך הגדרת תקציב לפעילות הפרסום. בשיטה זו רואים תוצאות באופן מיידי ואין צורך להמתין כמה חושים להשפעה המלאה, כמו במקרה של קידום אתרים בגוגל השיטה האורגנית.

לכל אחת משיטות קידום האתרים יתרונות וחסרונות משלה. כבר ציינו יתרון ברור לקידום הממומן והוא מהירות ההשפעה שיש לפרסום זה. יתרון נוסף שיש לפרסום הממומן הוא יכולת מדידה וניתוח. קידום אתרים אורגני היא שיטה הרבה פחות מדידה, וקשה בשיטה זו לבדד השפעות של פעולות רבות הנעשות בו זמנית במטרה לקדם את האתר בגוגל. לעומת זאת יש יתרון ברור לקידום אתרים בגוגל בשיטה האורגנית והוא יציבות לטווח ארוך.

לא משנה איזו שיטה תבחרו לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש העיקר שתקדמו את האתר, כי אחרת פשוט חבל על כל ההשקעה של הזמן והכסף שלכם.

שיהיה בהצלחה לכולם!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טובה


 


מאמרים נוספים מאת טובה
 
מהו מיתוג אישי באינטרנט ולמה זה חשוב?
כולנו רוצים להראות טוב בכל מקום בו אנו נמצאים. אז ברור לכולם שאי אפשר לוותר על מיתוג אישי גם באינטרנט?

קידום אתרים בגוגל - אם אתה לא שם אתה לא קיים
השקעת ובנית אתר אינטרנט אבל אף אחד לא רואה אותו... אין ברירה אלא לפעול לקידום האתר בגוגל

עיצוב פנים הבית מבלי לפשוט רגל
עיצוב פנים בית זו הרפתקאה של ממש. כיצד ניתן לצאת בשלום מהרפתקאה זו מבלי לפשוט את הרגל? כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI