דף הבית עבודה וקריירה משאבי אנוש מה הוא מענה קולי לעסקים?
מה הוא מענה קולי לעסקים?
טל גת 19/06/14 |  צפיות: 3194

מה הוא מענה קולי לעסקים?
כאשר מצלצל הטלפון במשרד או במקום העבודה שלכם, כנראה שבצד השני של הקו יש לקוח שצריך את עזרתכם או אולי אפילו המעסיק שלכם או גורם חשוב אחר. במידה ואינכם פנויים לענות לטלפון עלים להשאיר מענה קולי שמבהיר היטב את אופן האפשרויות לצורך השארת מסר וכן האם ומתי תוכלו לחזור למטלפנים. כאשר ישנו עסק המורכב מיחידות רבות, ישנו קו טלפון אחד משותף לכל העסק. אולם, לכל מתקשר ופונה יש יעד אחר ממנו הוא מחפש מענה. לכן, יש להרכיב מערכת מענה קולי לעסקים שתפקידה לנתב את השיחות כך שכל שיחה תגיע ליעדה ובלי לעבור בתחנות מיותרות.

וישנה גם אפשרות מתקדמת יותר ומתחשבת הרבה יותר בה מקבלים מענה אנושי אמיתי- זה מראה שיש חשיבות ליחסי אנוש עם הלקוחות המתקשרים או הלקוחות הפוטנציאליים.


מאפיינים חשובים עבור מענה קולי לעסקים:
לקוחות רבים יפגשו את העסק שלכם דרך מערכת המענה הקולי. כך קורה בעולם שבו רבים מהשירותים ניתנים באמצעות הטלפון וללא צורך בהגעה ממשית למקום העסק. על המענה הקולי להיות ראוי ותואם את טיב העסק. קול שאינו נשמע באופן ברור וכן קול שאינו רציני או אינו קורא באופן המתאים את הטקסט שנועד למענה הקולי, עשוי להכתים את שמו של העסק שלכם ולגרום לעסק להיראות רע בעייני הפונים. לכן, עליכם להקפיד להשאיר מענה קולי לעסקים שהינו מענה יוקרתי, ראוי ומדויק ביותר תוך שימוש באנשים המתאימים לצורך ההקלטה.


מערכת לניתוב שיחות:
פונקציה חשובה ביותר עבור מענה קולי לעסקים הינה מערכת לניתוב שיחות. באמצעות מערכת זו המתקשר יכול לחייג את המספר המתאים לצורך הגעה לשלוחה המתאימה עבורו. כך נחסך זמן ומתקבלת התייעלות של מערך המענה הטלפוני במקום העסק. כמובן שחשוב שבכל שלוחה יהיה מענה אנושי זמין וראוי עבור הפונים.


למי פונים?:
כדי להתקין מערכת איכותית של מענה טלפוני ניתן לפנות לחברות שעוסקות בכך או לספקי תקשורת שיכולים לתת הדרכה לגבי האופן בו ניתן ליצור מערכת מתאימה לצרכים העסקיים שלכם. כמובן שכדאי לערוך בירור שוק מקדים לצורך הכרות עם מערכות מענה קולי מגוונות ושונות וכך להגיע לבחירת מערכת אולטימטיבית עבורכם. מענה קולי נעים וזמין יכול להיות מפתח להצלחה בעסקים ולעודד תקשורת מול הלקוחות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל גת


 


מאמרים נוספים מאת טל גת
 
מה הוא מענה קולי לעסקים?
כאשר מצלצל הטלפון במשרד או במקום העבודה שלכם, כנראה שבצד השני של הקו יש לקוח שצריך את עזרתכם או אולי אפילו המעסיק שלכם או גורם חשוב אחר. במידה ואינכם פנויים לענות לטלפון עלים להשאיר מענה קולי שמבהיר היטב את אופן האפשרויות לצורך השארת מסר וכן האם ומתי תוכלו לחזור למטלפנים. כאשר ישנו עסק המורכב מיחידות רבות, ישנו קו טלפון אחד משותף לכל העסק. אולם, לכל מתקשר ופונה יש יעד אחר ממנו הוא מחפש מענה. לכן, יש להרכיב מערכת מענה קולי לעסקים שתפקידה לנתב את השיחות כך שכל שיחה תגיע ליעדה וכמה שפחות המתנה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI