דף הבית בידור ופנאי עשה זאת בעצמך איך תארגנו ערב רומנטי מוצלח עבור בת הזוג שלכם?
איך תארגנו ערב רומנטי מוצלח עבור בת הזוג שלכם?
שירן קרן 23/09/14 |  צפיות: 15347

אם אתם מתכננים ערב רומנטי עבור בת הזוג שלכם, אתם ודאי זקוקים לרעיונות שיהפכו אותו למאורע מרגש ובלתי נשכח. אז כן, בואו ונודה באמת- מדובר במחזה דביק במיוחד, שלא משנה כיצד תנסו לסובב אותו תמצאו שאתם עטופים בשכבות של קיטש ורדרד ומבעבע. אם נדמה לכם שזה לא בשבילכם, פשוט אל תארגנו ערב רומנטי. אבל אם בכל זאת מתחשק לכם להתגבר על הסלידה שלכם מכל מה שנדוש ולהפתיע את בת הזוג שלכם, הנה כמה דרכים חביבות ולא מסובכות בכלל שבהן תוכלו לעשות זאת.

1.שכרו שף פרטי- אתם גברים טיפוסיים? כנראה שאתם לא יודעים לבשל. לא נורא, לא מדובר בגזר דין נוראי. אם אתם כבר משקיעים בערב רומנטי פעם בשנה, כנראה שיש לכם מעט כסף כדי לשלם לשף פרטי שיבשל את הארוחה הרומנטית שלכם עבורכם. מרבית השפים הפרטיים לא רק יבשלו ארוחה על פי בחירתכם, אלא גם יגיעו עד אליכם כדי לעשות זאת ויגישו לכם אותה ממש עד השולחן.

2.השקיעו בבחירת המוזיקה- כל אחד יכול לשים מוזיקה שנועדה במיוחד לערבים מסוג כזה. אבל רק גבר אמיתי יכול להרכיב פלייליסט שמתאים בדיוק לטעם המוזיקלי של בת הזוג שלו. תהיו מקוריים ונועזים, בחרו שירים לא סטנדרטים והיו בטוחים שבת הזוג שלכם תופתע ותתרגש.

3.נקו את הבית- זה נשמע בנאלי, אבל זה ממש לא. אם אתם גרים יחד כבר זמן מה, סביר להניח שמטלות הבית הפכו את השגרה שלכם לאפורה יותר ואפילו גררו ריבים מפעם לפעם, כששניכם כבר עייפים ולאף אחד לא מתחשק לנקות, לשטוף כלים או לעשות כביסה. הפתיעו את בת הזוג שלכם בכך שתצחצחו את הבית בזמן שהיא לא נמצאת. אין מחווה רומנטית יותר מלתת לבחורה לחזור לבית מבריק וריחני שבו כל מה שנותר לה הוא לשבת על הספה ולהתרווח לצדכם.

4.קנו כרטיסים למופע ייחודי- אם בא לכם בכל זאת לצאת מהבית, תשתדלו לעשות את זה בצורה מקורית. אל תלכו על האופציה הנדושה של הזמנת מקומות במסעדה יוקרתית. אם אתם כבר מוציאים כסף על בילוי בחוץ, תהפכו את זה לחוויה מיוחדת. רכשו כרטיסים להופעה מגניבה של מוזיקאי ששניכם אוהבים, למופע ריקוד, או ממש בא לכם להתפרע, אפילו לאופרה.

5.קחו סדנת בישול משותפת- אין דבר שמקרב לבבות כמו בישול משותף. סדנאות בישול פרטיות הן רעיון חדשני ומקסים שמאפשר לכם לבנות את הסדנה על פי בחירתכם ולהחליט בדיוק מה תרצו ללמוד ובאילו טכניקות בישול תרצו להתנסות. ניתן לקיים את הסדנה במטבח הפרטית שלכם, באווירה אינטימית, קלילה ומהנה, וגם ללמוד משהו חדש על הדרך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירן קרן


 


מאמרים נוספים מאת שירן קרן
 
כמה טיפים לשפים המעוניינים להקים קייטרינג לאירועים קטנים
רוצים להפוך את כישורי הבישול שלכם לקריירה מצליחה בתחום הקייטרינג? המשיכו לקרוא

סדנאות בישול- לכל מי שרוצה לרכוש או לשפר כישורי בישול
בא לכם ללמוד לבשל? סדנאות בישול הן הדבר המושלם עבורכם

מקרר יין- איך בוחרים?
כל מה שרציתם לדעת על בחירת מקרר יין נכון

גן אירועים לחתונה
אז למה כדאי לבחור בגן אירועים לחתונה?

איך תבחרו את הרעיון המושלם עבור עוגת יום הולדת?
הנה כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם בבחירה

איך תארגנו ערב רומנטי מוצלח עבור בת הזוג שלכם?
5 דרכים קלות לשפר את הערב הרומנטי שלכם

11 קווים מניחים לאכילה בריאה ועיכול תקין
16/09/14 | תזונה
11 כללים חשובים לתזונה נכונה על פי איורוודה

למה דווקא אירועים קטנים?
כל הסיבות שבגללן מומלץ לערוך דווקא אירועים קטנים

למה חשוב למקם את אולם האירועים שלנו במיקום נגיש?
כל מה שרציתם לדעת על מיקום נכון של אולם האירועים שלכם

איך בוחרים אולם אירועים?
כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירת אולם האירועים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI