דף הבית עסקים שיווק ופרסום מה הם רולאפים ולמה הם משמשים?
מה הם רולאפים ולמה הם משמשים?
איציק דר 24/06/14 |  צפיות: 3477

תחום הפרסום הוא תחום רחב מאוד וכל בעל עסק מנסה למצוא איזה פרסום הוא זה שירים את העסק שלו וזה שבסופו של דבר יכניס לו לקוחות חדשים וירחיב את הארנק שלו. ישנם סוגי שלטים שונים אותם ניתן לשים בעסק, שלטים באיכויות שונות, מוארים, מפח ועוד, אך ישנה עוד דרך לפרסם את העסק, דרך שתופסת תאוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. שהינה – רולאפים. הרולאפים מיועדים לעמוד בכניסה לעסק או בכניסה לכנס שבו רוצים להציג מוצרים וחברות רבות כבר הבינו את החשיבות שלהם.

מהו הרולאפ?

רולאפים הם שלטים מתקפלים אשר מצד אחד נוחים מאוד למפרסמים מכיוון שניתן לנייד אותם ממקום למקום – כל מה שצריך הוא לגלגל אותם ולהכניס אותם לתוך התיקים שלהם ולנייד אותם לאן שרוצים, ומצד שני רולאפים תופסים תשומת לב רבה בכנס בו הם ממוקמים והם נחשבים הרבה יותר משלטים רגילים באפקט שלהם, בגרפיקה שניתן לשים עליהם ובסופו של דבר במשיכת הלקוחות הפוטנציאליים בזכותם. ניתן גם לעשות גרפיקה משני הצדדים כך שהאפקט הינו כפול.

איזה רולאפ מתאים לי?

כפי שציינו ישנם רולאפים מיני, רולאפים צד אחד וגם דו צדדיים ובסופו של דבר מה שחשוב הוא הגרפיקה והמסר השיווקי אותם הם מציעים כמו גם התאמת המסר למטרה שלשמה הם מוצגים. אם נניח יש לנו דוכן עוגיות בכנס, הדבר הנכון ביותר עבורנו יהיה להציב רולאפ עם תמונות מזמינות כדי למשוך קהל ולהוסיף להם מסר שיווקי קצר שיגרום לאורחים במקום להגיע ולטעום. לעומת זאת אם אנו מפרסמים שירות כלשהו אנו נרצה להעביר מסר שיווקי עם תוספת ויזואלית ובהבלטה מספר טלפון קליט שניתן לקבל שם פרטים נוספים. בהתאם למה שאנו צריכים שיהיה על הרולאפ נוכל לדעת גם מהם הגודל והגרפיקה אותם אנו צריכים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק דר


 


מאמרים נוספים מאת איציק דר
 
Skype for business
סקייפ מאפשרת לקיים ישובות עבודה כשכל אחד יכול להיות ממוקם בצד השני של העולם. עם האופציה של Skype for business כל אחד יכול לשבת עם המחשב שלו, והשאר יראו אותו וידברו איתו בקלות

מערכות ראש לטלפונים
מערכות כאלו מאפשרות לקיים שיחת טלפון ובמקביל לשלוח פקס, לשלוח מייל, לסדר משהו על שולחן העבודה, ואפילו לאכול. בנוסף, יש היום לא מעט בעיות גב וצוואר שכמעט ולא היו קיימות בעולם הישן,

מהן מערכות ראש תומכות LYNC?
LYNC הינה תוכנת מסרים מידיים של מייקרוסופט והיא בדיוק כמו סקייפ, מסנג'ר ודומיה אשר יש לה אפשרות לצ'ט בין אנשים, שיחות שמע, שיחות וידאו ועוד, אך הייחודיות שלה היא שהיא גם מרכזיית טלפונים

טלקול פתרונות תקשורת בע"מ מספקת פתרונות שונים למוקדי שירות
. ראשית, מערכות הראש במידה והן איכותיות מסננות רעש. במוקד כזה עם כל כך הרבה עובדים וטלפונים יהיה קשה לעובדים להתנהל ויהיה קשה לעיתים גם ללקוחות לשמוע את נותן השירות מרוב רעש. בנוסף, הידיים משוחררות

תאטרון באר שבע וההצגות המציגות בו
13/04/15 | תיאטרון
בכדי לא לפספס את ההצגות הטובות ביותר אשר מציגות בתיאטרון באר שבע, חשוב להישאר מעודכנים. ישנן מספר דרכים לשמור על עדכניות – ראשית כל ניתן לחפש ברשת האינטרנט את צירופי המילים תיאטרון באר שבע הצגות ולבחור באפשרויות הרלוונטיות והעדכניות ביותר.

אטרקציות ותרבות בבאר שבע
באר שבע מהווה ככתובת הנכונה עבור כל מי שמחפש פעילויות תרבותיות שונות באזור הדרום. תחת הכותרת תרבות באר שבע ניתן למצוא – בתי קולנוע, תאטראות, גלריות, מוזיאונים, אתרים היסטוריים, הרצאות, סדנאות ועוד מגוון רחב של אפשרויות.

מקרר מסחרי – תכונות ושימושים
13/04/15 | תעשייה
כל מי שעושה שימוש באותם מקררים מסחריים מכיר את הסוגים שונים של המקררים ואת ההבדלים ביניהם. כך שכל מי שמחפש מקרר מסחרי עבור מטרה מסוימת יוכל למצוא מקרר אשר נועד באופן פרטני עבור מטרה זו.

על מקפיא שוכב ושימושיו השונים
13/04/15 | תעשייה
הייחודיות של מקפיא שוכב על סוגיו השונים בא לידי ביטוי בעובדה שיש לו פונקציה מתקדמת של הפשרה עצמית. בנוסף, מקפיאים מהסוג הזה חוסכים במקרים רבים באנרגיה, כך שהעלויות עבור צריכת החשמל יהיו נמוכות יותר מאשר במכשירי הקפאה מסוגים אחרים.

על התפקידים השונים של מד מוליכות?
למדי מוליכות ישנם תפקידים רבים ומגוונים ובין היתר: אבחון של שינויים במקורות מים מסוגים שונים. בקה על תהליכים של ייצור מים טהורים. בקרה על מיהול של כימיקליים במים. בקרה על כניסת שפכים בעת תהלים של טיפול בשפכים ותפקידים נוספים.

הליך רכישת מכשור מעבדתי
בכדי להבטיח שאתם אכן רוכשים מכשור מעבדתי איכותי ומקצועי, ההמלצה היא למצוא חברה מקצועית וותיקה בעלת מוניטין בתחום זה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI