דף הבית קניות וצרכנות צרכנות תמיד טוב שיש בבית: מיני בר או בר ריצפתי
תמיד טוב שיש בבית: מיני בר או בר ריצפתי
מיכל ז 29/06/14 |  צפיות: 3070

מים נקיים הם לא אופציה אלא הכרח עבור הגוף שלנו. כידוע, הגוף שלנו מורכב מ 90 אחוז מים, מה שאומר שמים הם בהחלט מצרך הכרחי. כל אחד צריך לשתות לפחות ליטר וחצי במהלך היום, ויותר בימות שרב או אחרי פעילות גופנית. אבל לא רק הכמות חשובה, אלא האיכות, ולכן תמיד טוב שיש בר מים חדיש בבית.

למה לא שישיית מים מינרלים או מכשיר מים פשוט של חברת מים מובילה? הסיבה לכך היא פשוטה. לטווח הרחוק, המכשיר החדש משתלם יותר במחיר שלו ובהוצאות הנלוות על בדיקות והחלפת מסננים כל שנה בערך או חצי שנה. אם כן, למרות שמחירו גבוה יותר, הוא רכישה משתלמת למשך זמן.

כמו כן, חשוב לומר שברגע שיש בר מים חדיש בבית, לא צריך עוד ללכת לסופר כל פעם שהשישיות נגמרות; ואם יש מכשיר פשוט של חברת מים מובילה, לא צריכים להיות תלויים במשלוח אספקה של מיכלי מים חדשים. ולכן, יש כאן גם יתרון של נוחות.

ובנוסף לכל זה, גם הרבה יותר בריא לשתות בעזרת מיני בר מתקדם או בר ריצפתי טכנולוגי מאשר בעזרת האמצעים האחרים, מסיבות של איכות חיים- לא צריך לסחוב שישיות מים ולא צריך להתאמץ כדי להחליף מיכל מים שנגמר.

מכשירי המים החדשים הם, אם כן, חובה בכל בית. הם מספקים לנו מים נקיים וטעימים, והכי חשוב בריאים, ושומרים עלינו מרוצים ועל איכות חיים טובה יותר.

אם גם אתם רוצים מכשיר שכזה, מיני בר או בר מים שיושב על הרצפה, תוכלו להשיג אחד חדש במחירים שנעים בין כמה מאות שקלים לבין כמה אלפי שקלים. כמובן שמפתה לקנות מכשיר יד שנייה, אך לטווח הרחוק מדובר ברכישה שאינה משתלמת. אם אתם רוצים מכשיר שיהיה שימושי ויעיל לתקופה ארוכה, קנו מכשיר חדש. כמו כן, חשוב לזכור שמכשיר חדש מגיע עם אחריות, וכל זמן שתשמשו במכשיר בצורה ראויה לפי הוראות היצרן, האחריות תהיה בתוקף ותיתן לכם כיסוי במקרה של תקלות מסוימות.

לסיום, כמה מאות או אלפי שקלים באופן חד פעמי, פלוס סכום קטן יחסית מדי שנה להחלפת מסננים, הם כל מה שצריך כדי לשתות מים מעולים!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI