דף הבית קניות וצרכנות רהיטים מזנונים
מזנונים
עיצוב הבית 02/07/14 |  צפיות: 7145

החלטנו ששלל השידות והאלתורים כבר אינם מתאימים לריהוט הסלון הגיע הזמן שנעבור שלב בזוגיות המשפחתית ונקנה מזנון חדש!!

תאמינו או לא, קניית מזנון היא ניהול פרויקט לכל דבר בעיקר כשאינך לבד. החל מהשיחה על איזה סוג מזנון האם עליו להיות מזנון פרקטי או מעוצב ויפה , כמובן שרצינו לשלב בו את שתי האופציות ואח"כ מתחיל כל עניין של איך המזנון צריך להיראות, איזה צבע לדעתי הוא המתאים ביותר כשכמובן לדעתו של בעלי הצבע אינו בהכרח יפה כמו מה שהוא בחר..

אז בכדי שהפרויקט לא יהפך לנו לסיוט, החלטנו לעשות לנו יום כייף ולנסוע לחנות ריהוט ספציפית שחבר סיפר לנו עליה ולאחר מכן לאכול במסעדה ומשם להמשיך לבילוי היום.

נסענו שנינו מאושרים מההחלטה והגענו לחנות ריהוט שמוכרת גם מזנונים, גילינו שאין לה הרבה מה להציע במקרה שלנו ומה שכבר היה, היה יקר מידיי לטעמינו. מאוכזבים מעט החלטנו בכל זאת לנצל את היום ולעשות לנו המשך יום נעים ולא לדבר על כך יותר.

כאשר הגענו הביתה החלטנו לשבת מעט לצד המחשב ולפשפש באינטרנט לראות תצוגות של מזנונים ולראות מה מתאים לנו מבחינת צבעים סגנונות וכמובן מחיר. חיפשנו וחיפשנו והשווינו עד שטבענו בים של אופציות והצעות בכל הארץ. הגענו אף לאתרים בחו"ל אך כאן בהחלט החלטנו לעצור. שהרי לא נטוס לחו"ל בכדי לקנות מזנון ובכלל מי מזמין מצרך שכזה באינטרנט, גם אנחנו הבנו שיש גבול.

אז נתנו לזמן לעשות את שלו והנחנו לדברים מעט לעבור ומידיי פעם פשפשתי בעיתונים של עיצובים והסתכלתי כך בהצעות אך לא אמרתי מילה. יום שבת אחד בעלי ניסה לפתוח את המגירה של השידה הישנה וזו נשברה ויחד עימה נפלו הדברים שהיו בפנים. החלטנו שוב קונים מזנון חדש. זה שיכיל את הכול בצורה מסודרת וייתן לנו גם מרווח בסלון ובכך יהיה פרקטי לכל דבר.

החלטנו שוב שנסע בכייף אך הפעם נהפוך זאת למסע קניות אחד מלא שבו לא ניאלץ לחזור לאחור, ביררנו באינטרנט בדקנו מס' חנויות קרובות זו לזו ונסענו לאזור הנקוב. עברנו בין החנויות ביררנו מחירים, לשמחתנו מדובר בזמן של חגים כך שזכינו במבצעים בחלק מהמקומות וזה בהחלט עזר לנו להחליט. בסופו של דבר מצאנו מזנון שהינו פרקטי אך גם יפה וחשוב מהכול התאים לטעם של שנינו.

לסיכום אני חייבת לומר שנכון, לא פשוט באף קנייה למצוא את הדבר שמתאים לך בדיוק כמו בסיפור זה המזנון, אך חשוב לדעת לאן הולכים ולמצוא מס' רעיונות ופתרונות לעיצוב הבית IN1 בכדי שתהיה לנו האפשרות לבחור ולבדוק וגם להתחרט על החלטה ראשונית ולחזור ולשוב לחנות הקודמת ובכך לוודא שעשינו את הדבר הנכון ולצאת מהקנייה באמת מרוצים ללא מחשבה שנייה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עיצוב הבית

חדשות עיצוב הבית - www.in1.co.il



 


מאמרים נוספים מאת עיצוב הבית
 
מזנונים
02/07/14 | רהיטים
החלטנו ששלל השידות והאלתורים כבר אינם מתאימים לריהוט הסלון הגיע הזמן שנעבור שלב בזוגיות המשפחתית ונקנה מזנון חדש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI