דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט וכושר גופני - אחר מנשא מים
מנשא מים
רונן 15/09/14 |  צפיות: 12506

מהו מנשא מים?

מנשא מים הוא מעין תיק המורכב על הגב ונועד להכיל שקיות שתיה או מערכות שתיה המאובזרים בצינור ופיה להתזת מים ישירות לתוך הפה ללא צורך להסיר את התיק מהכתפיים. באקלים הישראלי חשוב מאוד להתמיד ולשתות כמויות מים גדולות. מנשא מים נועד לעודד שתיית מים בעיקר במהלך עיסוק בפעילות גופנית, ספורט או טיולים בטבע.

מנשא מים נרכש בדרך כלל על ידי ספורטאים, אצנים ורוכבים אופניים הזקוקים למקור מים נגיש במהלך פעילותם הגופנית. גם חובבי טבע ומטיילים נותנים עדיפות למנשא מים על פני תיק רגיל.

סוגים של מנשאי מים

ישנם מספר סוגים של מנשאי מים. מנשא מים חייב לענות על הצרכים של קהלי היעד שלו. למשל, מנשא מים לספורטאים צריך להתאים לעיסוק בפעילות אינטנסיבית ולכן חייב להתלבש על הגוף באופן אידיאלי על מנת להבטיח עיסוק בספורט בלא מפריע. כמו כן, מנשא מים לספורטאים חייב להיות עשוי מחומרים איכותיים אשר יאפשרו לגופו של הספורטאי "לנשום" ולא יגרמו לו להזיע יתר על המידה.


מנשאי מים למטיילים מתאפיינים בממדים גדולים יותר על מנת להכיל לא רק את מערכות השתייה אלא גם פריטים וחפצים נוספים למהלך הטיול.

כיצד בוחרים מנשא מים?

אם אתם בוחרים מנשא מים ראשית כל בחרו במוצר שתואם את הצרכים שלכם. במידה והמנשא נועד לעיסוק בספורט בחרו מנשא מים קומפקטי שמתלבש על הגב והופך ל"חלק בלתי נפרד מגופכם" כך שלא יפריע להם לבצע את הפעילות הגופנית. אם המטרה היא לצאת לטיולי שטח כדאי שתבחרו במנשא בעל חללים פנימיים גדולים, כיסים ופתחי אחסון רבים ככל הניתן (בנוסף לכיס עבור מערכת השתייה).

בחרו מנשא מים שעשוי מחומר איכותי, מאוורר וחזק. עדיף לעבוד עם היצרניות המובילות והמוכרות בתחום ייצור של מנשאי מים ומערכות שתייה – כך תוכלו להיות בטוחים כי מדובר במוצר איכותי ואמין.

שתהיה לכולנו פעילות מהנה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן


 


מאמרים נוספים מאת רונן
 
פנסי ראש למגוון שימושים
03/03/15 | גאדג'טים
כבר מזמן זכו הפנסים למוניטין חזק של מוצר אפקטיבי בו משתמשים במגוון סיטואציות. פנס הוא פריט שחייב להיות בכל בית למקרה של הפסקת חשמל, משתמשים בו בטיולים ומסעות בשטח, בעלי מקצוע רבים זקוקים לו כדי לייעל את עבודתם ואפילו ילדים משתעשעים עם פנסים ומנצלים אותם למשחק.
כלומר, החשיבות של הפנסים איננה מוטלת בספק. ועם זאת, מדוע עדיף להשתמש דווקא בפנסי ראש ובמה עם טובים יותר לעומת פנסי יד רגילים?


סוללות נטענות למטייל
סוללה נטענת היא מוצר שימושי במיוחד עבור מטיילים, חיילים ואנשים שמרבים לשהות במשך ימים מחוץ לכותלי הבית ולבלות את זמנם באזורים בהם לא קיימת אפשרות להתחבר לחשמל. מאחר והעידן המודרני מחייב אותנו להישאר זמינים תמיד ובכל מצב, הצורך בשמירה על מכשירים ניידים (סלולריים, טבלטים, מחשבים ניידים) טעונים הופך להיות קריטי מאוד.

פנסי יד עם תאורת לד
מה מיוחד בפנסי יד עם תאורת לד? מתי משתמשים בהם ומי חייב שיהיה לו פנסי יד? המאמר כולל פירוט של סוגי פנסי יד שקיימים היום.

סוגים ושימושים של פנסים
23/12/14 | קניות
יש מגוון סוגים של פנסים. אילו סוגים אתם מכירים?

מתנות מקוריות ומפתיעות
17/11/14 | צרכנות
אין דומה להרגשה הזאת שהיינו חשים בתוך ילדים במהלך פתיחת המתנה ותחושת ההפתעה שחווינו כאשר היינו שולפים את המתנה מתוך האריזה. איך מחזירים את התחושה הזאת שנעלמה אצלנו עם הגיל? בעזרת בחירת מתנות מקוריות

מנשא מים
מנשא מים הוא מעין תיק המורכב על הגב ונועד להכיל שקיות שתיה או מערכות שתיה המאובזרים בצינור ופיה להתזת מים ישירות לתוך הפה ללא צורך להסיר את התיק מהכתפיים. באקלים הישראלי חשוב מאוד להתמיד ולשתות כמויות מים גדולות. מנשא מים נועד לעודד שתיית מים בעיקר במהלך עיסוק בפעילות גופנית, ספורט או טיולים בטבע. מנשא מים נרכש בדרך כלל על ידי ספורטאים, אצנים ורוכבים אופניים הזקוקים למקור מים נגיש במהלך פעילותם הגופנית. גם חובבי טבע ומטיילים נותנים עדיפות למנשא מים על פני תיק רגיל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI