דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות מרכז כנסים
מרכז כנסים
מרגלית 10/09/14 |  צפיות: 3374

בחירה של מרכז כנסים


התכוננתם להרצאה, אתם מוכנים להעביר את הכנס או יום העיון ונשאר רק פרט אחד לטפל בו – מקום לעריכת הכנס. לא פשוט למצוא מרכז כנסים שיספק את כל הדרוש לקיומו של כנס מושלם – חלקם נמצאים באזור לא נגיש, לאחרים אין אולם כנסים גדול מספיק בשביל להכיל את כל משתתפי הכנס וכו'.


מרכז כנסים הינו פרט הכרחי וחשוב בכל כנס, הרצאה או יום עיון. מרכז כנסים הוא שיוצר את האווירה ומסייע להרצאה שאתם מעבירים להיראות מקצועית יותר. במידה והמקום בו נערך הכנס מצויד היטב, כולל כיסאות לישיבה נוחה, מקרנים, רמקולים וכל ציוד המולטימדיה המתקדם הנדרש הסיכוי שהרצאה תעביר רושם חיובי על המשתתפים ותותיר בהם חותם עמוק הינו גבוה יותר.


מרכז כנסים איכותי שמכבד את עצמו ישמח להציע לכם ולמשתתפי הכנס שירותים נוספים במטרה להפוך את השהייה שלכם במקום למיוחדת במינה ויוצאת דופן. כך למשל, בחלק ממרכזי הכנסים תוכלו ליהנות משירותי הסעדה, שירותי קייטרינג, ארוחות מסודרות או ארוחות קלות הכוללות קפה ומאפה, סנדוויצ'ים וכו'.


במרכז כנסים איכותי אפשר גם ליהנות מאירוח שיאפשר לחלק על הפעילות שתכננתם על פני מספר ימים. שירותי אירוח יכללו אכסון בחדרי אירוח, ארוחות בוקר ויספקו לכם את כל הנדרש למשך תקופת שהייתכם במקום. בחלק מהמקומות ישנם אף בריכות שחייה, מגרשי ספורט ומתחמי בילוי נוספים להנאתכם כך שתוכלו לשלב פעילות מהנה בתוך יום העיון.


בחרו מרכז כנסים בכובד ראש. במקום שתבחרו תלוי הרושם שיותיר יום העיון שתעבירו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרגלית


 


מאמרים נוספים מאת מרגלית
 
אולם כנסים להשכרה
אולם כנסים להשכרה מתאים למי שמחפש מקום בו יוכל לערוך כנס, יום עיון, הרצאה, ישיבה, סדנה, סמינר או כל התכנסות שכוללת מספר רב של משתתפים. בחירת אולם כנסים להשכרה נעשית על סמך מספר קריטריונים. במאמר טיפים לבחירה חכמה של אולם כנסים להשכרה.

מרכז כנסים בתל אביב
מדוע לקיים הרצאה דווקא במרכזי כנסים בשפלה, בצפון ובאזור ירושלים ולהימנע מקיום כנסים בתל אביב? חסרנות של מרכזי כנסים בתל אביב והמרכז ויתרונות של מרכזי כנסים בשאר אזורי הארץ.

מרכז כנסים
התכוננתם להרצאה, אתם מוכנים להעביר את הכנס או יום העיון ונשאר רק פרט אחד לטפל בו – מקום לעריכת הכנס. לא פשוט למצוא מרכז כנסים שיספק את כל הדרוש לקיומו של כנס מושלם – חלקם נמצאים באזור לא נגיש, לאחרים אין אולם כנסים גדול מספיק בשביל להכיל את כל משתתפי הכנס וכו'. כך תבחרו את מרכז הכנסים האידיאלי בשביל יום העיון שתכננתם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI