דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן למה כדאי לקנות דירה בבאר שבע להשקעה?
למה כדאי לקנות דירה בבאר שבע להשקעה?
רותם וובז 29/06/14 |  צפיות: 2941

דירה להשקעה היא אפשרות לקבל תשואות יפות למי שיש סכום כסף לא מבוטל שצבר עם השנים. אבל דירה להשקעה צריך לדעת איפה לקנות, אם ניקח דירה בת"א הרי שהעלות שלה תהיה כה גבוהה עד שנכסה את העלות דרך שכירות שנגבה נצטרך לחכות כמה שנים טובות עד שהנכס יניב רווחים, ואם נשפץ ונמכור את הנכס התשואה לא תהיה כה גבוהה כמו שציפינו.

למידע נוסף אודות השקעות נדל"ן בארץ כנסו לאתר http://www.z4n.co.il

דירות בבאר שבע הן בעלות תשואה של 6.5% יותר גבוה מאזורים אחרים בפריפריות, היום מחירי הדירות בעיר באר שבע נמוכים יחסית למקומות אחרים באזור המרכז השפלה והסביבה, יחד עם זאת מחירי הדירות בבאר שבע צפויים לעלות עם השנים בגלל ההתפתחות שבה נמצאת העיר.

לכן באר שבע הפכה ליעד אטרקטיבי מבחינת השקעות נדל"ן, מכמה סיבות:

מחירי הדירות- היום ניתן לרכוש דירה בבאר שבע של שני חדרים בעלות של 150,000 ₪ ואפילו פחות, התשואה על הדירה הנ"ל הוא לפחות 10%.  בעיר באר שבע תוכלו למצוא דירות 4 חדרים במחיר של 650-700 אלף ש"ח (בערך) ולהשכיר אותה תמורת 3500 ₪ לחודש (בערך). מחרים כאלה לא קיימים באזור המרכז השפלה השרון והסביבה.

יחד עם זאת גרומים יודעי דבר צפויים שמחירי הדירות יעלו עם השנים כי הביקוש לרכישת דירה בבאר שבע עולה, ההתפתחות של העיר בשנים האחרונות מבחינת תחבורה ונגישות, יעדי בלוי מרכזיים עם מתחמי קניות גדולים, הופכים את באר שבע לעיר שלא חסר בה שום דבר ויתרה מזאת, בגלל הקרבה להון אנושי אקדמאי עוד ועוד מרכזי תעסוקה נפתחים בעיר, חברות היי טק רבות עוברות לבאר שבע גם בגלל העלויות הנמכות של השכרת משרדים וגם הארנונה הנמוכה יחסית לאזור המרכז. מה שגורם לכך שהיום מבחינת אוכלוסייה יש יותר היצע של מקומות עבודה מאשר ביקוש, איפה עוד בישראל קיים היצע גבוה יותר מביקוש לעבודה?

הון אנושי בעל השכלה גבוהה, בבאר שבע יש כמה מוסדות אקדמיים בניהם אוניברסיטת בן גוריון. המכשירה מאות אלפי סטודנטים לתחומי לימודים שונים ומגוונים, אותם סטודנטים מחפשים עבודות בשעות גמישות על מנת שיוכלו לממן את הלימודים וחיים כסטודנטים, הם נכנסים לחברות גדולות ועם סיום התואר יכולים להשתלב בתפקידים ניהוליים בחברה.

ההיצע הגדול של עבודות בתחום היי טק בבאר שבע, גורם למשפחות לעבור אל העיר על מנת למצוא מקום עבודה יציב. מה שאומר שעם הזמן עוד משפחות יעברו לעיר הזו על מנת למצוא עבודה, האוכלוסייה תגדל, הביקוש לדירות יעלה וכך גם המחירים.

לחיפוש דירות להשקעה ודירות בבאר שבע בפרט כנסו ללוח הדירות הגדול ביותר http://www.z4n.co.il/לוח_דירות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם וובז


 


מאמרים נוספים מאת רותם וובז
 
אימון כושר אישי לנשים בהריון
הקפדה על תזונה נכונה ופעילות גופנית חשובה תמיד לאורך כל שנות חיינו, אך במיוחד לנשים בהריון. בזמן הריון הגוף שלנו משתנה, התגובות משתנות, ההורמונים משתוללים, והרצון שלנו לאכול גובר.

טיפים חשובים לרכישת קלנועית
16/09/14 | רכב
קלנועית הינה רכב ממונע, הפועל על מצבר (סוללה), ובטיחותי מאוד יחסית לאופניים או כיסא גלגלים חשמלי. הקלות של הגעה ממקום למקום בעזרת כלי הרכב הקטן אל במאוד יציב משנה חיים של אוכלוסיות שלמות של קשישים או בעלי מוגבלות פיזיות

טבעות אירוסין במראה יוקרתי במחיר זול
06/08/14 | חתונות
אין ספק שהצעת נישואין הוא רגע קסום ומרגש לשני הצדדים, אפילו גברים שאינם מפגינים רגשות בציבור יתרגשו במעמד הצעת הנישואין, והסיבה לכך היא ברורה. הם עומדים להציע לבת הזוג לחלוק את שארית החיים יחד.

איתור תקלה במצבר לרכב
30/07/14 | רכב
המצבר מהווה את ליבו של הרכב, הוא האחראי לספק חשמל עבור ההתנעה ועבור כל רכיבי החשמל האחרים. מצבר הוא חלק מרכזי בכל רכב, מאופנוע ועד משאית או אוטובוס.

טבעת אירוסין הדרך הנכונה לשם
שוק הרווקים והרווקות הפך להיות קשה יותר, בעל חוקי משחק שונים מאשר בעבר, וגם מוצף הרבה יותר משנים קודמות

טבעות אירוסין היופי שמעבר
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא מרגשת, אך בניגוד לדעה הרווחת לא מדובר באקט ספונטני אלא ברגע שחייב להיות מתכונן מראש בקפידה.

לא חייבים לרוקן חסכונות בשביל טבעת אירוסין
יש לא מעט סיבות לחששות ברכישת טבעת אירוסין, אחת מהן היא סיבה כלכלית. המחשבה שמדובר בטבעת מאוד יקרה אינה נכונה לגמרי.

רוצה טבעת אירוסין כמו בסרטים
רוב הנשים שנמצאות הזוגיות מחכות לרגע המיוחל בו בן הזוג יכרע על הברך ויציע להן נישואים. אבל לא תמיד הרגע הזה מגיע, ויש לא מעט נשים שמוצאות את עצמן במערכת יחסים ארוכה ובלי טבעת אירוסין.

בלונים לאירועים הטרנד החם
תחום האירועים מתנה ומתפתח כל הזמן יש לא מעט רעיונות מקוריים שתפקידם להרים את האירוע ולגרום לאורחים ולמארחים חגיגה מושלמת.

מזרונים מה חשוב לדעת עליהם
08/07/14 | אדריכלות
להלן עובדה חשובה: שליש מחייו של כל אדם הם בשינה, לכן אם תוחלת החיים המקסימלית של בני האדם יום היא 100 שנים אז יותר מארבעים שנים הם תחת מצב שינה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI