דף הבית חינוך ולימודים לימודי תעודה ומקצוע מרתונים לקראת הבגרות במתמטיקה
מרתונים לקראת הבגרות במתמטיקה
בוגי אוני 22/07/14 |  צפיות: 3988
מרתון כהכנה לקראת הבגרות במתמטיקה

לאחר שלמדנו את כל הנושאים שיש לדעת בבגרות במתמטיקה עלינו לפתור עשרות ומאות תרגילים ברמה של בחינת בגרות. לאור הניסיון הרבה שצברנו במשך השנים אנו יכולים להגיד בלב שלם שרק תלמידים הפותרים שאלות מבחינות בגרות משנים קודמות או שאלות ברמה של בחינות בגרות מצליחים להוציא ציונים גבוהים מאוד בבגרות במתמטיקה. במבחן הראשון והשני יהיה לכם, תלמידי בגרות אונליין, קשה לפתור שאלות מבחינות בגרות, ואכן הרבה תלמידים מתחילים לחשוש כאשר הם מתחילים לפתור בגרויות משנים קודמות, אך אל דאגה, כבר במבחן השלישי תשימו לב שפתאום מאוד פשוט לפתור שאלות מבחינות בגרות. הסיבה העיקרית לכך שבהתחלה תלמידים מתקשים בפתרון שאלות מבחינות בגרות היא בעיקר בגלל ניסוח השאלה והמספר הרב של סעיפים, שימו לב לעתים קרובות יש קשר בין הסעיפים בבגרות במתמטיקה. אז איך מתגברים על הבעיה? פשוט ממשיכים לפתור ואם נתקעים בתרגיל או שאלה צוות המתרגלים של בגרות אונליין ישמח לעזור לכם.

מרתונים כנוסחה להצלחה

בבגרות אונליין התלמידים הנרשמים לקורס להשלמת הבגרות במתמטיקה או לקורס לתלמידי תיכון זכאים לקבל את קורסי המרתון שלנו כחלק מההרשמה, קורסים אלו הם שבסופו של דבר יביאו אתכם מציון בינוני להצטיינות בבגרות במתמטיקה.

בקורסי המרתון אנו פותרים עשרות ומאות תרגילים מבחינות בגרות משנים קודמות וממתכונות אשר נכתבו על ידי צוות בגרות אונליין, לאחר קורס המרתון תלמידי בגרות אונליין מרגישים מוכנים לבחינה ומוכנים להוציא את המקסימום שאפשר והרי אין פלא, כפי שציינו קודם, פתרנו את כל סוגי השאלות שעתידים להיות בבחינה. בקורסי המרתון אנו פותרים בשיעורי וידאו (שיעור בדמות תרגול הנעשה על גבי לוח אלקטרוני) את בחינות הבגרות משנים קודמות, עושים חזרה על נוסחאות חשובות ושמים דגש על  דרכי פתרון ובדיקה של הפתרון. אנו מעודדים את תלמידי בגרות אונליין לשאול שאלות במידה ולא הבינו את הפתרון או חלק ממנו. בנוסף ניתן לקבוע שיעורים פרטיים עם המורה והמתרגל, בשיעורים אלו נכין סיכום של החומר הנלמד ונפתור ביחד 1 על 1 שאלות מבחינות בגרות. קורס המרתון בבגרות אונליין הוא שמביא את התלמידים לציון הרצוי!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בוגי אוני


 


מאמרים נוספים מאת בוגי אוני
 
מרתונים לקראת הבגרות במתמטיקה
לאחר שלמדנו את כל הנושאים שיש לדעת בבגרות במתמטיקה עלינו לפתור עשרות ומאות תרגילים ברמה של בחינת בגרות.

הטיפים הכי חשובים להצלחה בבגרות במתמטיקה
אין כל ספק כי בגרות במתמטיקה היא אחת הבגרויות החשובות ביותר. הציון מהווה פרמטר משמעותי בעת קבלה ללימודים גבוהים. קיימות פקולטות אשר דורשות ציון מתמטיקה גבוה ביותר ברמה של 4 או 5 יחידות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI