דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים עצות שימושיות לבחירת מתקנים מתנפחים למסיבת יום הולדת
עצות שימושיות לבחירת מתקנים מתנפחים למסיבת יום הולדת
הופלך - מתנפחים מצחוק 11/06/14 |  צפיות: 3684

רוצים לחגוג יום הולדת לילדים באווירה כייפית ושמחה? רוצים להעניק להם את חוויית ההשתוללות שהם הכי אוהבים? ובכן, השכרת מתנפחים ליום הולדת היא הפתרון המושלם עבורכם.

קיימים סוגים שונים של מתקנים מתנפחים: מתנפחים עם משטח קפיצה, מתנפחים משולבים עם מגלשה, מתנפחים עם מכשולים – כל אלו מאפשרים הזדמנויות רבות למשחק, השתוללות והנאה משותפת עם חברים. המתקנים המתנפחים מתאימים לטווח גילאים רחב מאוד ומספקים מקור הנאה רב ואפשרויות משחק מגוונות. ניתן גם לשלב יותר ממתקן מתנפח אחד ועל ידי כך לתת מענה מיטבי ובטיחותי לקבוצת גילאים מעורבת: מתנפח אחד שיתאים לילדים הגדולים ומתנפח נוסף שיתאים לקטנטנים.

נשאלת השאלה מהו המתנפח המתאים עבורכם ליום ההולדת? אספנו בשבילכם מספר עצות שימושיות שיקלו על הבחירה:

1.       מהו גיל הילדים?

חשוב להתאים את פונקציונליות המתקן המתנפח לגילאי הילדים שיגיעו לאירוע. בכל המתנפחים ישנו משטח קפיצה ומגלשה מובנית אולם לחלקם יש מגלשה גבוהה המצריכה טיפוס תוך שימוש בסולם אתגרי. במתנפחים אלו צריכים הילדים כושר עמידה ויציבות מתקדמים ויכולת טיפוס ואחיזה. גובה הטיפוס משתנה ממתנפח למתנפח ויכתיב את גילאי הילדים בהתאמה. לדוגמא, מתנפח מגלשה, שבו גובה סולם הטיפוס הוא גבוה באופן יחסי, אינו מתאים לילדים מתחת לגיל 3, וייתכן שאף במקרים מסוימים ילדים בני 3 יתקשו בטיפוס ויצטרכו עזרה מילדים אחרים. במתנפח בצבעי הקשת גובה סולם הטיפוס הוא קצר ומתאים לכל ילד בעל כושר עמידה ויציבה, גם אם אינו יודע לטפס.

2.      קבוצת גיל אחידה או הטרוגנית?

שיקול נוסף בבחירת המתנפחים נובע מתווך הגילאים. במידה ומודבר על קבוצת גיל הומוגנית  ולא צפויים הבדלים משמעותיים בין גילאי הילדים אזי שיקול זה לא רלוונטי. אולם במידה ומדובר בקבוצת גיל הטרוגנית שתשתתף באירוע יום ההולדת, לדוגמא ילדים בגילאים 2-3 וילדים בגילאים 5-6, מומלץ לשכור 2 מתנפחים ולהקפיד על הפרדה בין הילדים בכדי לאפשר לכל קבוצת גיל מתנפח משלה.שילוב של ילדים קטנים עם גדולים באותו מתנפח עלול לסכן את הילדים הקטנים ולפגוע בהנאה שלהם מהמתקן המתנפח. ילדים קטנים, בוודאי אם עדיין לא עומדים בצורה יציבה או לא שולטים בקפיצה יתקשו לשמור על שיווי משקל כשלידם קופצים ילדים גדולים ועלולים ליפול ואף להיפגע.

3.      היכן מתקיים אירוע יום ההולדת?

השיקול האחרון שחובה להתחשב בו הוא גודל ומאפייני המקום בו אתם מתכננים לקיים את אירוע יום ההולדת. יש הבדל משמעותי אם האירוע מתקיים בחצר בית פרטי או מחוץ לבית, בגינה ציבורית, ולכך יש השפעה ניכרת על ההתארגנות שלכם לאירוע. שיקול המקום הינו שיקול דומיננטי במיוחד אם ישנה מצוקת מקום ואז נדרש להתחשב במידות המתנפחים ולמדוד ולוודא בצורה מדויקת שאכן יש מספיק מקום עבורם, אולם לא כל בתי העסק מספקים נתונים אלו באתר האינטרנט שלהם. במידה ויש בידכם את המידות המדויקות של המתנפחים חשוב מאוד להבין ולזכור שלא אלו המידות היחידות שעליכם לקחת בחשבון!!!. מידות המתנפחים מתוארות בשלושה מימדים: אורך X רוחב X גובה. להלן מספר נקודות למחשבה בנושא זה שמומלץ מאוד לקחת בחשבון בתכנון אירוע יום ההולדת:

1.      הוראות הבטיחות לשימוש במתקנים מתנפחים מחייבות לשמור על שטח פנוי, חופשי מכל מכשול העלול לגרום לפציעה, סביב המתקן המתנפח. הגודל המינימאלי של השטח הפנוי יהיה 1.8 מ'. המשמעות היא שנדרש לקחת בתכנון לפחות 1.8 מ' נוספים מסביב למתנפח.

2.      לחלק מהמתנפחים אין צורה סימטרית כתוצאה מבליטה שיוצרת המגלשה. יש לזכור כי מידות המתנפח שמספק היצרן נמדדו מקצה המגלשה.

3.      נתון נוסף שלרוב לא נלקח בחשבון הוא שרוול האוויר היוצא מהמתנפח ואליו מחובר המפוח החשמלי. לרוב אורך השרוול נע בין 1-1.5 מטר. כשאתם מעוניינים לתכנן היכן למקם את המתנפח בחצר נתון זה הינו קריטי מאחר ועליכם להבטיח עוד 1.5 מטר נקיים ממכשולים עבור שרוול האוויר ובנוסף, מיקומו מכתיב את אופן העמדת המתנפח ואת כיוון הכניסה והיציאה ממנו. במידה ויש לכם מגבלת מקום עלול להיווצר מצב שאתם נאלצים למקם את המתנפח באופן לא מיטבי מבחינת נתיב הכניסה והיציאה לילדים. מה גם שהמפוח החשמלי מייצר רעש והייתם מעדיפים להרחיקו מאזור האורחים אם ניתן.

4.      ולבסוף, לא לשכוח כי את המתקנים המתנפחים צריך לחבר לחשמל!!! עליכם להצטייד בכבל מאריך מתאים ואם יום ההולדת מתקיים במקום ציבורי בו אין אפשרות להתחבר לשקע חשמלי יש צורך לשכור גנרטור מתאים.

לסיכום, בחירת מתנפחים לאירוע יום הולדת או לכל אירוע באשר הוא איננה משימה מורכבת אולם היא בהחלט מצריכה חשיבה ותכנון מוקדם. מומלץ להקדיש את הזמן בעבודת הכנה לקראת האירוע ולקחת בחשבון את אופיו של האירוע, כמות הילדים שיגיעו לאירוע ומקום האירוע. כך תוכלו להיות בטוחים כי ביצעתם את הבחירה הנכונה ותזכו לאירוע מוצלח ללא תקלות ואכזבות.

אנחנו בהופלך  - מתנפחים מצחוק מקפידים בכל שיחה עם לקוח לברר כמה שיותר פרטים אודות האירוע על מנת להביא למודעותו את המשמעויות של בחירת מתנפח כזה או אחר במטרה להבטיח התאמה אופטימאלית לצרכיו ולציפיותיו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הופלך - מתנפחים מצחוק

מוגש בחסות הופלך - מתנפחים מצחוק, הכתובת שלך להשכרת מתקנים מתנפחים לילדים שיעשו להם כיף אדיר ובמחיר שווה לכל כיס



 


מאמרים נוספים מאת הופלך - מתנפחים מצחוק
 
יום הולדת "דוגמניות" או חפש ת'מטמון? הבחירה ההגיונית וההולמת לימי הולדת
זה אפשרי ואפילו פשוט לארגן מסיבת יום הולדת כייפית,מהנה וילדותית בעצמינו. בואו נאפשר לילדים שלנו להישאר ילדים כל עוד זה אפשרי ונחגוג להם יום הולדת צנוע המתאים לגילם.

עצות שימושיות לבחירת מתקנים מתנפחים למסיבת יום הולדת
המאמר הבא יעסוק בשיקולים השונים שכדאי לקחת בחשבון בהשכרת מתקנים מתנפחים ויעזור לכם לבחור את המתנפחים המתאימים ביותר ליום ההולדת שלכם.

מדריך לבחירת גנראטור לאירוע – חלק 2
מי שבוחר לחגוג יום הולדת, או כל אירוע, מחוץ לבית- בגינה ציבורית או בפארק, לרוב יצטרך להשתמש במכשירים צורכי חשמל. הפתרון הוא להשכיר גנראטור לאירוע, אולם השאלה היא איזה? וגם אחרי שהבנו איזה, עדיין ישנם מספר דגשים שכדי לזכור במקרה כזה בכדי לא להיות מופתעים באירוע. על כך ניתן לקרוא במאמר הבא.

מדריך לבחירת גנראטור לאירוע – חלק 1
מי שבוחר לחגוג יום הולדת, או כל אירוע, מחוץ לבית- בגינה ציבורית או בפארק, לרוב יצטרך להשתמש במכשירים צורכי חשמל. הפתרון הוא להשכיר גנראטור לאירוע, אולם השאלה היא איזה? וגם אחרי שהבנו איזה, עדיין ישנם מספר דגשים שכדי לזכור במקרה כזה בכדי לא להיות מופתעים באירוע. על כך ניתן לקרוא במאמר הבא.

דגשים וטיפים בעת שימוש במתקנים מתנפחים – חלק שלישי
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

דגשים וטיפים בעת שימוש במתקנים מתנפחים – חלק שני
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

דגשים וטיפים בעת שימוש במתקנים מתנפחים – חלק ראשון
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

איך לבחור מתנפחים ליום הולדת – שאלת הגודל
החלטתם להשכיר מתנפחים ליום הולדת? לקוחות רבים המבקשים לבצע השכרת מתנפחים לא תמיד מודעים להבדלים הקיימים בין המתנפחים השונים ובהעדר ייעוץ והכוונה להתאמת המתנפחים לצרכיהם הם עלולים להתאכזב. בכדי להימנע מעוגמת נפש ועל מנת להבטיח כי אירוע יום ההולדת יעמוד בציפיותיכם מומלץ לקרוא מאמר זה בו תוכלו למצוא דגשים שכדאי לקחת בחשבון לפני השכרת המתנפחים.

דגשים בעת שימוש במתקנים מתנפחים משולבי מגלשה
מאמר זה עוסק בהוראות ובדגשים עליהם יש להקפיד במהלך השימוש במתקנים מתנפחים משולבי גלישה. הקפדה על הוראות ודגשים אלו הינה חיונית להבטחת שימוש מוצלח ובטוח במתקנים המתנפחים.

איך לבחור מתנפחים לאירוע או ליום הולדת בצורה נכונה
ילדים אוהבים לחגוג יום הולדת עם מתקנים מתנפחים. המאמר הבא יעסוק בשיקולים השונים שכדאי לקחת בחשבון לפני השכרת המתנפחים ויעזור לכם בבחירת המתנפחים המתאימים ביותר ליום ההולדת שלכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI