דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים גבולות השביתה !
גבולות השביתה !
ירון כהן - ארגונים עסקיים 29/06/14 |  צפיות: 6437


נשאלת השאלה האם שביתה מסוג זה, שבהן העובדים מגיעים לעבודה ,אך מחליטים להימנע מביצוע חלק ממנה הן לגיטימיות וחוקיות ?.. והאם בעקבות המקום הגדול של התקשורת בחיינו והרצון לגייס את אהדת הציבור נכנסנו לסוג חדש של מאות בארגונים ?..

עו"ד יעקב מילשקביץ שותף בנ.פינברג ושות' - התשובה שלילית .:" מבחינה חוקית, שביתה צריכה להיות פסיבית ולא אקטיבית ....אי אפשר לסגור בשרשראות שערי מפעל... מה שהיה בקווים זה גזל מהמעסיק . זה כמו שמוכרים בחנות יתחילו לחלק סחורה בחינם ".

מתוך הכתבתה : דרור אטרי חבר נשיאות הארגונים הכלכליים אומנם סבור שהשביתה היא זכות יסוד של העובדים ומכיר בצורך בהידברות , אבל לדבריו, " הצעדים של עובדי קווים הם חמורים וגורמים נזק שעלול להוביל לקריסה של העסק. העובדים צריכים להפגין אחריות .אי אפשר להרחיק לכת עם נשק השביתה ולהכריז על שביתה בהניף יד . מעסיקים רואים בעובדים כחלק מהמשפחה ופגיעה בעסק עלולה להשליך גם על העובדים".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון כהן - ארגונים עסקיים


 


מאמרים נוספים מאת ירון כהן - ארגונים עסקיים
 
גבולות השביתה !
שבוע שעבר התראיין יו"ר האיגוד וחבר נשיאות הארגונים העסקיים דרור אטרי לכתבתה של דפנה ברמלי גלובס - גבולות השביתה ,בה הציג את עמדת המעסיקים בישראל וזאת לאור השביתות האחרונות במשק : - החלטת דיילי אל על משבוע שעבר שלא להגיש א...רוחות בוקר לנוסעים , - עובדי חברת קווים שהחליטו לא לגבות תשלום על נסיעה מהנוסעים ועוד...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI