דף הבית ביטוח ביטוח כללי למה חשוב לעשות ביטוח מקיף לרכב
למה חשוב לעשות ביטוח מקיף לרכב
אבי 28/08/14 |  צפיות: 4563

באמצע הלילה קיבלתם את השיחה שתמיד חששתם ממנה – בתכם הייתה מעורבת בתאונת דרכים למרבה המזל, היא יצאה ללא פגע שכן הפגיעה הייתה מינימאלית. היא וחבריה בסדר, ברוך השם, מלבד ההלם הנפשי המובן. היא לא אשמה, ולמה שתהיה? אימנתם אותה להיות הנהגת הכי טובה שיש, אבל לצערכם לא כל הנהגים על הכביש זהירים ומיומנים כמוה. התבוננו במהדורות החדשות – תאונה קטלנית כאן, תאונה עם נזק רב שם – אין לסמוך על שאר הנהגים שינהגו באותה זהירות כמוכם.

תאונות הן דבר יקר – הן בחיים, הן ברכוש

אתם בוודאי זוכרים את הנזק הרב שנגרם.המכונית ניזוקה, ללא שום צל של ספק, בצורה די קשה. פתאום, כמו מתוך חלום, עולה השיחה עם נציג חברת הביטוח רק לפני כמה אותה שיחה אודות ביטוח רכב, כאשר הוא הציע לך להחליף בין ביטוח חובה לרכב אשר ברשותך עכשיו, עבור ביטוח מקיף לרכב, אשר יכול היה לחסוך לך לא מעט כסף. מה שבטוח זה שבפעם הבאה אתה תהיה מוכן, שכן מעתה ואילך אתה תצטייד בביטוח, הלא כך? אני בטוח שלאחר קריאת המידע שכן, התשובה תהיה כן.

ביטוח חובה – הוא שם, אבל לא ממש מורגש

ביטוח חובה לרכב נשמע די משתלם במבט ראשון – זול ונותן מענה במקרים של פציעה. די שימושי לא? לא במיוחד כאשר אנו מבינים שרוב התאונות לא מסתיימות עם פציעה לנהג, אך כן עם פגיעה לרכב. כל מכונית, מרשימה ככל שתהיה, מורכבת מחומרים יחסית פגיעים. הם אמנם מסוגלים להגן עליך במקרה של תאונה, אבל אך כל דבר קטן עלול לגרום להם נזר, אשר יקר מאוד עבורך. ביטוח רכב בסיסי כמו ביטוח חובה לרכב אמנם יכסה אותך במקרה שבו נפגעת, אך לא נותן שום פיצוי בנוגע לתיקוני הרכב

ביטוח מקיף – להיות מוכן לכל תרחיש

ביטוח רכב מסוג ביטוח מקיף לרכב, לעומת זאת, יעיל הרבה יותר. הוא עולה יותר מדי חודש, נכון, אך במידה ותצטרך לשלוח את רכבך למוסך – ההשקעה תשתלם שכן תחסוך את הסכומים החודשיים הקטנים ששילמת – והרבה מעבר לכך. ביטוח מקיף לרכב ייתן לך מענה אשר יגרום לך להפסיק ולחשוש מכל ביקור במוסך. תחשוב על זה כמעין כרטיס חבר מועדון, אשר אמנם מעלה את החיוב שלך, אך מדי פעם אתה מבין שבלעדיו, היית משלם הרבה יותר. אל תחשוב רק על המחר, רכוש ביטוח מקיף ותיהנה משקט ארוך טווח.

אין דבר יותר משמח מאשר את הרכב לבטח

טוב, אולי הכותרת קצת מטעה, אבל אני בטוח שבמקרה של תאונה, עצם העובדה שאתה מבוטח תשפר את מצב הרוח, שכן כעת תהיה מכוסה לחלוטין מבחינת העלויות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI