דף הבית קניות וצרכנות רהיטים פינות אוכל יוקרתיות
פינות אוכל יוקרתיות
דיור אינטריורס 27/05/14 |  צפיות: 4739

זקוקים לייעוץ לשם רכישת פינות אוכל יוקרתיות? במאמר זה תוכלו לקרוא את כל המידע על פינות אוכל מסוג זה. ככלל, פינות אוכל יוקרתיות הן יצירות אדריכליות שגובשו על ידי טובי המעצבים בענף הביתי. יצירות אלו מכילות שולחנות וכיסאות מעוצבים, המתואמים ביניהם. כעת, נשאר לתאם פינות אוכל אלו לבתים שלכם. מהלך זה – מומלץ שיתבצע על ידי מעצב פנים בעל אוריינטציה לעיצוב הביתי. יחד עם זאת, ישנם כללי אצבע חשובים אשר מומלץ מאד לשים לב אליהם:

בחרו בסוג חומר אשר הורגלתם אליו

המדובר – במיוחד על החומר מהם עשוי ריפוד הכסאות. בדרך כלל, אם צרכתם כיסאות בד בחלק עיקרי של חייכם, כיסאות העור יהוו חידוש, ותזדקקו לחומר רב על מנת לדעת כיצד לתחזק רהיטי עור אלו. גם צרכני עור מסורתיים יצטרכו להשלים פערים אם יצרכו לראשונה סט בד. לכן, מומלץ בכל מקרה להיצמד לחומרים אשר הורגלתם להשתמש בהם, אלא אם כן צד את עיניכם דגם פינת אוכל שונה מכך, לו אתם כמהים במיוחד. במקרה זה, חשוב להתייעץ עם מומחי בד ועור, ולשאול בעצתם לגבי ניקיון, ותחזוקה שוטפת.

התאמה לסוג הבית

ההתאמה מבוצעת, כאמור, בעזרתו של מעצב פנים, אך ככלל פשוט – בית המעוצב באופן מודרני ופינת אוכל המבוססת על שולחן זכוכית הם בדרך כלל שילוב מוצלח. באותה נשימה, ניתן לומר כי לבית המעוצב בסגנון כפרי או עתיק תתאים יותר פינת אוכל עם שולחן מעץ. אמירה זו הנה כללית, וחשוב לשים לב למבנה הצורני של השולחן, למבנה הצורני של הכסאות ולצבעים של כל פריט ריהוט. לשם ביצוע התאמה מושלמת, חשוב לשרטט ולהתוות מראש כיצד תיראה פינת האוכל שלכם, תוך התייעצות נאותה עם מעצב פנים של דיור אינטריורס אשר יסייע לכם בתהליך.

אבזור פינות אוכל

ישנן כל מיני דרכים לאבזר פינות אוכל יוקרתיות: ניתן לצרף אליהן מפות שולחן שישתלבו היטב עם מראה הבית. כמו כן, ניתן לרכוש מזנון אשר ישתלב היטב עם פינת האוכל ויהווה כלי אחסון לכלי אוכל נדירים או יוקרתיים. מזנון שכזה, בדומה לפינת האוכל עצמה – יותאם לביתכם בעזרת מעצב פנים. פריט ריהוט כה מרכזי ומורכב חייב בהתערבותו של איש מקצוע זה אשר ימליץ על מבנה דלתות, מבנה פרזול הדלתות, וצורתו הכללית של המזנון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיור אינטריורס


 


מאמרים נוספים מאת דיור אינטריורס
 
פינות אוכל יוקרתיות
27/05/14 | רהיטים
זקוקים לייעוץ לשם רכישת פינות אוכל יוקרתיות? במאמר זה תוכלו לקרוא את כל המידע על פינות אוכל מסוג זה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI