דף הבית קניות וצרכנות קניות סוגי מזרוני איכות
סוגי מזרוני איכות
עמנואל רהיטים 04/08/14 |  צפיות: 2996

איזה יופי, חזרתם מיום העבודה שלכם, הנחתם את התיק, התקלחתם, ראיתם קצת טלוויזיה, ולאחר יום עבודה מתיש שהייתם בו כל היום על הרגליים מהבוקר עד הערב, מגיע לכם גם לישון איזו שינה טובה מתישהו. מזרנים הם החברים הטובים ביותר שלנו בכל מה שקשור השינה, בגלל החלק החשוב שיש להם באיכות השינה שלנו.

בעבר מזרנים לא היו דברים כל כך מסובכים ,ולא היה מגוון גדול מדי של מזרונים כורסאות וספות במבצע. עם השנים הבינו יותר ויותר את החשיבות שיש על איכות השינה שלנו. מזרן טוב יכול לחסוך לנו כאבי גב,אם הוא מתאים לנו,הוא יכול למנוע זעזועים,והוא עמיד לאורך זמן. המון מחקרים נעשו כבר לגבי השינה שלנו,והממצאים הם ברורים,למזרן שעליו אנחנו ישנים יש תפקיד חשוב בכך שהוא זה שאמור להפוך אותנו לאנשים טובים יותר בבוקר.

ישנם כמה וכמה סוגי מזרנים הנפוצים כיום בשוק-

מזרן לטקס-מזרני הלטקס נחשבים למאוד פופולאריים היום בשוק,כיוון שהם נחשבים למאוד נוחים. מבנה המזרון הוא כזה,שהשכבה הפנימית שלו היא בעצם ספוג,שמעליו יש שכבת לטקס ומעליו הבד. מה שמשפיע בייחוד על מחיר המזרון היא שכבת הלטקס. בעבר היו עושים מזרנים מלטקס בלבד,אבל הבינו שהלטקס הוא חומר יקר,והצרכן הממוצע לא הצליח לעמוד במחירים הגבוהים כיום ישנה שכבת לטקס,שככל שהיא עבה יותר,המחיר יהיה גבוה יותר. קשיחות המזרון נמדדת דווקא בעיקר על הספוג שבתוך המזרון. ככל שהספוג צפוף יותר,כך המזרן יהיה קשיח יותר.

מזרונים "אורטופדיים"-ובכן,בקטגוריה הבאה נוכל למצוא 2 סוגי מזרנים-ויסקו ג'ל,וטמפור. מזרנים אורטופדיים מורכבים מחומרים אשר פותחו במעבדות מחקר,חלקם אפילו של NASA,והתפתחו על ידי מחקרים שניסו להבין איך המזרן משפיע על איכות השינה שלנו. מזרנים אלה מכילים ג'ל,שמה שמייחד אותו הוא שיש לו "זיכרון",מזאת אומרת?,שהוא יכול לחזור לצורתו הטבעית לאחר שאנחנו קמים מהמזרון. תוך כדי השינה,המזרן מקבל את צורת הגוף שלנו,ולכן הוא מותאם למבנה הפיזיולוגי של הגוף.

מזרני קפיצים-מזרנים אלה נחשבים לישנים יותר בשוק. מזרנים אלה מכילים שכבת ספוג,שבתוכה יש קפיצים סליליים. אחד הדברים שמשפיעים ביותר על איכות המזרון,הוא צפיפות הקפיצים. ככל שצפיפות הקפיצים תהיה נמוכה יותר,כך יהיו פחות זעזועים למזרון. בחלק ממזרני הקפיצים,יש חומר שנקרא אקרילן,שמסייע לכך שהמזרון יהיה רך יותר ונעים יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עמנואל רהיטים

עמנואל רהיטים - http://www.emanuelfurniture.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת עמנואל רהיטים
 
סוגי מזרוני איכות
04/08/14 | קניות
איזה יופי, חזרתם מיום העבודה שלכם, הנחתם את התיק, התקלחתם, ראיתם קצת טלוויזיה, ולאחר יום עבודה מתיש שהייתם בו כל היום על הרגליים מהבוקר עד הערב, מגיע לכם גם לישון איזו שינה טובה מתישהו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI