דף הבית עסקים עסקים - אחר מגורים בכרמיאל לנוכח מחירי הנדלן
מגורים בכרמיאל לנוכח מחירי הנדלן
מיכל ז 17/08/14 |  צפיות: 3242

הלוואי וכולנו היינו יכולים לגור באזורים הכי מרכזיים בארץ, היכן שיש היצע מקומות עבודה גדול יותר ובדרך כלל גם משרות פנויות ושכר הרבה יותר אטרקטיביים. הבעיה היא שמחירי הנדלן עלו כל כך הרבה בשנים האחרונות, כך שרובנו איננו יכולים להתגורר באזורים האלו.

לנוכח עליית מחירי הנדלן, הרבה אנשים מחפשים מקומות חדשים לקנות בהם בית למגורים, מקומות שגם בהם הנדלן התייקר אך המחירים של הנדלן הם בין הזולים ביותר.

כרמיאל על המפה!

בשנים האחרונות, במקביל לעליית מחירי הנדלן ומעבר של אנשים ממקומות מרכזיים לפריפריות, עסקים בכרמיאל והסביבה החלו להתפתח ועסקים ותיקים החלו לגדול. משום כך, כרמיאל מקבלת בימים אלו הרבה יותר תשומת לב מבעבר. אם לפני כן היא נחשבה לעיר פחות מבוקשת, היום אפשר לראות שהרבה אנשים עוברים לגור בה, בעיקר צעירים.

כרמיאל היא עיר שגדלה והתפתחה עם השנים. היום יש בה את כל מה שאנחנו צריכים, לרבות גנים ובתי ספר, מרכזי קניות, סניף של ביטוח לאומי, שפע של מקומות בילוי ועוד. אפילו יש את אחת מהמכללות המצליחות ביותר בישראל- מכללת אורט בראודה.

עם קרבה למקומות עבודה רבים, כדוגמת רפאל שנמצא לא רחוק, ועם כל מה שיש לעיר להציע מבחינת בילוי, תעסוקה, חינוך וכן הלאה, אין ספק שמדובר בעיר שכדאי להכיר מקרוב.

לגור אל מול נופים ירוקים

כרמיאל מחולקת לשני אזורים עיקריים- יש אזורים גבוהים יותר ויש אזורים נמוכים. מדובר בעיר יחסית קטנה, אבל יש הבדל בין האזור הגבוה לאזור הנמוך בכל מה שקשור לנוף מסביב. באזורים הגבוהים, למשל ברחוב מצפה נוף, רבים מהתושבים נהנים מנוף ירוק מביתם, נוף הפונה אל גבעות הנמצאות מסביב.

את הנוף הירוק המשגע הזה אפשר להשיג מבלי לשלם סכומי עתק. בית קרקע 100 מ"ר עם 4 חדרים בכרמיאל יכול להיות שלכם בעבור כ 1.5 מיליון שקלים. מדובר בסכום קטן לעומת מחיר משוער של בית כזה באזורים מרכזיים, למשל באזור הקריות.

אם אתם רוצים לגור בכרמיאל בשכירות, גם אז תיהנו ממחירים שפויים בהשוואה לאזורים מרכזיים

ומה לגבי עבודה?

כאמור, יש שלל עסקים בכרמיאל ובסמוך לעיר. כל אחד יכול למצוא את העבודה שמתאימה לו, אם מדובר בעבודה מזדמנת לסטודנטים שלומדים באורט בראודה, אם זה לצעירים אחרי צבא או בזמן השירות הצבאי וכן הלאה. מבוגרים שמחפשים תעסוקה הולמת לכישוריהם יוכלו למצוא את מבוקשם במרחק נסיעה מכרמיאל. בין השאר, לא רחוק מהעיר נמצא אזור תעשייה ברלב. בנוסף לכך, תוך נסיעה של חצי שעה אפשר להגיע למרכז נעמן של הקריות ולאזור תעשייה מילואות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI